quote:Op woensdag 7 december 2005 13:57 schreef thaeastwood het volgende:
Oja alle kleine vrouwen bij mij melden
Ik ben zelf 1.66 geen 2 meter voor mij graag. Ik wil nog een keer een gozer die korter is dan ik proberen. M'n huidige is weer stukken langer, en het bevalt me beter als hij op z'n knieen gaat staan zodat ik 'm van bovenaf kan kussen. M'n ex was maar een paar cm langer en dat beviel ook wel.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:05 schreef Relneger18 het volgende:
Wat hebben meisjes liever een lange lummel van 2 meter of een korte dwerg van 1.55?
Of ertussen in? Vertel op![]()
Ik ben 1.76 en naar mijn mening vind ik dat vrij kort, en ik heb gehoord dat meisjes altijd voor de lange gozers gaan, is dat een vooroordeel of wel degelijk de waarheid?
Dan moet je maar aan jongens beginnenquote:Op donderdag 29 december 2005 18:10 schreef Jeff89 het volgende:
Meisjes worden te klein...
(ik ben nu 1,90, net 16...)
Jongens zijn te ew...quote:Op donderdag 29 december 2005 18:43 schreef koning_leeuw het volgende:
[..]
Dan moet je maar aan jongens beginnen
Ik ben 1:91, vind ik prima lengte, gaat allemaal prima met meisjes
Jeeeeeeeeeesus. 1,90 en 16 jaar oudquote:Op donderdag 29 december 2005 18:10 schreef Jeff89 het volgende:
Mn moeder 1,80, mn vader 1,85...quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:46 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeesus. 1,90 en 16 jaar oud![]()
Wat de fok hebben je ouders jou te eten gegeven?
Volgens mij enten ze babys van tegenwoordig bij het ziekenhuis in met een speciaal soepje.
waardoor kinderen al nu beter van worden.
Mijn god! 1.90 en pas 16 jaar oud. Lucky son of a bi*** !
het leven is een stuk makkelijker voor jou daardoor meen ik.
Mag ik vragen hoe lang jou ouders zijn?
Ok. That expains it.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:11 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Mn moeder 1,80, mn vader 1,85...
En ik heb gewoon hollansche aardappelen met groenten en vleesch te eten gekregen.. En ik moest altijd mn bordje leegeten.
Zou ik maar is een DNA testje doen, waarschijnlijk zijn die mensen die zich voordoen als je ouders, niet je echte vader en moederquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:15 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ok. That expains it.
Explain this: moeder 1.54 vader 1.70 Jongen zelf 1.94
hakken van 9cmquote:Op woensdag 7 december 2005 18:10 schreef Brechtje het volgende:
Ik ben 1.67/1.68.. Geef mij maar een gozer van ongeveer 1.85
Me ex was 1.76.. vond dat niet echt prettig.. kdoe hakken aan en ben bijna even groot..
Mijn broertje is nu langer dan ik, dus minstens 1.96 en is 15,8 jaar ofzo (in maart jarig), maat 47.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:10 schreef Jeff89 het volgende:
quote:
Voor kinderen is melk wel weer goed hoorquote:Volgens sommige deskundigen is het drinken van melk niet zo gezond als we altijd gedacht hebben. Het zou de kans op hart- en vaatziekten vergroten en je hebt een verhoogd risico op prostaat- en borstkanker. Volgens Colin Campbell, biochemicus aan de Cornell University, is het zelfs heel eigenaardig dat volwassenen het witte goedje drinken, omdat het bestemd is voor zuigelingen en bovendien drinken wij het ook nog eens van een andere soort.
Ik ben ook stuk groter dan me vader en moeder. Maar de broers van me moeder zijn dan wel allemaal een stuk groter.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:15 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ok. That expains it.
Explain this: moeder 1.54 vader 1.70 Jongen zelf 1.94
lange vrouwen zijn pauper.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:04 schreef vamos1 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik haat lange vrouwen..tenminste.. als vriendin dan..
Ik hoor de spullen van de kast te pakken en zij de stijve nek (bij het zoenen dan natuurlijk hehe), niet andersom..
Ik ben 1.85, breed en niet dik. Neuque?quote:Op zondag 1 januari 2006 19:31 schreef fraubitch het volgende:
Ik ben 1.80, als ik schoenen met een hak aanheb, ben ik evengroot tot groter dan de gemiddelde man
Ik ga eigenlijk ook voor de grote mannen, waar je lekker in kan kruipen(maar dan geen dikke mannen, brede ok! maar dik
)
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:34 schreef .Tarzan. het volgende:
[..]
Ik ben 1.85, breed en niet dik. Neuque?
quote:lange vrouwen zijn pauper.
Ze doen me denken aan mijn basisschooljuffrouw
Bestaan er uberhaupt vrouwen die groter zijn dan 2m?quote:
Ja, helaas.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:44 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Bestaan er uberhaupt vrouwen die groter zijn dan 2m?
niet tofquote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:31 schreef fraubitch het volgende:
Ik ben 1.80, als ik schoenen met een hak aanheb, ben ik evengroot tot groter dan de gemiddelde man
Ik ga eigenlijk ook voor de grote mannen, waar je lekker in kan kruipen(maar dan geen dikke mannen, brede ok! maar dik
)
Idem.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:31 schreef fraubitch het volgende:
)
En terecht!quote:Op maandag 2 januari 2006 02:37 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Idem.
Ik haat 't wel om lang te zijn..
Ik zag met oud en nieuw een mokkel van om en nabij de 2 meterquote:Op zondag 1 januari 2006 19:44 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Bestaan er uberhaupt vrouwen die groter zijn dan 2m?
Cer, ik begon je voorspelbaarheid bijna te missen.quote:
Ik ook, dus ik dacht: Hee, laten we mayo even een plezier doen.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:42 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Cer, ik begon je voorspelbaarheid bijna te missen.
juist ja......quote:Op maandag 2 januari 2006 02:47 schreef Nickthedick het volgende:
Minimaal kop kleiner, maximaal 5 cm kleiner.![]()
Fijn hoor Cer.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ook, dus ik dacht: Hee, laten we mayo even een plezier doen.
Graag gedaan hoor meid.
Moet het niet andersom?quote:Op maandag 2 januari 2006 02:47 schreef Nickthedick het volgende:
Minimaal kop kleiner, maximaal 5 cm kleiner.![]()
Als in: minimale en maximale lengte midgetquote:Op maandag 2 januari 2006 02:55 schreef Steijn het volgende:
[..]
Moet het niet andersom?Dit staat zo raar.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:08 schreef -Guppie- het volgende:
Ik ben zelf maar 1.58,maar toch val ik niet op kleine jongens..liefst tussen de 1.80 en 1.90
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:19 schreef super-muffin het volgende:
Ik ben zelf 1.94m dus ik heb wel liever een vriendin die kleiner is.
Maar dat meisjes vallen op jongens die groot zijn heb ik niet erg veel van gemerkt
Ik ben langer dan Leon hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:31 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]Dan niet hoor!
OT: Hoe langer, hoe beter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |