Over een maandje of twee zal ik andere pics posten, hopelijk heb ik dan vooruitgang geboekt.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:03 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik kan nu niet echt zeggen dat je een gi-gantische six-pack hebt. Heb ik het toch wel ietsje steviger door 3x in de week te voetballen.(En daarna de kantine)![]()
M'n (onder)armen zijn alleen wat dunnetjes zoals je zietquote:Op woensdag 7 december 2005 13:11 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik denk..
Laat ik eens serieus reageren..
[afbeelding]
3x per week voetballen en altijd fietsend ergens naartoe
als dat echt jouw buikspieren zijn, waarom noem je het plaaje dan haha.jpg ??quote:Op woensdag 7 december 2005 13:11 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik denk..
Laat ik eens serieus reageren..
[afbeelding]
3x per week voetballen en altijd fietsend ergens naartoe
Het is een printscreen uit een laten we zeggen vrij persoonlijk filmpjequote:Op woensdag 7 december 2005 13:21 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
als dat echt jouw buikspieren zijn, waarom noem je het plaaje dan haha.jpg ??
( ttp://members.home.nl/tomaz/haha.JPG)
En als je geen foto van je hoofd wil laten zien, maak dan eens een foto van het behang achter je.
(hahaha, betrapt! )
btw, ik bespeur hier meer jaloezie dan serieuze reacties...
Ja doe dat eens!quote:Op woensdag 7 december 2005 14:38 schreef Molluck het volgende:
[afbeelding]
+10 voorspelbaar
Maar serieus, dat wat de TS heeft is toch geen sixpack? Als dat al onder de categorie Sixpack valt dan kan ik mijn buik ook wel ff fotograferen...
quote:Op woensdag 7 december 2005 13:30 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Dit is wel echt:
[afbeelding]
Ok gedaan...en nu?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:48 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
Ja doe dat eens!![]()
TS zegt ook dat ie pas 4 maanden bezig is, dus ik vind het al heel wat.
Lelijk?quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 13:55 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Het is een printscreen uit een laten we zeggen vrij persoonlijk filmpje![]()
Een wandelende druipkaars!quote:Op woensdag 7 december 2005 13:30 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Dit is wel echt:
[afbeelding]
en wat is jouw trainingsschema?quote:Op woensdag 7 december 2005 17:37 schreef Salvad0R het volgende:
2003
sindsdien is het er echt niet op achteruit gegaan HEHEHE
Heb geen zin om nu nieuwe foto te maken, sta ik daar half naakt beetje foto's van mezelf te makendoe ik volgende zomer wel .
[afbeelding]
Heb ik niet.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:35 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
en wat is jouw trainingsschema?
een éénorm lichte sixpack is bij vrouwen zeker wel ok hoor! Dat je zeg maar alleen schaduwlijntjes ziet ofzo.. Dat moeten ze verplicht stellen!quote:Op woensdag 7 december 2005 17:41 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb geen sixpack, maar dat wil je ook niet als vrouw. Is dit niet meer US (daar is wel al een pimp-buiktopic)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |