quote:Op woensdag 7 december 2005 21:46 schreef melke het volgende:
Nathalie moet vast de komende 24 uur een keertje niesen, dan doet ze uit gewoonte haar hand voor haar neus en hoppa zand weg
Ik had het niet gehoord, leek me al sterk, Joost lijkt me nou niet het type dat daar zijn mond over kan houden. Had hij waarschijnlijk verteld wat hij met het geld zou doen, aan goede doelen geven ofzo.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:47 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Dat was een geintje van hem. Blijkbaar niet duidelijk...
Is het geld wel voor Natte lie??? Niet voor de pot???quote:Op woensdag 7 december 2005 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
Er wordt wat gespeculeerd over dat Nathalie 50.000 euro had gekregen, en in ruil daarvoor het huis onmiddelijk had moeten verlaten.
Roel vraagt aan Joost hoeveel procent belasting eraf gaat.
een kussentje gooien en heel hard VANG roepen...quote:Op woensdag 7 december 2005 21:48 schreef Peter6000 het volgende:
En nu graag een geheime opdracht voor iemand om het te verpesten.
Dat ie daar 25.000 euro voor krijgt
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:48 schreef regenworm het volgende:
Deze 50.000 euro gaat mislukken
Hallo!quote:Op woensdag 7 december 2005 21:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja Lieske zei het wat onbeholpen, maar m.i. had ze wel een punt hoor, als ik Roel op sollicitatiegesprek zou krijgen op de afdeling, zou ik me ook nog een paar keer bedenken voor ik hem zou aannemen, naast zijn vaardigheden (die ik nog niet heb kunnen ontdekken) als psycholoog mis ik ook een stuk sociaal gedrag bij Roel, ik vind hem een slechte teamspeler, wat in een multidisciplinair team een noodzakelijke karakter eigenschap is. Daarnaast zijn gebrek aan initiatief nemen..... weinig kans bij mij dus![]()
Is voor de pot.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:49 schreef redhair het volgende:
[..]
Is het geld wel voor Natte lie??? Niet voor de pot???
wat vind je van die envellope in de eerste nominatieronde. Iedereen vreest dat er een exit in zit, en wie pakt gewoon die envellope, Lieske...quote:Op woensdag 7 december 2005 21:47 schreef Sassefras het volgende:
[..]
dat was toch gewoon: geen noodrantsoen of 5000 euro??
die keus was neit moeilijk.. zou iedereen gedaan hebben. en ze had specifiek gevraagd of er voor tan en de baby goed gezorgd zou worden...
vin ik niet helemaal te vergelijken
En zijn handje ophouden doet hij ook al zo vaak.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:49 schreef melke het volgende:
Dit was een perfecte opdracht voor Roel, hij ligt sowieso de hele dag al te niksen
Dit alles en dan ook nog z'n eerste indruk. Z'n manier van praten en hoe hij overkomt zou voor mij een "nee" zijn geweest.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja Lieske zei het wat onbeholpen, maar m.i. had ze wel een punt hoor, als ik Roel op sollicitatiegesprek zou krijgen op de afdeling, zou ik me ook nog een paar keer bedenken voor ik hem zou aannemen, naast zijn vaardigheden (die ik nog niet heb kunnen ontdekken) als psycholoog mis ik ook een stuk sociaal gedrag bij Roel, ik vind hem een slechte teamspeler, wat in een multidisciplinair team een noodzakelijke karakter eigenschap is. Daarnaast zijn gebrek aan initiatief nemen..... weinig kans bij mij dus![]()
Wat is ge-extrapoleer?quote:Op woensdag 7 december 2005 21:49 schreef ART het volgende:
[..]
Hallo!
We hebben het hier over drie maanden in een huis hangen.
Niet over het op professioneel niveau op je vakgebied functioneren binnen een organisatie.
Mijn god. Al dat ge-extrapoleer hier...
Lieske was de 1e die een geld opdracht kreeg hoor, maar toen keek jij mogelijk nog nietquote:Op woensdag 7 december 2005 21:43 schreef ART het volgende:
[..]
Ik zeg: op de proef gesteld. Persoonlijk dus. D'r is niet met 'r gemindfuckt. Ze hebben d'r geen kutgeintjes geflikt. Ze heeft geen lastige individuele opdrachten gehad.
Roel wel.
Reken maarquote:Op woensdag 7 december 2005 21:51 schreef Falco het volgende:
Letten de bewoners wel op het vuur???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |