het stinkt, het is ongezond, en het is smerig om mee geconfronteerd te wordenquote:Op woensdag 7 december 2005 19:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Rokende vrouwen zijn tof.
Shagrokende vrouwen puik.
als je zelf rookt maakt het je geen flikker uit natuurlijk. maar die ranzige lucht vergiftigt mijn longen, en je ruikt het aan haar haar en kleren. en zoenen moet ik al helemaal niet aan denken met zo'n asbakquote:Op woensdag 7 december 2005 19:59 schreef Roellio het volgende:
Zeikerd. Waar een mens zich al niet druk over kan maken. Ik vind rokende en niet rokende mensen beiden even leuk!
Ik haat mensenquote:Op woensdag 7 december 2005 19:59 schreef Roellio het volgende:
Zeikerd. Waar een mens zich al niet druk over kan maken. Ik vind rokende en niet rokende mensen beiden even leuk!
Wat is er asociaal aan jaarlijks 2 miljard aan accijnzen bij elkaar roken en eerder doodgaan zodat je minder pensioen hoeft?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:01 schreef electricity het volgende:
als je zelf rookt maakt het je geen flikker uit natuurlijk. maar die ranzige lucht vergiftigt mijn longen, en je ruikt het aan haar haar en kleren. en zoenen moet ik al helemaal niet aan denken met zo'n asbak![]()
roken is een asociale gewoonte
Jij stemt zeker: Groen-linksquote:Op woensdag 7 december 2005 19:54 schreef electricity het volgende:
dat vind ik toch wel zo fucking zonde he? zie je een leuk meisje lopen, en dan steekt ze een sigaret op.![]()
![]()
weg interesse.
![]()
en dan heb je ook nog van die wijven die het nodig vinden om alleen in gezelschap van anderen in de kroeg te roken om stoer te zijn.![]()
waarom roken vrouwen toch?![]()
![]()
![]()
als je de wereld een plezier wilt doen, dan moet je meteen al je geld naar de belastingdienst overmaken, en daarna doodgaan. daar heb je geen sigaretten voor nodig.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat is er asociaal aan jaarlijks 2 miljard aan accijnzen bij elkaar roken en eerder doodgaan zodat je minder pensioen hoeft?
nee VVDquote:
Snel VVD typen hequote:
waarom ga je niet gewoon heel gauw weg uit mijn kwaliteitstopic?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:16 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb ook gehoord, dat vrouwen niet poepen![]()
Op deze manier is het makkelijker. En leuker.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:13 schreef electricity het volgende:
als je de wereld een plezier wilt doen, dan moet je meteen al je geld naar de belastingdienst overmaken, en daarna doodgaan. daar heb je geen sigaretten voor nodig.
Pff, wees blij dat je al rookvrij in de trein kunt zitten, de antirooknazi's hebben het roken in de trein al weten te verbieden. Eigenlijk is het dus hun schuld dat je in die rokerslucht zit, vroeger hadden die rokers in hun rookcoupé gezeten en jij in je rookvrije.quote:als ik in de trein tegenover iemand die net gerookt heeft zou ik kunnen kotsen van die walgelijke lucht. hetzelfde geldt voor op straat lopen achter een roker. om nog maar niet te spreken van rokers in kroegen en andere uitgaansgelegenheden. jouw rook vergiftigt mijn longen.
Dus ik kan niet normaal nadenken?quote:bovendien leven rokers statistisch gezien wel korter, maar ze hebben wel meer medische ingrepen nodig dan mensen die wel normaal kunnen nadenken.
Jij was toch zo sociaal? Bied een kauwgumpje aan.quote:als ik in de trein tegenover iemand die net gerookt heeft zou ik kunnen kotsen van die walgelijke lucht.
Ja.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:13 schreef electricity het volgende:
jouw rook vergiftigt mijn longen.
Barstquote:Op woensdag 7 december 2005 20:17 schreef electricity het volgende:
[..]
waarom ga je niet gewoon heel gauw weg uit mijn kwaliteitstopic?
buiten de trein hangen terwijl het regent werkt beter. die graflucht komt grotendeels van haar en kleren.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:18 schreef What het volgende:
Jij was toch zo sociaal? Bied een kauwgumpje aan.
ik stem GLquote:
nee juist niet. ik zou nooit mijn leven (en vooral mijn huis) kunnen delen met iemand die rookt. dus why even bother? als het om het neuken zou gaan zou ik me er nog wel overheen kunnen zetten.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:19 schreef Rogiertw het volgende:
triest dat je daar op afknapt..
Als je echt geinteresseerd bent maakt het geen neuk uit.. je bent kennelijk alleen uit op een quick-fuck??..
Je zou juist denken dat als het je níet interesseert of ze wel of niet rookt je uit bent op een quick-fuck..quote:Op woensdag 7 december 2005 20:19 schreef Rogiertw het volgende:
triest dat je daar op afknapt..
Als je echt geinteresseerd bent maakt het geen neuk uit, en pak je het probleem aan als het wat wordt.
Je bent kennelijk alleen uit op een quick-fuck??..
ja en ondertussen willen ze wel kinderen. beetje jammer voor die kinderen dat ze het met 10 IQ punten minder moeten doen later.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:20 schreef P8 het volgende:
[..]
ik stem GL
en ik vind rokende vrouwen stoer. vrouwen met ballen. zij dúrven kanker te trotseren![]()
Zoals alcoholisten e.d.?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:13 schreef electricity het volgende:
bovendien leven rokers statistisch gezien wel korter, maar ze hebben wel meer medische ingrepen nodig dan mensen die wel normaal kunnen nadenken.
Oh, wat ben je toch een wijze man.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat is er asociaal aan jaarlijks 2 miljard aan accijnzen bij elkaar roken en eerder doodgaan zodat je minder pensioen hoeft?
Hee swa, jij rookt toch geen shag he?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh, wat ben je toch een wijze man..
mijn opa rookt al 70 jaar als een ketter, maar hij heeft nog nooit last van zn longen gehad, laat staan dat ie onder het mes is geweestquote:Op woensdag 7 december 2005 20:13 schreef electricity het volgende:
bovendien leven rokers statistisch gezien wel korter, maar ze hebben wel meer medische ingrepen nodig dan mensen die wel normaal kunnen nadenken.
nou dat is statistisch toch wel heel goed onderbouwd hoor!!quote:Op woensdag 7 december 2005 20:37 schreef P8 het volgende:
[..]
mijn opa rookt al 70 jaar als een ketter, maar hij heeft nog nooit last van zn longen gehad, laat staan dat ie onder het mes is geweest
"Hey, maar ik rook niet" ?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:42 schreef electricity het volgende:
[..]
nou dat is statischt toch wel heel goed onderhouwd hoor!!![]()
Mij ook.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:43 schreef cerror het volgende:
Ze gaan eerder dood, dat spreekt me wel aan.
ik was ff niet aan het opletten geloof ikquote:
Jett?quote:Op woensdag 7 december 2005 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik vind 't ook een afknapper, tenzij het wief extreem geil is, dan mag 't wel gewoon met mate.
dat kan echt niet aan het roken liggen. sommige vrouwen hebben van zichzelf een rauwe stem. of ze nou roken of niet.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:01 schreef Molluck het volgende:
[..]
Jett?
Maar ik vind het ook een gigantische afknapper. En het lijkt wel alsof het bij meisjes eerder op de stembanden slaat, want die echte kettingrokers hebben op hun 16e/17e al zo'n rauwe stem dat het net een vent lijkt![]()
ja? vertel eens?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mocht het nu ooit zo ver komen dat ik naar een excuus zoek om een sigaret op te steken,
dan zal ik heel hard aan je denken hoor, electricity.
Ja, dan noem je het mannen.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:04 schreef P8 het volgende:
[..]
dat kan echt niet aan het roken liggen. sommige vrouwen hebben van zichzelf een rauwe stem. of ze nou roken of niet.
quote:Op woensdag 7 december 2005 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik vind 't ook een afknapper, tenzij het wief extreem geil is, dan mag 't wel gewoon met mate.
Het begint in groep 8 / brugklas. Hoe wordt ik populair bij mijn medepaupers / VMBO-ers.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:49 schreef Camplo het volgende:
Alle mensen die roken zijn kansloze paupers, die wat te doen moeten hebben omdat ze anders uncool zijn. Verslaving my ass.
quote:Op woensdag 7 december 2005 19:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Rokende vrouwen zijn tof.
Shagrokende vrouwen puik. bouwvakkers
of Fies met de hoofdletter V ?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:17 schreef veldmuis het volgende:
Ja zeg! Shagrokende vrouwen zijn vies met een hoofdletter F.
En dan de hele dag door paffen...en sjekkies draaien. En als het dan ook nog vrouwen zijn is het helemaal zuur.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:56 schreef rashudo het volgende:
[..]
Het begint in groep 8 / brugklas. Hoe wordt ik populair bij mijn medepaupers / VMBO-ers.
Jij hebt vast gymnasium gedaan, of niet?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:56 schreef rashudo het volgende:
[..]
Het begint in groep 8 / brugklas. Hoe wordt ik populair bij mijn medepaupers / VMBO-ers.
Jij hebt vast VMBO gedaan, of niet?quote:Op donderdag 8 december 2005 08:59 schreef JAMsper het volgende:
[..]
Jij hebt vast gymnasium gedaan, of niet?
Je maakt namelijk hele slimme opmerkingen!![]()
Niemand hoeft te roken hoorquote:Op donderdag 8 december 2005 09:13 schreef johnneman het volgende:
omdat je zelf rookt maakt t niet uit ja, zo praat iedereen
Het zijn slechts waarnemingen waar ik verslag van doe. Je mag ze zelf zo interpreteren als je wil.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:59 schreef JAMsper het volgende:
[..]
nee weet ik, maja mensen die zelf roken praten roken meestal goed, en dat vind ik slecht.quote:
Zeg het dan gelijk dat het een:" Ik-haat-mijn-sinds-haar-jeugd-zware-shag-kettingrokende-moeder", topic is.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:22 schreef electricity het volgende:
[..]
ja en ondertussen willen ze wel kinderen. beetje jammer voor die kinderen dat ze het met 10 IQ punten minder moeten doen later.
Jij?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:18 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
[..]
Zeg het dan gelijk dat het een:" Ik-haat-mijn-sinds-haar-jeugd-zware-shag-kettingrokende-moeder", topic is.
Maar .. uh .. wie scheert jou elke ochtend voor je uit de kooi gelaten wordt, wie veegt het kwijl van je toetsenbord, haalt de consumptiespetters van je monitor?
Wie zet Jantje Smit voor je aan? Wie laat je geregeld uit?
Zelfde reden waarschijnlijk dat mannen roken??quote:
Heb je enig idee hoeveel rokers bijdragen aan de staatskas? Door de accijnzen die rokers ophoesten (quote:Op donderdag 8 december 2005 09:12 schreef Camplo het volgende:
Wie heeft er baat bij dat men rookt? Op een paar sigarettenfabrikanten na, en de Gamma na (elk jaar je huis witten) niemand.
Nog erger:
wie heeft er baat bij rokende vrouwen? Die zijn ubersmerig.
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:26 schreef Skinnymike het volgende:
Ik heb liever dat een meid aan mn pik zuigt ipv aan een sigaret![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:25 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Shagrokende vrouwen. Maar met een sigaretje heb ik geen problemen.
Wat is het verschil tussen een shaggie of een sigaret zonder filter?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:25 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Shag is voor boeren ? wat een flauwekul kraam jij uit zegquote:Op donderdag 8 december 2005 12:02 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Sigaret met filter bedoel ik dan he. Shag is voor boeren. Het is toch duf als je een mooi meisje ziet en ze vervolgens haar pakje Van Nelle export pakt en een dikke toeter draait.
Ah, een shagrokende vrouwquote:Op donderdag 8 december 2005 12:19 schreef N.icka het volgende:
[..]
Shag is voor boeren ? wat een flauwekul kraam jij uit zeg
Waarom koppel ik shagrokende vrouwen altijd aan dikke bossen schaambaar en een tapijt onder de oksels ?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:25 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Omdat schaamhaar altijd rolletjes shag genoemd wordt.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:51 schreef sr_firewire het volgende:
Waarom koppel ik shagrokende vrouwen altijd aan dikke bossen schaambaar en een tapijt onder de oksels ?
nee hoor. ik heb alleen medelijden met al die arme mensen die het zonder een bovengemiddeld begaafd brein moeten doen.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:18 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
[..]
Zeg het dan gelijk dat het een:" Ik-haat-mijn-sinds-haar-jeugd-zware-shag-kettingrokende-moeder", topic is.
Hoe je het ook went of keert, hij heeft gelijk. Je begint niet met roken omdat je denkt dat het zo lekker smaakt. Iedereen weet dat het kankerverwekkend is en iedereen die voor het eerst rookt vind het smerig en begint als een gek te kuchen/hoesten na de eerste haal. De eerste keer is dus ranzig. Maar daarna doe je het nog een keer, en nog een keer, en nog een keer.... Dat doe je dus omdat je stoer wilt zijn voor je middelbare school (ongeacht welk niveau) vriendjes, want zij doen het ook en je wilt jezelf een houding wilt geven. Later raak je gewend aan de ongelofelijk ranzige smaak en op den duur vindt je het nog lekker smaken. Dan rook je dus met je vrienden, tijdens het drinken, tijdens etentjes, tijdens feesten, je neemt rookpauzes, etc. In ieder geval rook je tijdens ontspannende zaken/gebeurtenissen. Hierdoor ga je dus op den duur roken koppelen aan het gevoel van ontspanning. En na nog langer roken, steek je een sigaret op als ontspanning, inplaats van tijdens ontspanning. En dan krijg je dus van die mensen die zeggen, ik ben gestresst, ik moet even ontspannen, ik ga even een sigaretje roken.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:59 schreef JAMsper het volgende:
[..]
Conclusie van jou conclusie: Je bent een van de wereld losgeslagen figuur die alles/iedereen wat niet doet wat hij wil onderuitschopt.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:10 schreef 455H07E het volgende:
Conclusie:
Rokers zijn:
1. meelopers
2. onzeker
3. overlastggevers
4. asociaal
Executive summary: Rokers![]()
er is 1 waarheid, en die is door mijquote:Op donderdag 8 december 2005 13:13 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Conclusie van jou conclusie: Je bent een van de wereld losgeslagen figuur die alles/iedereen wat niet doet wat hij wil onderuitschopt.
En dat dan naast het maken van spelfouten.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:13 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Conclusie van jou conclusie: Je bent een van de wereld losgeslagen figuur die alles/iedereen wat niet doet wat hij wil onderuitschopt.
Mooie "come back". Ik heb liever dat je volgende keer iets langer nadenkt en dan met een post komt die of grappig is of goede argumenten bevat, dan dat je de eerste debiele gedachte die in je opkomt post.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:13 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ik vond het geen moment vies, mijn eerste sigaret. En kuchen of hoesten moest ik ook niet. En ja, ik rookte wel over mijn longen.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:10 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Iedereen weet dat het kankerverwekkend is en iedereen die voor het eerst rookt vind het smerig en begint als een gek te kuchen/hoesten na de eerste haal. De eerste keer is dus ranzig.
quote:
Alsof je longen van nature uit gewend zijn om kankerverwekkende stoffen en rook te verwerken?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:36 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ik vond het geen moment vies, mijn eerste sigaret. En kuchen of hoesten moest ik ook niet. En ja, ik rookte wel over mijn longen.
Als je in de botlek woont wel ja...quote:Op donderdag 8 december 2005 13:40 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Alsof je longen van nature uit gewend zijn om kankerverwekkende stoffen en rook te verwerken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |