nog minder zelfs eigenlijkquote:Op woensdag 7 december 2005 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
ik dacht al, zo'n refresh scrippie heeft d_h in een paar minuten in elkaar
gewoon, de daders oppakken en standrechtelijk aan hun ballen electrocuterenquote:Op woensdag 7 december 2005 11:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tuurlijk
maar ik weet niet hoe je je er tegen kan weren als host
quote:Op woensdag 7 december 2005 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon, de daders oppakken en standrechtelijk aan hun ballen electrocuteren
hehe nou welkom en doegquote:
alleen dat oppakken is moeilijkquote:Op woensdag 7 december 2005 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon, de daders oppakken en standrechtelijk aan hun ballen electrocuteren
Mensen inhurenquote:Op woensdag 7 december 2005 11:27 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
alleen dat oppakken is moeilijk
ik heb wat last van mijn rug
Zolang he niet duidt op mensenhandel..quote:
tzt dan maar een topic openenquote:Op woensdag 7 december 2005 11:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zolang he niet duidt op mensenhandel..
Tsja waarom niet dan!
Lijkt mij vrij logisch .quote:
afhankelijk van de daad en wat jij verwacht nodig te hebben..quote:Op woensdag 7 december 2005 11:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hoeveel mannen zouden we nodig hebben?
hehequote:Op woensdag 7 december 2005 12:13 schreef Bengeltje het volgende:
verder, mensenhandel en je weet enzo.
refresh scrippie ?quote:Op woensdag 7 december 2005 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
mensenhandel? neee GOED lezen
Nee, moet alleen dadelijk naar het areidsbureau. en een bedrijf bellen ofquote:Op woensdag 7 december 2005 12:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
hehedaar ging het helemaal niet over!
Nog plannen voor vandaag bengeltjeee?
Tuurlijkquote:Op woensdag 7 december 2005 12:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, moet alleen dadelijk naar het areidsbureau. en een bedrijf bellen of
ze me willen met een hoger uurloon..
Ik heb een afspraak om 14 uurquote:Op woensdag 7 december 2005 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ja nou ja, niet belangrijk ook
wanneer ga je naar CWI?
Nou zo tuurlijk is dat niet.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tuurlijk
Ik om 13:30 ook gezellig kletsen over een hoger uurloon
Hmm bij mij net omgekeerd. M'n nieuwe werkgever vond mijn vorige loon wat laag dus krijgi k nu verhogingquote:Op woensdag 7 december 2005 12:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou zo tuurlijk is dat niet.![]()
Ze vonden dat wat ik bij mijn vorige baan had, wat aan de hoge kant.
Dan zat je dus heel dicht bij het minimum. en ik dus al lang niet meer.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm bij mij net omgekeerd. M'n nieuwe werkgever vond mijn vorige loon wat laag dus krijgi k nu verhoging
Nou nou voor mijn 20 jaar verdien ik boven gemiddeld hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 12:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan zat je dus heel dicht bij het minimum. en ik dus al lang niet meer.
En het ligt natuurlijk aan in welke sector je werktquote:Op woensdag 7 december 2005 12:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou nou voor mijn 20 jaar verdien ik boven gemiddeld hoor
Goed verdienen is handigm scheelt in de toekomst weer lenen enzoquote:Op woensdag 7 december 2005 12:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En het ligt natuurlijk aan in welke sector je werkt![]()
Mooi dat je goed verdient
MIddagquote:
Nog plannen voor de dag?quote:
Nope, vanmorgen geheugen erin gedaan en het draaid als een gekquote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 12:48 schreef Bengeltje het volgende:
ben weer weg
tot later waarschijnlijk.
Latertjesquote:Op woensdag 7 december 2005 12:48 schreef Bengeltje het volgende:
ben weer weg
Kiek is ôan..quote:Op woensdag 7 december 2005 12:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nope, vanmorgen geheugen erin gedaan en het draaid als een gek![]()
ik ga verder denk ik weinig doen, misschien dat in de inhoud van mijn website een beetje ga veranderen aangezien niet iedereen op een resolutie van 1280X**** draait
suc6quote:Op woensdag 7 december 2005 12:48 schreef Bengeltje het volgende:
ben weer weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |