een toyota corolla, station uitvoeringquote:Op woensdag 7 december 2005 14:12 schreef Herkauwer het volgende:
Nou kom maar op, welke auto heb je?
witte bef..?quote:Op woensdag 7 december 2005 15:02 schreef Vector_SLD het volgende:
Maar meneer, ik heb helemaal geen witte bef?!!!!?
Doe es uitleggenquote:Op woensdag 7 december 2005 15:02 schreef Vector_SLD het volgende:
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:02 schreef Vector_SLD het volgende:
ik ben verdorie geestelijk verzorger!quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:48 schreef freiss het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik vind dit een hoogst onaangenaam gesprek! Ik ken u helemaal niet!
ik ga dr 1 op jou je auto plakken....quote:Op zondag 11 december 2005 01:13 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou ik stond op het punt om een briefje op zijn auto te plakken maar bij nader inzien
nav dit topic dan maar niet![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 03:54 schreef Ms_Furious het volgende:
Mijn zus vond die briefjes ook af en toe onder haar ruitenwissers, ze heeft er nooit op gereageerd. Paar weken later hebben diegene de auto dus maar gewoon meegenomen (zonder briefje achter te laten)
Had ze maar moeten reageren, arrogante houding van haar stond me niet aan.quote:Op zondag 11 december 2005 03:54 schreef Ms_Furious het volgende:
Mijn zus vond die briefjes ook af en toe onder haar ruitenwissers, ze heeft er nooit op gereageerd. Paar weken later hebben diegene de auto dus maar gewoon meegenomen (zonder briefje achter te laten)
Mijn auto? Gos wat leuk!quote:Op zondag 11 december 2005 03:25 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik ga dr 1 op jou je auto plakken....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |