quote:
Op zaterdag 10 december 2005 19:52 schreef Feyenoorder het volgende:owwja sp3c
![]()
?
verklaar je nader??
Wat Eritrea volgens mij wil is, serieus genomen worden. Niet meer, niet minder.
Als 1 partij gewoon je land kan bezetten en de hele wereld niet alleen de andere kant opkijkt, maar zelfs nog dreigt met sancties als je je er tegen verzet dan moet je niet vreemd kijken als dat land een houding heeft van bekijk het maar.
wat ik bedoel is dat de VN eindelijk weer is een kant moet kiiezen
in dit geval voor Eritrea, want die gaan Ethiopie echt niet binnen vallen en van Ethiopie weet ik het nog niet zeker ... als je partij kiest voor Eritrea en daar ook naar handelt (zwaar materiaal die kant op sturen) dan voorkom je een oorlog dit kan allemaal volgens het internationaal recht en de statuten van de VN
quote:
Hoe kan je in vredesnaam VN blauwhelmen serieus nemen? Die gasten hebben nog nooit voor vrede gezorgd.
I've said it before and I'll say it again. The UN is a place where countries opposed to freedom of speach demand to be heard!
ik ben het daar niet mee eens maar daar ga ik in dit topic niet op in hoor ... imo zijn Kofi Annan (en zijn voorganger) degene die niet serieus genomen kunnen worden.
Er zijn echter wel degenlijk goede secretaris generaals geweest die wel degenlijk goed werk hebben geleverd en niet bang waren om daadwerkelijk oorlog te voeren ook (Congo, Korea) als dit nodig mocht zijn
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.