quote:ALMELO In Almelo is een man aangehouden
die in zijn bestelauto bijna 3000 kilo
illegaal zwaar vuurwerk vervoerde.Het
waren ondermeer 1000 lawinevuurpijlen
en tientallen Chinese rollen.
hehe, ik ga deze week mn kleine bestelling bij ALI ook vast ophalenquote:Op woensdag 7 december 2005 13:12 schreef aloa het volgende:
3000 kiloWat voor busje was dat dan?
Als er maar geld mee te verdienen valt. Ik hoor ze hier in de buurt ook alweer
het nodige vuurwerk afsteken.![]()
Mja, vertel mij wat...quote:Op woensdag 7 december 2005 13:12 schreef aloa het volgende:
Een postkoets valt minder op wilde je zeggen?quote:Op woensdag 7 december 2005 13:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hehe, ik ga deze week mn kleine bestelling bij ALI ook vast ophalen
alleen niet per auto
quote:Op woensdag 7 december 2005 13:14 schreef Sjakie01 het volgende:
![]()
In Almelo wonen sowieso allemaal idioten.
tuurlijkquote:Op woensdag 7 december 2005 13:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een postkoets valt minder op wilde je zeggen?
nee johquote:
Lol, ik heb ook weleens 3000 kilo papier in een Ford Transit busje gehad, dit trok dat nog relatief makkelijk. Ik hoefde niet zover en ben nooit boven de 80 uitgekomen. Maar het kan wel.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:12 schreef aloa het volgende:
mischien was die pauper wel zo stom om met met zn busje op de snelweg te rijden en niet boven de 70 te kunnen komenquote:Op woensdag 7 december 2005 13:50 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Lol, ik heb ook weleens 3000 kilo papier in een Ford Transit busje gehad, dit trok dat nog relatief makkelijk. Ik hoefde niet zover en ben nooit boven de 80 uitgekomen. Maar het kan wel.
Dat zou kunnen, ik hoefde toen niet de snelweg opquote:Op woensdag 7 december 2005 13:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mischien was die pauper wel zo stom om met met zn busje op de snelweg te rijden en niet boven de 70 te kunnen komen
whehe!quote:Op woensdag 7 december 2005 13:54 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik hoefde toen niet de snelweg op
lekker de zorgverzekeraars weer uitkleden! premie wordt toch een keer zo hoog :/quote:Op woensdag 7 december 2005 13:57 schreef Klummie het volgende:
De fik erin en die gozer er bovenop leggen. Es kijken hoeveel vingertjes er dit jaar weer sneuvelen door jeel wat van deze oetlullen en diegene die het kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |