http://www.steveovideo.com/index2.phpquote:Update From Steve-O
November 9, 2005
Hello Everyone. So, the cat's out of the bag, Paramount Pictures and MTV films have announced that they've greenlit "Jackass 2: The Sequel". I was doing my best to keep it a secret, as we had to keep the first movie a secret until after we even got done shooting it. Hollywood is just a crazy fuckin place, I guess. I was strolling up to Hollywood Blvd last night roasting a bowl and I bumped into this guy who has a big tattoo of my face on his arm, that was wild. I wish I'd have told him to check out my website, all I did was take a couple shitty phone pictures with him, give him some grass, and continue on my way. I have been bumping into more crazy celebrities and partying my ass off lately. I don't start shooting Camp Steve-O until February and we don't start shooting "Jackass 2" until January. Haha! I love that I'm putting that information on the Internet! Yeah! Love you all, -O
ik geloof er ook in dat het een hoax isquote:Op zondag 16 april 2006 04:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Deel 1 was gaaf in ieder geval![]()
Ben benieuwd naar dit deel
Het is geen hoax, ze zijn al weer een aantal maanden bezig met filmen en volgens Bam Margera was Jackass 2 na de eerste paar weken filmen al beter dan het eerste deel.quote:Op zondag 16 april 2006 15:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik geloof er ook in dat het een hoax is
3/4 jaar geleden was het iets totaal nieuws wat ik ook elke avond keek. ze mogen van mij met iets nieuws komen wat even innovatief is, wedden dat het minstends een paar jaar leuk blijft 14.gif
Hij doet het niet hier, ik krijg alleen geluid, verder een wit beeld.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:11 schreef Frenkel het volgende:
Van de Filmtotaal site:
http://www.jackassmovie.com/movies/ja1_wide.html
http://www.jackassmovie.com/movies/ja9.html
promos van Jackass: Number Two, die vanaf februari in Nederland draait. Het laatste filmpje haakt in op het homo-erotisch getinte billboard, met daarop onder andere regisseur Jeff Tremaine, dat Johnny Knoxville in het geheim had laten plaatsen in Hollywood.
zweer?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:56 schreef Jonathon het volgende:
Ga ik zeker weer kijken in de bios... zweer was erg goed met Jackass 1 op het scherm...!!!![]()
Tijden lang dood gegooit meer ranzigere (Dirty Sanchez) maar ze zijn eindelijk zelf weer terug!quote:For fans who thought the stakes couldn't be raised any higher and the bar couldn't be lowered any further, the original cast and crew of the stunt comedy sensation that swept the globe return for another round of jaw-dropping feats that are guaranteed to have viewers wincing through their laughter. Jeff Tremaine directs, and Johnny Knoxville, Bam Margera, Chris Pontius, Steve-O, Ryan Dunn, and Jason "Wee Man" Acuna return to the screen to endure more pain and humiliation than ever thought possible on the big screen. ~ Jason Buchanan, All
quote:Oh Boy! 'Jackass' Set to Lead U.S. Box Office
Friday, September 22, 2006
Jackass: Number Two Movie Stills
Photo Gallery
LOS ANGELES - Between new releases Jackass: Number Two, the sure winner at the weekend box office, and Jet Li's Fearless, male youngsters are again the primary target of Hollywood studios.
The question is, can the coveted demographic possibly support both films, as well as reigning champ Gridiron Gang, which opened to $14.4 million last weekend?
Add on the fact that the World War One aerial drama Flyboys is targeting older males and the political saga All the King's Men is out to reach adults, and one must wonder what teenage girls will be doing this weekend.
Paramount Pictures' Jackass stars Johnny Knoxville and his gang of knuckleheads, who will stun audiences again with their stupid human tricks. Industry insiders expect the R-rated film to open in the neighborhood of the $22.7 million garnered by 2002's Jackass: The Movie. But with the box office down the past two weekends, underperforming is a possibility. Directed by Jeff Tremaine, who shot the original, Jackass reunites Knoxville with cohorts Bam Margera, Chris Pontius and Steve-O, among others.
quote:'Jackass' Star Relieves Himself on the Red Carpet
By WENN| Friday, September 22, 2006
Steve-O
Photo Gallery
HOLLYWOOD - Jackass star Steve-O shocked spectators last night by urinating on the red carpet on the way to the world premiere of his new movie.
The star, real name Steven Glover, and his cohorts are well known for their shocking public pranks--but he took things a step too far at the Jackass: Number Two screening in Los Angeles.
Steve-O walked the red carpet in front of Grauman's Chinese Theater in Hollywood and then stopped to relieve himself in front of a throng of fans, as well as photographers and tourists.
He was romantically linked to Nicole Richie earlier this year but recently told shock jock Howard Stern that their relationship was just a publicity stunt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Camera 1... 1!
Uhm nou ik heb 'm dus ook gezien bij iemand in best wel kutkwali. Was één of andere TS.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:17 schreef miss-scofield het volgende:
Super film!! Heb me kapot gelachen!!
Maar... in hier mag je toch wel over de film praten? Hij is nu uit in de bios.. dan mag je toch gewoon over de film praten! Zonder spoilers zeg maar...
Ben erg benieuwd wat jullie de beste stunt vonden!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:19 schreef -skippybal- het volgende:Haha, helemaal mee eens! Die stunt was sowieso de meest pijnlijke!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het einde ook erg goed.. Dat het huis 'omvalt' op Johnny en dat ie dan gewoon misstapt!!! Alles van te voren goed doorgesproken, blijven staan dan valt het raam precies over je heen! Wat doet hij... hij loopt weg! Vooral zn dochter die ropet: Daddy, what's your problem?!
I ♥ PB
Of die vage paarse bal uit de muur tegen Dave Engelandquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:09 schreef stFz het volgende:
Ik heb gewoon nog nooit zo hard gelachen in de biosVooral die bokshandschoen deed 't m
Ik denk dat het toch allemaal wel redelijk strak in elkaar zit hoor, niet zomaar een beetje in het wilde weg lopen stuntenquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:26 schreef SunChaser het volgende:
Ik vraag me af wat die Tremaine nu geregisseerd heeft.
Weeman op een stoel staan hahhaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:25 schreef Patch het volgende:
Fan-briefje op de deur & bokshandschoen =![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:06 schreef Chowi het volgende:
Hihi. Da's uit Jackass 2. Nou goed, we hebben hier een centraal topic voor, murp, hm?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:11 schreef murp het volgende:
[..]
hier?
http://video.tinypic.com/player.php?v=44947k5
Boh, met die scène dook ik weg achter mijn stoel, en precies toen ik weer opkeek zag ik dat Preston gewoon had zitten schijten. Mén, wat was dat ranzig.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gisteravond geweest. Geniaal
Ik lach echt 1,5 uur lang in een deuk en de zaal met mij
De goorste vond ik de scene met dat scheten laten met Steve-O...
ja dat ging zelfs mij te verquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:47 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Boh, met die scène dook ik weg achter mijn stoel, en precies toen ik weer opkeek zag ik dat Preston gewoon had zitten schijten. Mén, wat was dat ranzig..
Whe, het principe vind ik leuk, zo'n helm volkotsen. Ik hoef het alleen niet wide-screen te zien en met bioscoopgeluid te horen. Hoop wel dat er een derde film komt, begin alweer afkickverschijnselen te krijgen.quote:
Maar jij hebt dan ook mooi haar.quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:36 schreef Scandalous het volgende:
Ik vondChris Pontius
weer zo leuk
en verder heb ik ook goed gelachen, en ook weggekeken bij de schijtscenes
![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:36 schreef Scandalous het volgende:
Ik vondChris Pontius
weer zo leuk
en verder heb ik ook goed gelachen, en ook weggekeken bij de schijtscenes
![]()
En hij heeft zo'n lief koppie dat je hem alles vergeeft. Beetje jammer dat er niet meer PartyBoy scènes in zaten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:41 schreef Scandalous het volgende:Heeeeee
![]()
Ja hij kan alles mooi dramatiseren. Waterbased lubricant...friend or foe?![]()
ik vond dat kakken op het poppenhuis ook minder. ik hou niet zo van kak. ben meer van de kots.quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:32 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Whe, het principe vind ik leuk, zo'n helm volkotsen. Ik hoef het alleen niet wide-screen te zien en met bioscoopgeluid te horen. Hoop wel dat er een derde film komt, begin alweer afkickverschijnselen te krijgen.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:38 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook mooi haar..
.
.
.
Ja, Chris was op dreef, hij is cute.
Nja, dat poppenhuis had ik dan minder moeite mee qua goorheidgehalte, vond het gewoon niet zo erg grappig. Liever poep dan kots, vooral vanwege de geluiden en het weeïge gevoel in m'n maag.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik vond dat kakken op het poppenhuis ook minder. ik hou niet zo van kak. ben meer van de kots.
ik vond het poepen wel heel erg orgineel...quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:14 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Nja, dat poppenhuis had ik dan minder moeite mee qua goorheidgehalte, vond het gewoon niet zo erg grappig. Liever poep dan kots, vooral vanwege de geluiden en het weeïge gevoel in m'n maag.
Oh, origineel was het zeker! De eerste paar seconden, dat je alleen dat poppenhuis ziet, had ik ook echt zoiets van "WTF?!quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:15 schreef murp het volgende:
[..]
ik vond het poepen wel heel erg orgineel...
Ik vind hem best wel een held na het zien van deze film, hij is geen schijterdquote:Op zondag 22 oktober 2006 02:15 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Ryan? Serieus?
Ik zou nog steeds Knoxville m'n bed niet uitschoppen..
Dat koppie van Bam was juist zooooo vertederend!quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:27 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik vind hem best wel een held na het zien van deze film, hij is geen schijterdEn Bam is juist een huilie
![]()
M'n vader werkte eerst in een Doe Het Zelf-zaak en daar hebben ze het ook weleens gedaanquote:Op zondag 22 oktober 2006 02:17 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Oh, origineel was het zeker! De eerste paar seconden, dat je alleen dat poppenhuis ziet, had ik ook echt zoiets van "WTF?!![]()
", maar daarna is het toch weer gewoon Dave England die weer ergens zit te schijten. Knap trouwens dat hij dat kan, poepen met zoveel man erbij. Net als ik deel 1 in die winkel, dat hij daar gewoon in zo'n showmodel ging schijten! Hilarisch!
!
Ja dat vond ik best zieligquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:28 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Dat koppie van Bam was juist zooooo vertederend!
"Dude, are you crying?"!
"yeah"
Nee dat was Ehren McGehey ofzo, maar dat was zeker een mooiequote:Op zondag 22 oktober 2006 02:25 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Dave England deed toch ook die taxi-terrorist grap? Dat vond ik een van de hoogtepunten van de film, vooral toen hij er achter kwam waar zijn baardhaar van was gemaakt..
.
Geen Jackass, maar SAW 3 (geloof ikquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:08 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Waarom zat het stukje met het tandtrekken niet in de film eigenlijk?
ja jammer is dat.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:08 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Waarom zat het stukje met het tandtrekken niet in de film eigenlijk?
waarquote:Op zondag 28 januari 2007 14:20 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb net gedownload: Jackass 2 deleted scenes, van anderhalf uur lang![]()
![]()
Issie al te koop in de winkel?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:46 schreef Patch het volgende:
bij mij staan de deleted scenes, outtakes et cetera gewoon op de DVD...![]()
geen ideequote:Op maandag 29 januari 2007 13:18 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Issie al te koop in de winkel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |