Zal ik dan maar ff weggaan hier?quote:Op woensdag 7 december 2005 16:20 schreef ART het volgende:
He Kleintje, je moet wel ophouden hoor, met de hele tijd van die rake posts schrijven, ik blijf niet bezig.![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 16:16 schreef Fatalspeed het volgende:
[..]
Ik vond zelf dat roel maar een beetje leuk meespeelde en eigenlijk niet zo'n zin had in een gesprek met lieske over hoe het toch kwam dat jongens haar maar niet leuk vonden, ach ach.. wat zielig nou. Ik vond het zelf netjes van roel dat hij besloot haar de reden hiervoor maar niet verteld heeft. Ik kan me goed voorstellen dat na al die dagen in het BB huis lieske bij de meeste bewoners onderhand de strot uitkomt met dat constante kinderachtige gezeur over alles en naive 'schattige' gedrag van haar.
Dit alles komt over hoe zij de eerste weken is omgegaan, of beter gezegd, niet is omgegaan met de andere bewoners in het huis totdat 'slimme' chantal haar zo manipuleerde dat ze zich voegde in het groepje chantal en ingrid. Goh, die drie heb ik alleen maar horen praten over wie/hoe en op wat voor een manier ze iemand het beste zouden kunnen nomineren zodat het in het voordeel van 'hun' zou zijn. Van mij mag ze morgen het huis uit, ik ben alleen bang dat ik 1 van de weinige ben die dit ook inziet.
Wat een verhaal...ach ja wat kan mij het ook schelen...haha![]()
Blijf nog ff ajb, het is zo gezellig als je er bentquote:Op woensdag 7 december 2005 16:21 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Zal ik dan maar ff weggaan hier?
Ow nee, ik heb geen hekel aan Lieske. En ze is niet beter of slechter dan de rest. Ze heeft hele goede en rake dingen, maar ook dingen die ik niets vind.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Het is mij inmiddels wel duidelijk dat sommigen hier alleen horen wat ze willen horen![]()
Een van de weinige ben je allang niet meer. En het aantal blijft met de week groeien.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:16 schreef Fatalspeed het volgende:
[..]
Ik vond zelf dat roel maar een beetje leuk meespeelde en eigenlijk niet zo'n zin had in een gesprek met lieske over hoe het toch kwam dat jongens haar maar niet leuk vonden, ach ach.. wat zielig nou. Ik vond het zelf netjes van roel dat hij besloot haar de reden hiervoor maar niet verteld heeft. Ik kan me goed voorstellen dat na al die dagen in het BB huis lieske bij de meeste bewoners onderhand de strot uitkomt met dat constante kinderachtige gezeur over alles en naive 'schattige' gedrag van haar.
Dit alles komt over hoe zij de eerste weken is omgegaan, of beter gezegd, niet is omgegaan met de andere bewoners in het huis totdat 'slimme' chantal haar zo manipuleerde dat ze zich voegde in het groepje chantal en ingrid. Goh, die drie heb ik alleen maar horen praten over wie/hoe en op wat voor een manier ze iemand het beste zouden kunnen nomineren zodat het in het voordeel van 'hun' zou zijn. Van mij mag ze morgen het huis uit, ik ben alleen bang dat ik 1 van de weinige ben die dit ook inziet.
Wat een verhaal...ach ja wat kan mij het ook schelen...haha![]()
Ach, dan was ze chagrijnig... is ieder mens weleens denk ik. Misschien zelfs iedereen weleens op een dag.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:20 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Nou neem maar van mij aan dat ze toen chagrijnig was.En ik zie dus echt het verschil wel als ze niet chagrijnig is.
quote:Op woensdag 7 december 2005 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Blijf nog ff ajb, het is zo gezellig als je er bent
nou of ze dat als grapje bedoelde betwijfel ik redhairquote:Op woensdag 7 december 2005 16:19 schreef redhair het volgende:
[..]
ze zei het als een grapjegoed opletten he
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 16:25 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nou of ze dat als grapje bedoelde betwijfel ik redhair
Letop dit is weer een inkoppertje van de anti-lieske fanclubquote:Op woensdag 7 december 2005 16:26 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske is een leuke meid... zingen kan ze niet...
quote:Op woensdag 7 december 2005 16:26 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske is een leuke meid... zingen kan ze niet...
Wat mogen ingrid en lieske dan niet meer die laten een heel kussen de hens in vliegen.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:27 schreef Falco het volgende:
Roel mag niet meer roken! Volgens mij is dat een sanctie omdat hij iets op het vuur gooide eerdergisteren
Heeft iemand een vuurtje voor mequote:Op woensdag 7 december 2005 16:27 schreef Dropkick het volgende:
Leuke opdracht he Roel?Ik lig dubbel.
Gezien ik koppijn heb zal ik hem niet inkoppen...quote:Op woensdag 7 december 2005 16:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Letop dit is weer een inkoppertje van de anti-lieske fanclub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |