Geen strijker?quote:Op maandag 5 december 2005 13:40 schreef ForumGek het volgende:
Dat is geen strijker, maar toch sneu !
Ik ook... Maar ja, ik was er niet en áls dat al zo was, lag deze Waxxer op de IC.quote:Op maandag 5 december 2005 13:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik had die lui gewoon met een passer in hun nek gestoken
Mja naja ik ben niet zo van het vuurwerk...quote:Op maandag 5 december 2005 13:42 schreef sr_firewire het volgende:
Volgens mij is het gewoon een astronautje...... Koop je dan ook dubbelglas.....
quote:Op maandag 5 december 2005 13:42 schreef sr_firewire het volgende:
Volgens mij is het gewoon een astronautje...... Koop je dan ook dubbelglas.....
Ja!!! Dat was zo'n ding!!! *pfieuw*, dus toch gelijk...quote:Op maandag 5 december 2005 13:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[afbeelding]
het is dus duidelijk wel een strijker
LOL, dikke LOL. Met zulke strijkers blaas je nog geen pakje boter op...... en al helemaal geen ruit....quote:Op maandag 5 december 2005 13:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[afbeelding]
het is dus duidelijk wel een strijker
ja kneus maar een fiat panda is ook een auto ... en een ferrari ook...quote:Op maandag 5 december 2005 13:46 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
LOL, dikke LOL. Met zulke strijkers blaas je nog geen pakje boter op...... en al helemaal geen ruit....
Als het nou gele strijkers waren geweest, nitraten, vlinders of doodskopstrijkers......
Enkel glas he?quote:Op maandag 5 december 2005 13:46 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
LOL, dikke LOL. Met zulke strijkers blaas je nog geen pakje boter op...... en al helemaal geen ruit....
Als het nou gele strijkers waren geweest, nitraten, vlinders of doodskopstrijkers......
Sucks to be you!quote:Op maandag 5 december 2005 13:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja!!! Dat was zo'n ding!!! *pfieuw*, dus toch gelijk...
Een Cupra daarentegen weer niet... slechte dag ?quote:Op maandag 5 december 2005 13:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja kneus maar een fiat panda is ook een auto ... en een ferrari ook...
stumper
Dat ligt eraan. Als je zo een strijker vastklemt tussen het raam en dat ijzeren ding, dan kan het wel zo zijn dat een ruit breekt.quote:Op maandag 5 december 2005 13:50 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Een Cupra daarentegen weer niet... slechte dag ?
Jongen je weet er volgens mij geen flikker van af. Zo'n groen strijkertje doet helemaal niks met een normale ruit..... of wil je zeggen dat je een expert bent ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |