Dat kan gewoon hoor, is een kwestie van goed richten en de juiste kogels gebruiken. Al zou je een gat in de romp schieten dan flikkerd zo'n ding echt niet gelijk naar beneden.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:58 schreef Roellio het volgende:
Ik wou al zeggen. Schieten in een vliegend vliegtuig is niet bijster slim!
Ja, CNN International is zo'n 20 minuten geleden overgeschakeld naar CNN US.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:00 schreef Omaha het volgende:
Breaking News op cnn
Die gasten gebruiken kogels welke na 5 a 6 meter uit elkaar vallen...quote:Op woensdag 7 december 2005 20:58 schreef Roellio het volgende:
Kan gewoon.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:58 schreef Roellio het volgende:
Als iemand besluit een kaappoging te doen, ben je toch blij als zo'n airmarshall die terrorist door z'n kop schiet hoorquote:
SCH niet hoor.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als iemand besluit een kaappoging te doen, ben je toch blij als zo'n airmarshall die terrorist door z'n kop schiet hoor
Nou geweldig, zo'n schietpartij in het vliegtuigquote:Op woensdag 7 december 2005 21:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als iemand besluit een kaappoging te doen, ben je toch blij als zo'n airmarshall die terrorist door z'n kop schiet hoor
Waar?quote:Op woensdag 7 december 2005 21:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou geweldig, zo'n schietpartij in het vliegtuig![]()
Als je een gat in de romp schiet dan krijg je toch een soort van vacuum in de cabine? Dan word alles en iedereen in het vliegtuig naar dat gat toegezogen toch?quote:Op woensdag 7 december 2005 21:01 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat kan gewoon hoor, is een kwestie van goed richten en de juiste kogels gebruiken. Al zou je een gat in de romp schieten dan flikkerd zo'n ding echt niet gelijk naar beneden.
Niet echt, is een broodje aap verhaal. Heb een keer een documentaire over gezien, daar deden ze er proeven mee en ze bliven een heel deel van het vliegtuig weg en er vloog weinig naar buiten.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:50 schreef mrcool het volgende:
[..]
Als je een gat in de romp schiet dan krijg je toch een soort van vacuum in de cabine? Dan word alles en iedereen in het vliegtuig naar dat gat toegezogen toch?
Je vriendjes komen vanzelf wel hoor.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:52 schreef SCH het volgende:
Wat een eikel, die marshall. Dat krijg je van die enge gewapende triggerhappy types
Nope.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:50 schreef mrcool het volgende:
[..]
Als je een gat in de romp schiet dan krijg je toch een soort van vacuum in de cabine? Dan word alles en iedereen in het vliegtuig naar dat gat toegezogen toch?
Vind jij het normaal dan, een patient doodschieten?quote:Op woensdag 7 december 2005 21:53 schreef popolon het volgende:
[..]
Je vriendjes komen vanzelf wel hoor.
Ga nog maar even wat meer kotsen.
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:53 schreef Evil_Jur het volgende:
SCH, volgens mij zou jij de terrorist die je moeder onthoofd nog een knuffel geven of niet?
Ook niet op 10km hoogte?quote:
Nee, zelfs niet als je een ruitje inschiet. Het drukverschil wordt bijna onmiddelijk gecompensseerd.quote:
Nope.quote:
Met de info die we hebben is het niet raar dat ie neergeschoten is, hoe jammer ook.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind jij het normaal dan, een patient doodschieten?
Niet raar???? Zo'n marshall hoort er op getraind te zijn niet de verkeerde neer te schieten. Schandalig en gewoon moord met voorbedachte rade.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Met de info die we hebben is het niet raar dat ie neergeschoten is, hoe jammer ook.
God ik zat al op die opmerking te wachten, kun je niet beter ? Dit is wel heel erg kinderachtig.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet raar???? Zo'n marshall hoort er op getraind te zijn niet de verkeerde neer te schieten. Schandalig en gewoon moord met voorbedachte rade.
Blijkbaar ga je dit soort dingen normaler vinden naarmate je langer in de steets woont![]()
quote:Een van de vrouwelijke passagiers aan boord verklaarde tegenover een lokaal tv-station dat de verdachte man na de landing in het toestel wild door het gangpad liep. Hij werd gevolgd door een "hysterische" vrouw die steeds zei: "Mijn man, mijn man!". Volgens de passagier had de vrouw ook gezegd dat haar man een "bipolaire stoornis" had (manisch depressief was) en geen medicatie had gehad. Het toestel kwam uit Medellin in Colombia en zou na een tussenstop in Miami doorvliegen naar Orlando. Volgens de eerste berichten is er geen bewijs van een bom in de tas van de passagier gevonden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |