dat denkt hij misschien wel, maar volgens mij weinig kansquote:Op woensdag 7 december 2005 14:08 schreef essie05 het volgende:
[..]
Nu niet nee,maar de volgende ronde heeft hij weer nieuwe kansen...
Als Nattelie er uit gaat zit hij weer niet op de bank denk ik.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:08 schreef essie05 het volgende:
[..]
Nu niet nee,maar de volgende ronde heeft hij weer nieuwe kansen...
Kiekeboequote:Op woensdag 7 december 2005 14:11 schreef Kleintje het volgende:
Ben ik weer.
Vaag, ik zie vieske met een muts op haar kop, terwijl joost dit niet mocht. BB is weer lekker consequent
Je kan dan een stukje tekst onzichtbaar maken en dat word vooral gebruikt als je bijv iets wil verklappen van een boek of film maar dat niet iedereen dat automatisch kan lezen tenzij je het witte gedeelte selecteert met de muisquote:Op woensdag 7 december 2005 14:13 schreef ReneMid het volgende:
Kan iemand mij misschien even uitleggen wat een spoiler inhoud, ik snap snap dat niet helemaal.![]()
![]()
Hij kan natuurlijk met 1 stem al op de bank zitten,en Lies twijfelde nog tussen Roel en Naat.Ik denk dat Ing en Lies(mocht ze er na morgen nog inzitten )beide stemmen krijgen waarmee ze op de bank komen.Wanneer Lies dan voor Roel kiest is hij ook de pineut.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:12 schreef cuall het volgende:
[..]
dat denkt hij misschien wel, maar volgens mij weinig kans![]()
Spoilen is iemand iets vertellen wat ie eigenlijk niet weten wil.. bijv. hoe een boek of film aflooptquote:Op woensdag 7 december 2005 14:13 schreef ReneMid het volgende:
Kan iemand mij misschien even uitleggen wat een spoiler inhoud, ik snap snap dat niet helemaal.![]()
![]()
Nou ik alleen Joost rest hoeft voor mij ook niet zoquote:Op woensdag 7 december 2005 14:15 schreef Kleintje het volgende:
Van mij mogen alle bewoners wel naar huis. Er is niemand meer die ik de hoofdprijs gun
Ik vind Joost ook steeds vervelender wordenquote:Op woensdag 7 december 2005 14:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou ik alleen Joost rest hoeft voor mij ook niet zo
Als de dames slim zijn dan stemmen ze niet op dezelfde persoon.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:14 schreef essie05 het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk met 1 stem al op de bank zitten,en Lies twijfelde nog tussen Roel en Naat.Ik denk dat Ing en Lies(mocht ze er na morgen nog inzitten )beide stemmen krijgen waarmee ze op de bank komen.Wanneer Lies dan voor Roel kiest is hij ook de pineut.
Ik heb de streams niet eens aan, en ik zit me al op te vretenquote:Op woensdag 7 december 2005 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
En Roel steekt ze voor haar aan, toevallig?
Ik snap dat hele verhaal rondom het roken van Ingrid niet hoor.Toen Naat het huis inging rookte ze alleen op feestjes.Vervolgens maakt Dido een liedje over het roken van Ing en gaat daarbij aan het rookgedrag van haar Naadje voorbij.Ing rookte ook niet veel en is net als Naat in het huis meer gaan roken,Naat bestelde zelfs extra sigaretten voor zichzelf bij de boodschappen.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:15 schreef cuall het volgende:
Doordat Ingrid ineens zoveel rookt zitten zij met de gebakken peren![]()
Voor mij ingrid en Lieske de rest hoeft voor mij ook niet zoquote:Op woensdag 7 december 2005 14:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou ik alleen Joost rest hoeft voor mij ook niet zo
Niet alleen voor hem een verademing.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:19 schreef BONG4002 het volgende:
Roel "het lijkt me echt een veademing als bepaalde individuen vertrekt" m.a.w. hij bedoeld Lieske denk ik zomaar (gokje)
Erg laf om de persoon niet bij naam te noemenquote:Op woensdag 7 december 2005 14:19 schreef BONG4002 het volgende:
Roel "het lijkt me echt een veademing als bepaalde individuen vertrekt" m.a.w. hij bedoeld Lieske denk ik zomaar (gokje)
Ik ook niet, ik gok maar watquote:Op woensdag 7 december 2005 14:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik heb de streams niet eens aan, en ik zit me al op te vreten.
Mèn, die gast wordt met het uur triester.
Ja, zo kwam het ook op mij overquote:Op woensdag 7 december 2005 14:19 schreef BONG4002 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |