nee...quote:Op woensdag 7 december 2005 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
is er al ergens een overzicht van de nummers die gedraaid zijn en wat het eventueel zou kunnen betekenen?
Of het is de 4e 50.000 euro opdrachtquote:Op woensdag 7 december 2005 10:54 schreef melke het volgende:
Misschien is het wel een geheime opdracht van Dido. Alle liedjes onthouden voor een x bedrag
Ik ben aanwezig vanavondquote:Op woensdag 7 december 2005 10:56 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske heeft geen zin in een grote vette discussie vanavond
Ingrid denkt dat BB dat wel eens zou kunnen gaan uitlokken, omdat er 2 groepen zijn
Ze willen beide de laatste 2 weken gewoon op een relaxte manier doorbrengen
Je blijft met superstip op 1 staan, wees maar niet bang.......................in de oprot-lijstquote:Op woensdag 7 december 2005 10:52 schreef riri het volgende:
Lieske: "Ik sta echt met stip op nummer één als Roel zijn handjes laat wapperen"
Tja....Lieske,je zet jezelf wel even te kijk
dat zou kunnen... maar zij heeft ook al geld. Ingrid en naat nog helemaal geen geheime geld opdracht en Lies is het alweer kwijt...quote:Op woensdag 7 december 2005 10:54 schreef melke het volgende:
Misschien is het wel een geheime opdracht van Dido. Alle liedjes onthouden voor een x bedrag
In ieder geval:quote:Op woensdag 7 december 2005 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
is er al ergens een overzicht van de nummers die gedraaid zijn en wat het eventueel zou kunnen betekenen?
Ja of halen en blijven of niet halen en exitquote:Op woensdag 7 december 2005 10:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Of het is de 4e 50.000 euro opdracht
da's nou jammer!quote:
Ik niet, moet werken op Old Traffordquote:Op woensdag 7 december 2005 10:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ook
Woensdagavond gebeurt er meestal wel wat bijzonders
Oei, cirsis snelheid... heb je al in het jank/streams topic gekeken? Staan veel tips in!quote:Op woensdag 7 december 2005 10:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb echt slechte streams. pruts al dagen maar ze worden niet sneller dan 100 kb.![]()
heb al gekeken. helpt niet, maar zal nog eens kijken. senk joe.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Oei, cirsis snelheid... heb je al in het jank/streams topic gekeken? Staan veel tips in!
Was da?quote:Op woensdag 7 december 2005 11:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik niet, moet werken op Old Trafford![]()
Probeer deze eens dan:quote:Op woensdag 7 december 2005 10:58 schreef debuurvrouw het volgende:
heb echt slechte streams. pruts al dagen maar ze worden niet sneller dan 100 kb.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |