Vertel eens... waarom verdienen deze het wel?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Voor mij ingrid en Lieske de rest hoeft voor mij ook niet zo
Ja hij zegt zelfs dat Dido nooit iets negatiefs over Ingrid en Lieske zegtquote:Op woensdag 7 december 2005 14:25 schreef bunnyma het volgende:
Op een tennisbal stond dusido eruit.
![]()
Roel is daar echt pissed over en Ingrid krijgt daar de schuld van.
Het is wel een leuke streek van Ingrid.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:15 schreef cuall het volgende:
Joost vraagt aan Roel,"hoe is het met jou deze dagen "
Roel "tabak is op" op een barse toon, hij begint nu weer over de shag die Ingrid kwam halen en hij vindt weer dat Ingrid niet zo veel moet roken. Hij is pissed op Lieske dat ze genoot, volgens hem, van zijn chagerijnige bui, vindt haar maar een raar kind.
Doordat Ingrid ineens zoveel rookt zitten zij met de gebakken peren![]()
Ja klopt, Dido had al eerder iets gezegd dat Ingrid maar 'afstand moest nemen van die haagse fans. Bovendien heeft ie een keer gehoord hoe die iets riepen in de trant van Dido is een k@nker hoXr.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:25 schreef bunnyma het volgende:
![]()
Ja, ik hoop het ookquote:Op woensdag 7 december 2005 14:29 schreef bunnyma het volgende:
Ik hoop steeds meer dat Dido morgen moet vertrekken.
Dan valt er wel een bom in het BBhuis.![]()
Lieske lijkt mij wel duidelijk.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:25 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Vertel eens... waarom verdienen deze het wel?
Ingrid heeft background informatie.... is dat fair om op die manier mensen uit te sluiten?
Dat hadden ze moeten doen toen Chantal nog in het huis zat.
Ik vond Ingrid eerst nog de persoon die het mocht winnen, maar haar kinderachtige gedrag nu komt mij de keel uit.
Lieske draait zich alle kanten op!
Dat hoop ik nou ook!quote:Op woensdag 7 december 2005 14:29 schreef bunnyma het volgende:
terwijl Dido daar helemaal zelf en alleenig geen hulp bij nodig heeft, weten wij allen!quote:Op woensdag 7 december 2005 14:25 schreef bunnyma het volgende:
![]()
Mwah...er zal hier en daar kleine irritaties zijn maar de 'finish' is te dichtbij dus ome Roel legt zich daar wel bij neerquote:Op woensdag 7 december 2005 14:29 schreef bunnyma het volgende:
Oei, wat zeg je nu....Roel....niet objectief. Pas maar op, hij stuurt zijn broers op je af.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:28 schreef robster16 het volgende:
Wat is Roel DOM! Hij is echt zo blind als een mol en staart zich compleet blind op Dido die geen enkele foute zet kan doen. COMPLEET niet objectief en dom. Ze zitten nu zelf negatief te roddelen over ing en lies, en dat doen ze ook samen met Dido erbij. Die jongen moet er ZOOOO uit! Duffe lambal
Al is het inderdaad alleen maar om Roel te dwarsbomen.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:29 schreef bunnyma het volgende:
Dat denk ik eerderquote:Op woensdag 7 december 2005 14:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
terwijl Dido daar helemaal zelf en alleenig geen hulp bij nodig heeft, weten wij allen!
is Ingrid Lieske de nieuwe Menno?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |