Het spel ligt stil, geen reden om langer te blijvenquote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:26 schreef PrintScreen het volgende:
Het spel ligt stil, geen reden om langer te blijven
Niet als je niet wilt hoor
Waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mijn schuld?
Alsof ik van jou geen kusje wil.
Okee, true.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:30 schreef PrintScreen het volgende:
Waar zeg ik dat?
Ik weet geen woord dat toegestaan is
Lijkt erop als jepost
De ochtendploeg mag het dus uitzoeken.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Okee, true.
*heel graag kusje van PS wil*
Zo is dat, ze zoeken 't maar uit.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:33 schreef PrintScreen het volgende:
De ochtendploeg mag het dus uitzoeken.
* PrintScreen Arcee eengeeft
Komen toch niet opeens mensen opduiken in mijn fobo nu?
Fout of goed, ik ben er iig niet bijquote:Op donderdag 8 december 2005 00:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zo is dat, ze zoeken 't maar uit.terug voor PS.
Wrom?
Waar ben je dan?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:37 schreef PrintScreen het volgende:
Fout of goed, ik ben er iig niet bij
Zo ken ik je weer.quote:![]()
Wie/wat/waarom?quote:Omdat dat is gebeurd, user is voor mij totaal onbekend maar kent jou wel
Als het spel weer een aanvang neemt?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waar ben je dan?
[..]
Zo ken ik je weer.![]()
[..]
Wie/wat/waarom?[/sub]
Lekker.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:44 schreef PrintScreen het volgende:
Als het spel weer een aanvang neemt?
Dan lig ik nog op 1 oor
Ja, je wou ook al geen strandwandeling maken.quote:Was een beetje afstandelijk hé?
Ik ben van plan het ook niet al te laat te maken, of het lukt is een ander verhaalquote:Op donderdag 8 december 2005 00:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lekker.Ga ik ook zo doen.
[..]
Ja, je wou ook al geen strandwandeling maken.![]()
Oe, mysterieus.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:51 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben van plan het ook niet al te laat te maken, of het lukt is een ander verhaal
Ik wil ten aller tijden een stranwandeling maken
Was alleen op dat moment met "andere" dingen bezig.
Trusten Arcee, sweet dreams enzoquote:Op donderdag 8 december 2005 00:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oe, mysterieus.![]()
* Arcee duikt erin.
Truste.![]()
Dijkverzwaringquote:Op donderdag 8 december 2005 01:14 schreef PrintScreen het volgende:
* Hier * waren we gebleven
lastenverzwaring
verzwaring
nooduitgangquote:
hoofdzaakquote:
hobbywinkelquote:
poetswerkquote:
weeshuisquote:
weeskinderenquote:
sleutelkinderenquote:
Forum Opties | |
---|---|