Jullie willen toch six-packs zien?? Dus laat ik ze zien.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:42 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je dit mooi vind, maar lees de titel van het topic nog eens. Of heb je door al die fascinatie en oververmoeidheid geen energie meer in begrijpend lezen?
Helaasquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:44 schreef Ontopic het volgende:
Dat is alweer te overdreven ThaGuitarmaistro, jij mag het mooi vinden, maar het is niet het schoonheidsideaal.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:48 schreef N-tertainment het volgende:
Geen echt zichtbare sixpack, maar dit is wel ongeveer mijn ideaalbeeld:
[afbeelding]
hmmmmmmmquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:48 schreef N-tertainment het volgende:
[afbeelding]
Nog één poging dan: "Post hier _jouw_ sixpack" Jouw eigen dus. En vertel er je trainingsschema bij.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:46 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Jullie willen toch six-packs zien?? Dus laat ik ze zien.
Als je niks hebt toe te voegen..... hou dan gewoon helemaal lekker je mond.
Dat is idd veel beter.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:48 schreef N-tertainment het volgende:
[afbeelding]
Post je fuckin eigen sixpack, faggquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:46 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Jullie willen toch six-packs zien?? Dus laat ik ze zien.
Als je niks hebt toe te voegen..... hou dan gewoon helemaal lekker je mond.
mooi dat je zo'n afgetrainde sixpack hebt (als dat idd ook van jou is) maar dit topic is niet bedoeld om aleen maar te showen. Dus graag wat info en anders kappen met die showoff plaatjes zonder gezichten..quote:
Perfect inderdaad! Overdreven gespierd en beaderd vind ik nou niet jé van het, eigenlijk. Denk je tegen 'n warme arm aan te gaan liggen, voel je ineens zo'n kloppende ader tegen je aanbonkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:48 schreef N-tertainment het volgende:
[afbeelding]
Zoiets kan je niet in 1 jaar bereiken met 12 minuten per week trainen...quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:53 schreef Alessandro het volgende:
Hier mijn pic, wat een jaar trainen kan doen met je lichaam. Ik train 2 maal in de week 6 minuten. En nee ben geen neger(zonnebankbruin).
[afbeelding]
Een jaar trainen 2 maal in de weekquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:53 schreef Alessandro het volgende:
Hier mijn pic, wat een jaar trainen kan doen met je lichaam. Ik train 2 maal in de week 6 minuten. En nee ben geen neger(zonnebankbruin).
[afbeelding]
En die humor, kan je dat ook trainen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:53 schreef Alessandro het volgende:
[afbeelding]
Helaas alleen mijn lichaamquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:08 schreef itsontoday het volgende:
[..]
En die humor, kan je dat ook trainen?
Ik gebruik anabolenquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:03 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Een jaar trainen 2 maal in de week![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |