abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32900785
Meer bewijs dat vliegtuigen geen gebouwen kunnen laten instorten

want nav dit verhaal, is in de Iraanse hoofdstad Teheran een vliegtuig in een gebouw gevlogen.. Daarbij zijn meer dan honderd doden gevallen. Ondanks dat het vliegtuig 100 % vol getankt was en er daardoor hevige brand uitbrak, is het gebouw niet ingestort.

'Sample' dat maar eens met de WTC Tower 7 die, ondanks dat dat gebouw helemaal niet door een vliegtuig is geraakt, instortte door de brand.

Misschien kunnen de Amerikanen nog wat leren van de bouw-technieken van de Iranezen

...maar ik las net in een ander topic dat we dat ook al wisten

[ Bericht 10% gewijzigd door Oo-blackgirl-oO op 07-12-2005 20:48:47 ]
  Overall beste user 2022 woensdag 7 december 2005 @ 20:48:34 #2
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_32900976
quote:
Op woensdag 7 december 2005 20:42 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Meer bewijs dat vliegtuigen geen gebouwen kunnen laten instorten

want nav dit verhaal, is in de Iraanse hoofdstad Teheran een vliegtuig in een gebouw gevlogen.. Daarbij zijn meer dan honderd doden gevallen. Ondanks dat het vliegtuig 100 % vol getankt was en er daardoor hevige brand uitbrak, is het gebouw niet ingestort.

'Sample' dat maar eens met de WTC Tower 7 die, ondanks dat dat gebouw helemaal niet door een vliegtuig is geraakt, instortte door de brand.

Misschien kunnen de Amerikanen nog wat leren van de bouw-technieken van de Iranezen
Of vlogen de piloten in Iran niet in een straalvliegtuig met gas vol open zoals Atta c.s. maar in een turboprop die ze probeerden in de lucht te houden?
Misschien was het gebouw wat minder hoog dus was er minder gewicht boven de impactplaats?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 7 december 2005 @ 20:48:38 #3
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_32900982
quote:
Deze zin spreekt je TT een beetje tegen . Je moet eigenlijk ook nadenken over dat het vliegtuig het gebouw anders raakt enz. . Conclusie: Onzin
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_32901003
quote:
Op woensdag 7 december 2005 20:48 schreef freiss het volgende:

[..]

Deze zin spreekt je TT een beetje tegen . Je moet eigenlijk ook nadenken over dat het vliegtuig het gebouw anders raakt enz. . Conclusie: Onzin
'tuuuurlijk...
  woensdag 7 december 2005 @ 20:50:41 #5
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_32901047
quote:
[url=http://www.cnn.com/2005/WORLD/meast/12/07/tehran.crash/] Meer bewijs dat vliegtuigen geen

[...]
Buiten dat je geen vergelijking weet te maken he...

Was je al geboren tijdens de Bijlmer-ramp ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_32901069
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  Moderator woensdag 7 december 2005 @ 20:51:36 #7
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32901074
ofwel maak het topic in TRU ofwel doe het hier Vliegtuigcrash in Teheran al zijn daar genoeg 9/11 topics

maar daar is het misschien wat offtopic dus als je erover gaat zitten drammen maak ik je posts kwijt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_32901086
quote:
Op woensdag 7 december 2005 20:50 schreef ChOas het volgende:

[..]

Buiten dat je geen vergelijking weet te maken he...

Was je al geboren tijdens de Bijlmer-ramp ?
mja, en leg uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')