Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Marty26, Slarioux en Jump) van dienst voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
Zit op fok, en dan vind hij computersquote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 19:48 schreef Giem het volgende:
[..]
Zit op fok, en dan vind hij computers![]()
Dat snap ik dus niet.. oke, tis geen tweakers maar toch...
Waar?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:32 schreef mschol het volgende:
wat een heisa om niks.. olifant en mug enzo ..,
Ja daar had ik allemaal even geen zin meer in hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 20:51 schreef Giem het volgende:
[..]
Hoe wie waardoor, waarom je mist er nog een paar![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die van Giem moeten we inlijsten![]()
Waar zit je dan?quote:Op donderdag 8 december 2005 08:20 schreef Marty26 het volgende:
goede morgen mensenhet is weer klote weer terwijl het gisteren ff leek dat het lekker werd....
Vandaag weer werken en het is heir zo suf... Maar goed nog 10weken en dan is het project hier gelukkig afgelopen
CMG op een project voor 3maand....quote:
Hoe kom je daar?quote:Op donderdag 8 december 2005 08:29 schreef Marty26 het volgende:
[..]
CMG op een project voor 3maand....
Maar daarna heb ik weer een leuke job
Nice * Marty26 doet duimen dat je het haaldquote:Op donderdag 8 december 2005 09:09 schreef BlueCurl het volgende:
goedemorgen allenwhoei gister eerste gedeelte van kung fu examen achter de rug. heb nu overal spierau! vanaaf nog laten zien dat ik ook kan vechten tegen iemand anders
whoei! en dan hopelijk me vierde sjerpie! Gister aaf in 2 en een half uur zo'n 125 keer opgedrukt denk ik!
[afbeelding]
ik hoop ook dat ik het haalquote:Op donderdag 8 december 2005 09:17 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nice * Marty26 doet duimen dat je het haald
En zoveel opdrukken haal ik never nooit niet
Je zat toch ergens anders?quote:Op donderdag 8 december 2005 09:17 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nice * Marty26 doet duimen dat je het haald
En zoveel opdrukken haal ik never nooit niet
@godlike
Via de digitale pimpoftewel detachering.
ja klopt maar daar had ik het niet naar me zin.... Dus ben weg gegaan daar na 1maand.quote:
Wat zoek je?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:41 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat vandaag weer verder op werk-jacht
Men kan mijn CV vinden @ monsterboardquote:Op donderdag 8 december 2005 11:59 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Wat zoek je?
Ik kan wel wat voor je doen meschien? welke buurt zit je? wat zoek? en wat wil je verdienen
check me profiel maar voor me msnik heb wel wat voor je denk ik...
Ik ook hoor, maar dit is weer een MBO-diplomaquote:Op donderdag 8 december 2005 16:41 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb al heel veel diploma's
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Na 1 1/2 jaar is mijn computer eindelijk uitgebreidt met 160 GB externe harde schijf. Helemaal alleen voor mp3.
Nu ff mp3 omzetten die ik allemaal heb...
En dan morgen alles formateren en opnieuw installeren
Een schone lei dus
Zo'n nieuwe harde schijf voelt maagdelijk aan op de een of andere manierAlsof ik een nieuwe pc gekocht heb, alleen anders
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:39 schreef Giem het volgende:
[..]
![]()
Tis net alsof je over een nieuw vriendin praat lol
Sint smileys, weg ermeequote:Op donderdag 8 december 2005 19:39 schreef Giem het volgende:
[..]
![]()
Tis net alsof je over een nieuw vriendin praat lol
en waarom hebben we deze nog![]()
Die horen al langer in spanje te zijn
![]()
Voorlopig voor mij geen nieuwe pc meer... wil uit huis, dus daar moet even al het geld heen.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zo erg is het niet.
Maar digitale dingen, tja....ik ben nog maar een rookie op dat gebied. Maar al het digitale is okey.
Nee, ze blijven toch al tot aprilquote:Op donderdag 8 december 2005 19:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sint smileys, weg ermee
Had je daar even moeten klagen
soms doe ik idd wat goed geprutsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |