Ik kan prima leven met graphics (ongeveer) 2x zo goed als die van Twilight Princess.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:19 schreef King_of_cubes het volgende:
Oei, na het lezen van het graphics bericht is het maar goed dat ik me al had voorbereid op een teleurstelling.
Neem gelijk de slechtste screens zeg.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:17 schreef Mr.BomBastique het volgende:
[..]
Ik kan prima leven met graphics (ongeveer) 2x zo goed als die van Twilight Princess.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, het word een 2x oude generatie console...quote:Op woensdag 7 december 2005 16:43 schreef Ghostbuster het volgende:
De 360 had op voorhand ook geweldige graphics,en dat valt nu ook heel erg tegen.
Mischien valt het bij de Revolution dan wel heel erg mee
En de Revolution is tenminste wel vernieuwend,en niet een opgepoetste 2e generatie console
Klopt, die zullen er ook niet zijn...quote:Op woensdag 7 december 2005 17:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja wij hoeven tenminste geen lcd te kopen,om de nieuwe graphics te kunnen zien
De 360 had heel goed weg gekomen, met 2x betere graphics als de oude xboxquote:Op woensdag 7 december 2005 17:35 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Nee, het word een 2x oude generatie console...![]()
als dat inhoud dat het een console word van snes kwaliteit inclusief snes kwaliteit games hoor je mij niet klagenquote:Op woensdag 7 december 2005 17:35 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Nee, het word een 2x oude generatie console...![]()
Het gaat om het idee.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:27 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Neem gelijk de slechtste screens zeg.
[afbeelding]
Er was een heel klein stukje onderwater filmpje en dat was echt bloedmooi.
En dat is nu juist het grote probleem. De Snes was z'n tijd wel ver vooruit en gaf de megadrive gewoon het nakijken.betere graphics,beter geluid,contoller met meer mogelijkheden.....quote:Op woensdag 7 december 2005 17:37 schreef mordradead het volgende:
[..]
als dat inhoud dat het een console word van snes kwaliteit inclusief snes kwaliteit games hoor je mij niet klagen
sorry, maar kijk eens naar die vloer, 1 vlakke uitgestrekte bitmap blur...quote:Op woensdag 7 december 2005 17:27 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Neem gelijk de slechtste screens zeg.
[afbeelding]
Er was een heel klein stukje onderwater filmpje en dat was echt bloedmooi.
Oei... dan moeten we de game maar niet kopen...quote:Op woensdag 7 december 2005 17:57 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
sorry, maar kijk eens naar die vloer, 1 vlakke uitgestrekte bitmap blur...
ik ben geen graphicshoer, maar dat valt me meteen op..
SNESquote:Op woensdag 7 december 2005 17:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Volgens mij had de MegaDrive/Genesis juist betere graphics, de SNES alleen betere geluid. En natuurlijk heeft de controller van de Revolution meer mogelijkheden, niet X360 of PS3.
mij viel dat niet op, mag ik het spel nu kopen?quote:Op woensdag 7 december 2005 17:57 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
sorry, maar kijk eens naar die vloer, 1 vlakke uitgestrekte bitmap blur...
ik ben geen graphicshoer, maar dat valt me meteen op..
IGN meld alleen wat zei gehoord hebben van devvers. Ze kunnen niet permiteren om te liegen over gesprekken die ze niet hebben gevoerd.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:35 schreef Kill_em_all het volgende:
Maar gelooft iedereen IGN eigelijk meteen? Er worden geen namen genoemd en de devvers zullen vast wel een NDA hebben wat betreft de specs.
Nee.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:40 schreef piet_pelle het volgende:
Konden ze die controller dan niet gewoon voor 4 tientjes als accesoire bij de Gamecube uitbrengen?
Echt??? Ongelooflijk! Jij hebt inside information man! Ga snel de samenleving waarschuwen!quote:Op woensdag 7 december 2005 20:40 schreef piet_pelle het volgende:
Je wordt gewoon vet genaaid door nintendo, die hele revo zal er amper beter uitzien en het enige nieuwe is de controller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |