wat, negers????quote:Op woensdag 7 december 2005 17:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Laten we dit dan ook maar gelijk gaan verbieden
Het zou eventueel gevaarlijk kunnen worden.
[afbeelding]
Maar dat is geen mobieltje want er zit een snoer aan, dus dat mag welquote:Op woensdag 7 december 2005 17:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[afbeelding]
????quote:Op woensdag 7 december 2005 16:38 schreef tralalala het volgende:
Mobiel bellen ok, maar ze wil ook gaan verplichten dat je beide handen aan het stuur houdt.
Cubanen hebben geen auto's meer sinds de VS ze boycott. Dat is toch algemeen bekend?quote:Op woensdag 7 december 2005 17:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Bij mij zijn het om de één of andere reden altijd Marokkanen.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:36 schreef robh het volgende:
Het zijn toch vooral vrouwen die bellen en fietsen tegelijk.
Volgens mij krijg je zoiets toch al op de basisschool nadat je keurig een rondje door de stad hebt gefietst? Ik weet nog goed dat ik mijn fietsdiploma kreeg in groep 7, wat was ík blij die dagquote:Op woensdag 7 december 2005 17:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik zie werkelijk nog een waar "fiets vaardigheids bewijs" komen in de komende 10 jaar.
Laat Den Haag zich aub met belangrijkere zaken bezighouden.
Als fietser neem je deel aan het verkeer. Het is toch niet raar dat je als deelnemer in het verkeer je op dat verkeer moet letten? Fietsers zijn al enorm kwetsbaar, die kwetsbaarheid vergroot je alleen maar door bellend te fietsen.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik zie werkelijk nog een waar "fiets vaardigheids bewijs" komen in de komende 10 jaar.
Laat Den Haag zich aub met belangrijkere zaken bezighouden.
quote:Op woensdag 7 december 2005 18:40 schreef Roellio het volgende:
Ik heb een w800i + handsfree mic. in het walkman draad!
Als je op je rijexamen (auto/motor) zonder handen rijdt krijg je je papiertje niet meequote:Op woensdag 7 december 2005 16:38 schreef tralalala het volgende:
Mobiel bellen ok, maar ze wil ook gaan verplichten dat je beide handen aan het stuur houdt.
Flikker toch een eind op!![]()
Alsof de spruitjeslucht je al niet genoeg tegemoet komt bij de Nederland Veilig actie.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:47 schreef Captain_Chaos het volgende:
Wordt er tenminste nog íemand bestraft in Nederland in vleugellam justitieland.
Als het om aandacht gaat... dan mag men ook niet meer:quote:Op woensdag 7 december 2005 16:49 schreef Petera het volgende:
[..]
Nee, maar de aandacht gaat wel gedeeltelijk naar het telefoongesprek. Daarnaast gaat, net als een fietser, ook een hardloper aanzienlij sneller dan een gewone wandelaar.
daar zit wel iets in hoor je brengt jezelf en anderen in gevaar (bij de laatste 2)quote:Op woensdag 7 december 2005 19:39 schreef Ludwig het volgende:
Een fiets is een milieu verantwoord en maatschappij verantwoord vervoersmiddel. Waarom bestraffen ze fietsers dan om elk wissewasje? Fiets buiten de rekken?Zonder licht fietsen?
Bellen tijdens het fietsen?
![]()
Zeker nog nooit auto gereden?quote:Op woensdag 7 december 2005 19:39 schreef Ludwig het volgende:
Een fiets is een milieu verantwoord en maatschappij verantwoord vervoersmiddel. Waarom bestraffen ze fietsers dan om elk wissewasje? Fiets buiten de rekken?Zonder licht fietsen?
Bellen tijdens het fietsen?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |