Blijf paar dagen hangen?quote:Op maandag 12 december 2005 23:34 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik heb meer bewijs nodig dan alleen jou woord natuurlijk
Het valt hier gewoon teveel opquote:Op maandag 12 december 2005 23:37 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Die hoor je niet te zien hoor...
Chello gok ik.quote:Op maandag 12 december 2005 23:38 schreef Steve-O het volgende:
NU ik toch hier ben
Mijn internet connectie is erg kut vandaag veel time-outs en pagina's laden duurt bagger lang
ligt dit aan mij of chello?
Modem aleens gereset?quote:Op maandag 12 december 2005 23:38 schreef Steve-O het volgende:
NU ik toch hier ben
Mijn internet connectie is erg kut vandaag veel time-outs en pagina's laden duurt bagger lang
ligt dit aan mij of chello?
Ook hier worden de nerd vragen beantwoordquote:Op maandag 12 december 2005 23:40 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Chello gok ik.
En open je eigen topic manVeels te serieus voor een SC
Ga ik morgen doen moet anders weer 2 trappen afquote:
Ik heb een appelquote:Op maandag 12 december 2005 23:40 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Chello gok ik.
En open je eigen topic manVeels te serieus voor een SC
KUSquote:Op maandag 12 december 2005 23:44 schreef Steve-O het volgende:
Daar hebben we onze toekomstigge KUS mod
Mijn donkerpaarse naam komt nog.quote:
weet ik veel, ik wilde gewoon een tvpquote:
Ik ben amper in GAD geweest hoor...quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:09 schreef Dizer het volgende:
Hoi
Een aantal bekenden zie ik. Godlike en SHERMAN...
Omdat ze hun fora hebben dicht gegooit...quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:23 schreef Sjowhan het volgende:
ben ook nooit in gad geweest.. Waarom komen zij hierheen dan
hmm.. dat is dan weer nieuw voor mequote:Op dinsdag 13 december 2005 08:40 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Omdat ze hun fora hebben dicht gegooit...
quote:Op dinsdag 13 december 2005 07:43 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik ben amper in GAD geweest hoor...
Spannend!! Suc6!quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:00 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is weer weg
Sollicitatiegesprek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |