denk het ook welquote:Op woensdag 7 december 2005 17:32 schreef Black-Death het volgende:
Vast wel. Ook vast wel
pleonasmequote:Op woensdag 7 december 2005 17:54 schreef crackhead het volgende:
Ik zit op een kutschool.
Whaha, jij zegt dus indirect dat mensen die op de Vrije School hebben gezeten maf zijn?quote:Op woensdag 7 december 2005 18:21 schreef Mute_Me het volgende:
vriend van mij zit er op.
Die knakker is behoorlijk vreemd.
Mn ex zat er ook op, en tsja die is ook een beetje maf.
En hoeveel jaar moet je nog?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:49 schreef Dupje het volgende:
Hehe, ja, komen wel soms mensen bij en mensen weg, maar met sommige zit ik nu al 7 jaar in de klas (ik zit pas vanaf de 5e, groep 7 op de Vrije School)
Die zat op de vrije school, stofje tevens ook, die keuvelden en tijdje terug er al over.quote:
Hmz, ja, das best slecht idd... We zijn een te witte school, en ik ben daar niet mee eens...quote:Op woensdag 7 december 2005 21:07 schreef Pietverdriet het volgende:
En, wordt er nog rassenleer gegeven op de vrije school, van die racist Steiner?
9 jaar geleden ben ik daar wegegaan... en ik heb 14 jaar op een Vrije School gezeten, van kleuterklas tot en met de 12 e klas...quote:Op woensdag 7 december 2005 21:15 schreef Dupje het volgende:
Hoe lang is het dan geleden dat je op de VS hebt gezeten?
Eigenlijk zouden ze die toko's dus gewoon dicht moeten gooien, net als met islamitische scholen?quote:Op woensdag 7 december 2005 21:07 schreef Pietverdriet het volgende:
En, wordt er nog rassenleer gegeven op de vrije school, van die racist Steiner?
14 jaar. Jezus. En wat voor diploma heb je?quote:Op woensdag 7 december 2005 21:19 schreef Mereltje het volgende:
[..]
9 jaar geleden ben ik daar wegegaan... en ik heb 14 jaar op een Vrije School gezeten, van kleuterklas tot en met de 12 e klas...
Kleuterklas 2 jaar, lagere school 7 jaar en bovenbouw 5 heb MAVO gehaald daar, toen 1 jaar HAVO in een versneld tempo, toen HBO 4 jaar en daarna Universiteit 3 jaarquote:Op woensdag 7 december 2005 21:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
14 jaar. Jezus. En wat voor diploma heb je?
En jij?quote:Op woensdag 7 december 2005 21:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
14 jaar. Jezus. En wat voor diploma heb je?
quote:
Je hebt dus eigenlijk 1 of 2 zinloze HAVO-jaren gedaanquote:Op woensdag 7 december 2005 21:36 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Peuterzooi, kleuterklas, lagere school, Mavo afgemaakt, Havo gezakt, MBO 4, 4jaar, nu HBO Kunstacademie.
Ik doe niks zin- of doelloos.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:43 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Je hebt dus eigenlijk 1 of 2 zinloze HAVO-jaren gedaan![]()
Ik heb ook op de vrije school gezeten. Ik vond het een geweldige tijd. Ik vind dat ik er persoonlijk veel aan heb gehad.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:09 schreef Dupje het volgende:
Mja, zeker fijner, ik doe nu wel een jaartje meer over de havo, maar gelukkig geen 7 jaar meer...
Wat zegt een CITO-toets in godsnaam??quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Iemand er cijfers over hoe Vrije Scholen scoren in de cito toets tov andere scholen?
Is een baseline meting van de vaardigheden die leerlingen worden geleerdquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:50 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Wat zegt een CITO-toets in godsnaam??
vroegah, toen ik op de Vrije School in Breda zat, hadden ze daar geen CITO, ik weet niet hoe het tegenwoordig zit, maar ik moest bij een of ander extern bedrijfje een toets maken om toegelaten te worden op een 'normale' middelbare school...quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is een baseline meting van de vaardigheden die leerlingen worden geleerd
Omdat ie op alle scholen hetzelfde is kan je de resultaten vergelijken.
Daar was ik al bang voor, niet meedoen aan de cito toets, kan je ook niet vergelijken hoe goed de scholen scoren..quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:15 schreef joris007 het volgende:
[..]
vroegah, toen ik op de Vrije School in Breda zat, hadden ze daar geen CITO, ik weet niet hoe het tegenwoordig zit, maar ik moest bij een of ander extern bedrijfje een toets maken om toegelaten te worden op een 'normale' middelbare school...
moeilijk te vergelijken dus denk ik...
Ik denk niet dat de Vrije school onderdoet voor andere basisscholen. Sterker nog ik merkte dat ik een grote voorsprong had op studenten toen ik ging studeren. Het enige wat ik jammer vond was dat wiskunde B voor mij wat zwaarder gemogen had.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor, niet meedoen aan de cito toets, kan je ook niet vergelijken hoe goed de scholen scoren..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |