abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32890434

Ben ik weer.
Vaag, ik zie vieske met een muts op haar kop, terwijl joost dit niet mocht. BB is weer lekker consequent
pi_32890439
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:08 schreef essie05 het volgende:

[..]

Nu niet nee,maar de volgende ronde heeft hij weer nieuwe kansen...
dat denkt hij misschien wel, maar volgens mij weinig kans
pi_32890440
Ow Joost heeft ook zo'n vlooiending op zijn harses
pi_32890446
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:08 schreef essie05 het volgende:

[..]

Nu niet nee,maar de volgende ronde heeft hij weer nieuwe kansen...
Als Nattelie er uit gaat zit hij weer niet op de bank denk ik.
Fok! de Roel(s)
  woensdag 7 december 2005 @ 14:12:58 #280
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32890464
Joost vraagt aan Roel hoe het gaat met hem en Roel zegt daarop dat de tabak op is en dat zegt dus genoeg
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_32890476
Kan iemand mij misschien even uitleggen wat een spoiler inhoud, ik snap snap dat niet helemaal.
Als ik werk had hoefde ik hier niet te zitten kijken.
  woensdag 7 december 2005 @ 14:13:27 #282
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32890481
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:11 schreef Kleintje het volgende:

Ben ik weer.
Vaag, ik zie vieske met een muts op haar kop, terwijl joost dit niet mocht. BB is weer lekker consequent
Kiekeboe

Gelukkig heb je weer streams
  woensdag 7 december 2005 @ 14:14:20 #283
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32890498
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:13 schreef ReneMid het volgende:
Kan iemand mij misschien even uitleggen wat een spoiler inhoud, ik snap snap dat niet helemaal.
Je kan dan een stukje tekst onzichtbaar maken en dat word vooral gebruikt als je bijv iets wil verklappen van een boek of film maar dat niet iedereen dat automatisch kan lezen tenzij je het witte gedeelte selecteert met de muis
pi_32890501
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:12 schreef cuall het volgende:

[..]

dat denkt hij misschien wel, maar volgens mij weinig kans
Hij kan natuurlijk met 1 stem al op de bank zitten,en Lies twijfelde nog tussen Roel en Naat.Ik denk dat Ing en Lies(mocht ze er na morgen nog inzitten )beide stemmen krijgen waarmee ze op de bank komen.Wanneer Lies dan voor Roel kiest is hij ook de pineut.
pi_32890522
"Domme wijven!"

Roel komt deze morgen even bij Lieske en Ingrid in de Tuin zitten. Maar zeker niet om een gezellig gesprek te voeren. Hij is namelijk helemaal niet blij met het gedrag van Ingrid.

"Je hebt de hele Slaapkamer wakker gemaakt toen je opstond, en je hebt ook bijna je vijf sigaretten opgerookt!”, begint Roel zijn tirade. Lieske en Ingrid begrijpen niet waarom Roel opeens zo dominant de Tuin inkomt. “Waar slaat dit op? ben je net wakker?”, vraagt Ingrid verbaasd. “Je rookt nog meer dan ik”, gaat Roel verder. Lieske neemt het ondertussen op voor Ingrid. “Wat is dit voor belachelijk gedoe? Mevrouw zuurtje!”, zegt ze tegen Roel. Deze wordt echter nog kwader: “Dombo, wat zit je dom te doen!”

"Ik zal me nooit zo laten kennen"

Ingrid snapt de commotie niet, maar bijt van zich af: “Dan neem ik toch geen shag meer! Ik zal me nooit zo laten kennen als jullie!” Ze laat hem weten dat zij niet chagrijnig wordt als er geen shag meer is. Roel vindt dat juist een reden voor Ingrid om geen shag meer te gebruiken. Dit schiet Ingrid duidelijk in het verkeerde keelgat: “Dus ik mag niet roken, omdat jullie anders chagrijnig worden? Dat slaat nergens op!”

"Ik haat die jongen"

Even valt er een pijnlijke stilte, maar gelukkig is Lieske in de buurt: “Het is maar goed dat Roel de feeststemming heeft meegenomen anders was het helemaal niet te doen geweest!” Ingrid kan hierop haar lachen niet inhouden, maar Roel is ‘not amused’. Hij stuift weg. Even later komt hij weer naar buiten stormen en gooit shag naar Ingrid: “Veel rookplezier!” Daarna loopt hij naar binnen en smijt de serredeur dicht. “Ik haat die jongen”, reageert Ingrid.

Roel vindt even later wel gehoor bij zijn vriendinnetje Dido: “Wat een domme wijven!”

Wel een erg pro lieske en anti Roel artikel.
Het komt van de talpa site.
pi_32890523
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:13 schreef ReneMid het volgende:
Spoilen is iemand iets vertellen wat ie eigenlijk niet weten wil.. bijv. hoe een boek of film afloopt
pi_32890532
Van mij mogen alle bewoners wel naar huis. Er is niemand meer die ik de hoofdprijs gun
pi_32890546
Joost vraagt aan Roel,"hoe is het met jou deze dagen "

Roel "tabak is op" op een barse toon, hij begint nu weer over de shag die Ingrid kwam halen en hij vindt weer dat Ingrid niet zo veel moet roken. Hij is pissed op Lieske dat ze genoot, volgens hem, van zijn chagerijnige bui, vindt haar maar een raar kind.
Doordat Ingrid ineens zoveel rookt zitten zij met de gebakken peren
  woensdag 7 december 2005 @ 14:16:32 #289
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32890555
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:15 schreef Kleintje het volgende:
Van mij mogen alle bewoners wel naar huis. Er is niemand meer die ik de hoofdprijs gun
Nou ik alleen Joost rest hoeft voor mij ook niet zo
pi_32890604
Ach, Joost is dan ook de enige die ik het nog een beetje gun.
Maar ook hij lult zich overal in. Ook hij is niet oprecht. Dat vond ik vooral duidelijk te zien met het Tanja verhaal.
En overigens ook bij het Menno gebeuren.
Toen Naat en Dido vertelde dat hij niet met Menno mocht praten had hij van zich af moeten bijten. Niet het verhaal aanhoren en doen wat ie wil...
pi_32890610
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:16 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Ik vind Joost ook steeds vervelender worden
pi_32890614
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:14 schreef essie05 het volgende:

[..]

Hij kan natuurlijk met 1 stem al op de bank zitten,en Lies twijfelde nog tussen Roel en Naat.Ik denk dat Ing en Lies(mocht ze er na morgen nog inzitten )beide stemmen krijgen waarmee ze op de bank komen.Wanneer Lies dan voor Roel kiest is hij ook de pineut.
Als de dames slim zijn dan stemmen ze niet op dezelfde persoon.
Dan krijgen ze de brede bank met vier bewoners
pi_32890617
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

En Roel steekt ze voor haar aan, toevallig?
Ik heb de streams niet eens aan, en ik zit me al op te vreten .
Mèn, die gast wordt met het uur triester.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  woensdag 7 december 2005 @ 14:19:18 #294
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32890622
Roel "het lijkt me echt een verademing als bepaalde individuen vertrekt" m.a.w. hij bedoeld Lieske denk ik zomaar (gokje)

[ Bericht 2% gewijzigd door BONG4002 op 07-12-2005 14:22:01 (+r) ]
pi_32890657
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:15 schreef cuall het volgende:
Doordat Ingrid ineens zoveel rookt zitten zij met de gebakken peren
Ik snap dat hele verhaal rondom het roken van Ingrid niet hoor.Toen Naat het huis inging rookte ze alleen op feestjes.Vervolgens maakt Dido een liedje over het roken van Ing en gaat daarbij aan het rookgedrag van haar Naadje voorbij.Ing rookte ook niet veel en is net als Naat in het huis meer gaan roken,Naat bestelde zelfs extra sigaretten voor zichzelf bij de boodschappen.
Van mij mag BB nu ff lekker olie op het vuur gooien en Ingrid een paar pakkies sigaretten geven die ze vooral niet mag delen.
pi_32890661
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:16 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Voor mij ingrid en Lieske de rest hoeft voor mij ook niet zo
pi_32890680
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:19 schreef BONG4002 het volgende:
Roel "het lijkt me echt een veademing als bepaalde individuen vertrekt" m.a.w. hij bedoeld Lieske denk ik zomaar (gokje)
Niet alleen voor hem een verademing.
Fok! de Roel(s)
pi_32890681
quote:
Roel "het lijkt me echt een veademing als bepaalde individuen vertrekt" m.a.w. hij bedoeld Lieske denk ik zomaar (gokje)
Erg laf om de persoon niet bij naam te noemen
  woensdag 7 december 2005 @ 14:21:51 #299
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32890688
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

Ik heb de streams niet eens aan, en ik zit me al op te vreten .
Mèn, die gast wordt met het uur triester.
Ik ook niet, ik gok maar wat .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32890691
quote:
Ja, zo kwam het ook op mij over

Ik hoop dat Dido of Nathalie vertrekt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')