de beste stuurlui staan aan wal héquote:Op woensdag 7 december 2005 14:56 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
En een goeie. In zekere zin zitten we hier allemaal te chantallen
probleem is wel dat lieske weet dat ze al moeilijk zit. aangezien iedereen en masse al twee weken op rij constant op haar stemt. De groep duwt haar ook een beetje in die positie zo. Ik vind dat ze daar nog erg goed mee omgaat. Op momenten goed scherp en direct antwoord en zich niet laat kennen, zeeeeeker als je haar leeftijd ook nog eens in het geheel meeneemt...quote:Op woensdag 7 december 2005 14:54 schreef riri het volgende:
[..]
klopt,hebben werkelijk niet veel te melden en altijd maar die zielige positie innemen, zonder ook maar iets aan die situatie te veranderen.
Zellfde gedrag als Chantal,afzonderen en daar gaan roddelen en kletsen wat anderen wel allemaal niet doen, maar de rug rechten en fier en trots zijn...ho maar.
Altijd zelf die underdog positie innemen en daar maar over door blijven klagen![]()
Roel en Dido hebben nooit iets te melden.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:54 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Die hebben het ook nog wel eens over interessante en normale dingen. Lieske en Ingrid alleen over andere bewoners verder hebben ze niets gemeen dus ook niets om over te praten.
ja, en da's geen roddelen, dat zijn beschouwingen...quote:Op woensdag 7 december 2005 14:56 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Ah, kom op. Ik ben het ook niet mer Riri eens maar als we allemaal maar elkaars mening bevestigen wordt het ook wat saai.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:54 schreef redhair het volgende:
[..]
ik denk dat het sarcastisch bedoeld is om van dat gezeur van Riri af te zijn![]()
![]()
Het lijkt me toch leuker als ik Lieske even 5 minuten mag bellen om te vertellen wat ik van ze vind. Dat lijkt me beter dan chantallen.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:56 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
maar hij weet niet dat de rest het (nog) niet heeft natuurlijkquote:Op woensdag 7 december 2005 14:58 schreef bunnyma het volgende:
Roel: "Wij zijn onevenredig hard de lul"
Wie hebben er geld gekregen?![]()
Zij toch?
quote:Op woensdag 7 december 2005 14:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, en da's geen roddelen, dat zijn beschouwingen...![]()
![]()
Helemaal mee eens. daar komt nog bij dat BB (nog) niet aan mijn verwachtingen voldoet.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:53 schreef Kleintje het volgende:
Laten we het erop houden dat het allemaal mensen zijn. Dat niemand hier op het forum beter of slechter is. Iedereen kan op zijn tijd achterbaks zijn, roddelen en dingen verzwijgen.
Het zijn gewoon mensen, net als in andere BB versies.
En ook in die versies vond je de ene keer die leuk en de andere keer een ander.
Alleen vind ik er nu niemand met kop en schouders bovenuit steken zodat ie de overwinning van mij verdient....
Maar dat is mijn mening!
Daarom vind ik dat Lieske zichzelf op de bank had moeten zetten vorige week. Ze komt er hoe dan ook toch wel op en het zou leuk zijn als de andere bewoners dan eens iemand anders moesten nominerenquote:Op woensdag 7 december 2005 14:58 schreef robster16 het volgende:
[..]
probleem is wel dat lieske weet dat ze al moeilijk zit. aangezien iedereen en masse al twee weken op rij constant op haar stemt. De groep duwt haar ook een beetje in die positie zo. Ik vind dat ze daar nog erg goed mee omgaat. Op momenten goed scherp en direct antwoord en zich niet laat kennen, zeeeeeker als je haar leeftijd ook nog eens in het geheel meeneemt...
Zijn het dan voor of na beschouwingenquote:Op woensdag 7 december 2005 14:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
niet mee eens.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:56 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Zo is dat lolquote:Op woensdag 7 december 2005 14:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 14:58 schreef robster16 het volgende:
[..]
probleem is wel dat lieske weet dat ze al moeilijk zit. aangezien iedereen en masse al twee weken op rij constant op haar stemt. De groep duwt haar ook een beetje in die positie zo. Ik vind dat ze daar nog erg goed mee omgaat. Op momenten goed scherp en direct antwoord en zich niet laat kennen, zeeeeeker als je haar leeftijd ook nog eens in het geheel meeneemt...
dat zal je aan Chantal moeten vragen, het zijn haar woorden..quote:Op woensdag 7 december 2005 15:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zijn het dan voor of na beschouwingen
Helaas welquote:Op woensdag 7 december 2005 15:02 schreef robster16 het volgende:
dat is waar, maar Joost was haar en iedereen te snel af...
Dat is ook het probleem met Lieske. Ze heeft wel een grote mond, maar ze gebruikt hem alleenquote:Op woensdag 7 december 2005 15:01 schreef ohjahjoh het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat Lieske zichzelf op de bank had moeten zetten vorige week. Ze komt er hoe dan ook toch wel op en het zou leuk zijn als de andere bewoners dan eens iemand anders moesten nomineren![]()
Het was inderdaad jammer dat lieske vorige week niet hard op riep : IK WIL OP DE BANK.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:01 schreef ohjahjoh het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat Lieske zichzelf op de bank had moeten zetten vorige week. Ze komt er hoe dan ook toch wel op en het zou leuk zijn als de andere bewoners dan eens iemand anders moesten nomineren![]()
Daar had iedereen voor moeten kiezen. Je weet als je die bank niet overleefd had je toch nooit gewonnen en 2 weken voor het einde mis je toch niet veel en als je er niet uitgaat zit je 2 weken zonder stres in huis. Joost had dit als eerste door maar Dido wilde ook wel op de bank.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:01 schreef ohjahjoh het volgende:
[..]
Echt ergerlijk die kerel.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:58 schreef bunnyma het volgende:
Roel: "Wij zijn onevenredig hard de lul"
Wie hebben er geld gekregen?![]()
Zij toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |