abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 januari 2006 @ 11:09:26 #51
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_33792754
Zolang duurt het voordat ie eindelijk wordt uitgebracht.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_33810135
Erg nette prijs !
pi_33814330
Jep, toch zal deze bij voorbaad nog niet voor de helft zo goed worden verkocht dan de iPod.... En waarom? Ik zou het niet weten, hij ziet er leuk uit, heeft dezelfde specs + FM Radio is er in meer kleurtjes en de prijs is vrijwel hetzelfde.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 23:42:06 #54
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33817654
Hij is bijna twee keer zo dik en heeft zijn naam niet mee natuurlijk.

"iPod" is nou eenmaal hot as hell.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_33820278
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 22:16 schreef Remzz het volgende:
Jep, toch zal deze bij voorbaad nog niet voor de helft zo goed worden verkocht dan de iPod.... En waarom? Ik zou het niet weten, hij ziet er leuk uit, heeft dezelfde specs + FM Radio is er in meer kleurtjes en de prijs is vrijwel hetzelfde.
Ultiem lelijk design en dezelfde kutbediening die Creative altijd heeft.
pi_33882053
quote:
Op zondag 8 januari 2006 01:14 schreef de_sapje het volgende:

[..]

Ultiem lelijk design en dezelfde kutbediening die Creative altijd heeft.
en dan zeggen mensen dat het te veel op ipod lijkt, maar bij ipod is het ineens niet meer ultiem lelijk. De Creative is op bijna alle fronten beter maar oh ....wacht, er staat geen ipod op, nou dan koop ik het niet hoor
pi_33890485
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:33 schreef koenboelrijk het volgende:

[..]

en dan zeggen mensen dat het te veel op ipod lijkt, maar bij ipod is het ineens niet meer ultiem lelijk. De Creative is op bijna alle fronten beter maar oh ....wacht, er staat geen ipod op, nou dan koop ik het niet hoor
haha.. ik vind hem ook gewoon lelijk . Maar koop jij hem dan gewoon, als je hem toch mooi vind..
pi_33905807
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:33 schreef koenboelrijk het volgende:

[..]

de creative is gewoon een mislukte ipod met lelijke frutsels en overbodige troep, wat de ipod niet heeft en dat maakt de ipod zo strak (lees: mooi)
pi_33906834
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:54 schreef de_sapje het volgende:

[..]

de creative is gewoon een mislukte ipod met lelijke frutsels en overbodige troep, wat de ipod niet heeft en dat maakt de ipod zo strak (lees: mooi)
of een marketing succes en niet zozeer een apparaat wat het van zijn kwaliteiten moet hebben
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 15 januari 2006 @ 17:56:39 #60
132038 Robhimself.2
*Wordt papa!!*
pi_34091529
*Een zwarte besteld heeft* Hij is al (moeilijk) verkrijgbaar!
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
pi_34091881
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

of een marketing succes en niet zozeer een apparaat wat het van zijn kwaliteiten moet hebben
ja wijt het maar aan de marketing ja. apple was gewoon de eerste die een enorme opslag kon combineren met een gebruiksgemak van jewelste en een net (rechttoe-rechtaan) design. vergelijk de bediening van een willekeurige creative/iriver/etc. met die van de ipod en je merkt vanzelf wat ik bedoel.

als het echt aan de marketing zou liggen zou apple wel een groter marktaandeel hebben. maar apple moet het niet van zijn marketing hebben, eerder van de producten zelf. daarom stijgt het marktaandeel van computers de laatste paar jaar ook een beetje. simpelweg omdat het veel betere apparaten zijn geworden met ook een beter OS.
pi_34093115
quote:
Op zondag 15 januari 2006 18:06 schreef de_sapje het volgende:

[..]

ja wijt het maar aan de marketing ja. apple was gewoon de eerste die een enorme opslag kon combineren met een gebruiksgemak van jewelste en een net (rechttoe-rechtaan) design. vergelijk de bediening van een willekeurige creative/iriver/etc. met die van de ipod en je merkt vanzelf wat ik bedoel.

als het echt aan de marketing zou liggen zou apple wel een groter marktaandeel hebben. maar apple moet het niet van zijn marketing hebben, eerder van de producten zelf. daarom stijgt het marktaandeel van computers de laatste paar jaar ook een beetje. simpelweg omdat het veel betere apparaten zijn geworden met ook een beter OS.
die hele menu structuur is door creative uitgevonden verder vind ik dat draai gebeuren persoonlijk zeer irritant om door menu`s te bladeren (wel makkelijk om door tracks heen te gaan)

het design is natuurlijk wel goed.

ze waren nergens de eerste mee dat clickwheel komt van sony het menu van creative
dat harddisc gebeuren hebben ze ook niet uitgevonden.

het gaat erom dat de pers altijd denkt dat de ipod met features als eerste kwam
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 15 januari 2006 @ 18:51:41 #63
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_34093178
Wat duurt het lang voor hij in de winkels ligt.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 15 januari 2006 @ 18:59:25 #64
132038 Robhimself.2
*Wordt papa!!*
pi_34093434
quote:
Op zondag 15 januari 2006 18:51 schreef Sanne het volgende:
Wat duurt het lang voor hij in de winkels ligt.
Hij is al uit. Sommige zaken hebben al geringe aantallen gehad. Officiėel komt ie 1e week Februari.

Goed zoeken dus.
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
pi_34095944
Ik vind de ipod toch wel 100 keer mooier. Het enige wat deze meer kan is dat ie wat langere filmpjes kan afspelen?? Verder is ie even duur. Dus zou ik toch gaan voor de ipod. Die is zo mooi
I might be wrong, but I doubt it!!
Dvd'tjes
Cd'tjes
  zondag 15 januari 2006 @ 20:03:07 #66
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_34096144
De Ipod speelt toch geen DivXjes?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_34096259
quote:
Op zondag 15 januari 2006 20:03 schreef Sanne het volgende:
De Ipod speelt toch geen DivXjes?
Mjah, en dat dan..
I might be wrong, but I doubt it!!
Dvd'tjes
Cd'tjes
  zondag 15 januari 2006 @ 21:27:28 #68
132038 Robhimself.2
*Wordt papa!!*
pi_34100381
quote:
Op zondag 15 januari 2006 19:57 schreef newyorkcity het volgende:
Ik vind de ipod toch wel 100 keer mooier. Het enige wat deze meer kan is dat ie wat langere filmpjes kan afspelen?? Verder is ie even duur. Dus zou ik toch gaan voor de ipod. Die is zo mooi
Er zit veel meer verschil in.

-Creative Zen accu gaat 2x langer mee tijdens kijken van films
-De zen heeft een 262k kleurenscherm, de Ipod heeft de helft.
-Zen ondersteund standaard MPEG1-2, AVI, WMV, DiVX 1-4, Xvid en MJPEG. Bij de ipod kan je eerst nog wat uurtjes gaan converteren.
-Geluidskwaliteit is vanaf dag 1 beter bij de Zen lijn MP3 spelers dan de Ipod lijn. (Tis een feit, geen mening.)

En hij is even duur ja, des te meer reden om voor de Zen te gaan.
Ipod heeft zijn naam mee, verder niks.
I rest my case.
pi_34100842
Sowieso...
Film kijken op zo'n klein schermpje...
Dat is net als perse een mobiel willen hebben met 2.0 Megapixel camera...
Je hebt er niks aan...
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_34100864
Wel een mooi dingetje...al lijkt ie nogal erg op iPod
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  zondag 15 januari 2006 @ 21:43:45 #71
132038 Robhimself.2
*Wordt papa!!*
pi_34100999
quote:
Op zondag 15 januari 2006 21:40 schreef Agiath het volgende:
Sowieso...
Film kijken op zo'n klein schermpje...
Dat is net als perse een mobiel willen hebben met 2.0 Megapixel camera...
Je hebt er niks aan...
Ik heb een telefoon met een 2MP camera erin. Ik heb er wel degelijk wat aan. Stel je voor dat je ergens een foto van wilt maken en je hebt je digicam niet bij je....... Dat is mij al vaak genoeg overkomen.
  zondag 15 januari 2006 @ 21:56:10 #72
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_34101415
quote:
Op zondag 15 januari 2006 17:56 schreef Robhimself.2 het volgende:
*Een zwarte besteld heeft* Hij is al (moeilijk) verkrijgbaar!
Voor welke prijs?
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  zondag 15 januari 2006 @ 21:58:12 #73
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_34101514
Die prijzen lopen wel sterk uiteen zeg. Bij mpshop.nl idd 319,- euro, maar bij een ander kost ie zo 539,-
Dat is nogal een verschil.
  zondag 15 januari 2006 @ 22:02:50 #74
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_34101711
quote:
Op zondag 15 januari 2006 21:58 schreef Sanne het volgende:
Die prijzen lopen wel sterk uiteen zeg. Bij mpshop.nl idd 319,- euro, maar bij een ander kost ie zo 539,-
Dat is nogal een verschil.
Neen, dat is niet helemaal waar wat je zegt, als je op kieskeurig.nl kijkt en zoekt op de Vision:M, vindt ie soms ook de normale versie de Creative Vision genaamd (wordt nog al eens door de war gehaald).
Een plaatje ter illustratie:

Bij MyCom was de Creative Vision namelijk ¤ 360,- en bij www.mp3shop.nl is ie idd voor ¤ 320,- te verkrijgen.
  zondag 15 januari 2006 @ 22:11:39 #75
132038 Robhimself.2
*Wordt papa!!*
pi_34102121
quote:
Op zondag 15 januari 2006 21:56 schreef BadKeukenTegel het volgende:

[..]

Voor welke prijs?
319
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')