daar gaat je stemquote:
Ja, die zijn beide voor jouquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:09 schreef Yeahinho het volgende:
Worden de punten die zijn gegeven aan mijn eigen icoontje, en die van Svensational, bij elkaar opgeteld omdat ik van beide de maker ben.
Volgens mij heeft Arcee 'm zelf een hele tijd geleden gecapt van een reclame van Whiskas ofzo, die van IJsmeis zou ik echt niet weten. Ik zou ook niet weten wie zijn icoontje zelf heeft gemaakt en wie niet trouwens, het staat er niet bij ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:23 schreef dutchie het volgende:
Puckzzz, weet jij toevallig of Arcee die zelf heeft gemaakt en wie die tweede heeft gemaakt? Anders kan ik de stemmen niet tellen.
Toevallig weet ik 't: ja, die heeft Arcee helemaal zelf gemaakt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:23 schreef dutchie het volgende:
Puckzzz, weet jij toevallig of Arcee die zelf heeft gemaakt
Wrom? Het is nog niet eens Kerst.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:15 schreef Bengeltje het volgende:
[afbeelding]
Kan die een bonuspunt krijgen?
Arcee heeft veel te laat zijn kerstplaatje genomen.
Okee Arcee!quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:59 schreef Puckzzz het volgende:
3 punten, blijft gewoon de schattigste
Ooww!! Dit zie ik nu pas!!!quote:Op zondag 11 december 2005 14:39 schreef Bengeltje het volgende:
3) Ireth
[afbeelding]
Mooie en rustig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |