Ultiem lelijk design en dezelfde kutbediening die Creative altijd heeft.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:16 schreef Remzz het volgende:
Jep, toch zal deze bij voorbaad nog niet voor de helft zo goed worden verkocht dan de iPod.... En waarom? Ik zou het niet weten, hij ziet er leuk uit, heeft dezelfde specs + FM Radio is er in meer kleurtjes en de prijs is vrijwel hetzelfde.
en dan zeggen mensen dat het te veel op ipod lijkt, maar bij ipod is het ineens niet meer ultiem lelijk. De Creative is op bijna alle fronten beter maar oh ....wacht, er staat geen ipod op, nou dan koop ik het niet hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 01:14 schreef de_sapje het volgende:
[..]
Ultiem lelijk design en dezelfde kutbediening die Creative altijd heeft.
haha.. ik vind hem ook gewoon lelijkquote:Op maandag 9 januari 2006 21:33 schreef koenboelrijk het volgende:
[..]
en dan zeggen mensen dat het te veel op ipod lijkt, maar bij ipod is het ineens niet meer ultiem lelijk. De Creative is op bijna alle fronten beter maar oh ....wacht, er staat geen ipod op, nou dan koop ik het niet hoor![]()
de creative is gewoon een mislukte ipod met lelijke frutsels en overbodige troep, wat de ipod niet heeft en dat maakt de ipod zo strak (lees: mooi)quote:Op maandag 9 januari 2006 21:33 schreef koenboelrijk het volgende:
[..]
en dan zeggen mensen dat het te veel op ipod lijkt, maar bij ipod is het ineens niet meer ultiem lelijk. De Creative is op bijna alle fronten beter maar oh ....wacht, er staat geen ipod op, nou dan koop ik het niet hoor![]()
of een marketing succes en niet zozeer een apparaat wat het van zijn kwaliteiten moet hebbenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:54 schreef de_sapje het volgende:
[..]
de creative is gewoon een mislukte ipod met lelijke frutsels en overbodige troep, wat de ipod niet heeft en dat maakt de ipod zo strak (lees: mooi)
ja wijt het maar aan de marketing ja. apple was gewoon de eerste die een enorme opslag kon combineren met een gebruiksgemak van jewelste en een net (rechttoe-rechtaan) design. vergelijk de bediening van een willekeurige creative/iriver/etc. met die van de ipod en je merkt vanzelf wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
of een marketing succes en niet zozeer een apparaat wat het van zijn kwaliteiten moet hebben
die hele menu structuur is door creative uitgevonden verder vind ik dat draai gebeuren persoonlijk zeer irritant om door menu`s te bladeren (wel makkelijk om door tracks heen te gaan)quote:Op zondag 15 januari 2006 18:06 schreef de_sapje het volgende:
[..]
ja wijt het maar aan de marketing ja. apple was gewoon de eerste die een enorme opslag kon combineren met een gebruiksgemak van jewelste en een net (rechttoe-rechtaan) design. vergelijk de bediening van een willekeurige creative/iriver/etc. met die van de ipod en je merkt vanzelf wat ik bedoel.
als het echt aan de marketing zou liggen zou apple wel een groter marktaandeel hebben. maar apple moet het niet van zijn marketing hebben, eerder van de producten zelf. daarom stijgt het marktaandeel van computers de laatste paar jaar ook een beetje. simpelweg omdat het veel betere apparaten zijn geworden met ook een beter OS.
Hij is al uit. Sommige zaken hebben al geringe aantallen gehad. Officiėel komt ie 1e week Februari.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:51 schreef Sanne het volgende:
Wat duurt het lang voor hij in de winkels ligt.
Mjah, en dat dan..quote:Op zondag 15 januari 2006 20:03 schreef Sanne het volgende:
De Ipod speelt toch geen DivXjes?
Er zit veel meer verschil in.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:57 schreef newyorkcity het volgende:
Ik vind de ipod toch wel 100 keer mooier. Het enige wat deze meer kan is dat ie wat langere filmpjes kan afspelen?? Verder is ie even duur. Dus zou ik toch gaan voor de ipod. Die is zo mooi
Ik heb een telefoon met een 2MP camera erin. Ik heb er wel degelijk wat aan. Stel je voor dat je ergens een foto van wilt maken en je hebt je digicam niet bij je....... Dat is mij al vaak genoeg overkomen.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:40 schreef Agiath het volgende:
Sowieso...
Film kijken op zo'n klein schermpje...
Dat is net als perse een mobiel willen hebben met 2.0 Megapixel camera...
Je hebt er niks aan...
Voor welke prijs?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:56 schreef Robhimself.2 het volgende:
*Een zwarte besteld heeft* Hij is al (moeilijk) verkrijgbaar!
Neen, dat is niet helemaal waar wat je zegt, als je op kieskeurig.nl kijkt en zoekt op de Vision:M, vindt ie soms ook de normale versie de Creative Vision genaamd (wordt nog al eens door de war gehaald).quote:Op zondag 15 januari 2006 21:58 schreef Sanne het volgende:
Die prijzen lopen wel sterk uiteen zeg. Bij mpshop.nl idd 319,- euro, maar bij een ander kost ie zo 539,-
Dat is nogal een verschil.
319quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |