mijn man is steenbok!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:05 schreef Augustina het volgende:
[..]
Oh tuurlijk ja. Nu ja, die zijn ook best leuk.![]()
Nee, dat zijn boogschuttersquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook... steenbokken zijn over het algemeen toch creatief?
Steenbokken ook... ik ben het bewijs daarvan!quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nee, dat zijn boogschutters
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:47 schreef Biancavia het volgende:
Ik ga vandaag mijn verhaal schrijven!
Dat moet wel, want voor de rest heb ik niet veel tijd meer denk ik.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:43 schreef Biancavia het volgende:
Komt de uitslag van de tussenwedstrijd trouwens nog in *O* De Grote TTK-wedstrijd *O* te staan?
Dat zou ik wel leuk vinden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
![]()
Uhmm, moet ik dat nu dan nog doen voor de vorm??
idem!quote:Op zondag 18 december 2005 19:17 schreef Biancavia het volgende:
Nou, ik vrees dat het echt niets meer wordt.
Gefeli Arual!quote:Op zondag 18 december 2005 21:06 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
idem!
Veel te leuke cadeautjes gekregen!
Nee hoor, mijn gedicht is ook al verzonden. De rest van mij komt nog wel.quote:Op zondag 18 december 2005 21:08 schreef DaMart het volgende:
Ben ik nu de enige die iets heeft ingestuurd dan?![]()
Ik heb in elk geval wel een gedicht.quote:Op maandag 19 december 2005 10:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn gedicht is ook al verzonden. De rest van mij komt nog wel.
Idem.quote:Op maandag 19 december 2005 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Net mijn verhaal afgemaakt en ingezonden. Niet helemaal tevreden over, maar ik wilde het gewoon insturen.
Och, ik verblijd me met het maken van de wikipediapaginaquote:Op maandag 19 december 2005 19:34 schreef p-etr-a het volgende:
Nou zeg niet zo streng tegen jezelf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |