Roel heeft de shag mee genomen naar zijn slaapkamer. Ingrid wilde roken dus maakt Roel wakker omdat ze de shag nodig had. Wat dus van iedereen is. Roel geeft het en staat een kwartiertje later op. Hij gaat naar buiten, pakt de shag, draait er eentje en zeikt over het rookgedrag van Ingrid (zegt dus niet eens goedemorgen of zoiets). Ingrid rookt meer dan normaal, nog meer dan hem, vind hij schande omdat ze maar zo weinig te roken hebben, vind het aso dat zij daar niet van wakker ligt, etc etc. Lieske pest hem ondertussen nog wat. Roel rookt sigaret op en gaat pissig naar binnen. Komt weer terug en gooit de shag op de bankquote:Op woensdag 7 december 2005 10:16 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Beschrijf eens wat er gebeurde?
Ik kreeg net de laatste seconde mee.
Lieske is inderdaad een meid met vele gezichten.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is niet zo, dat vínd jij.
Ik vind Lieske een meisje met vele gezichten.
Soms prachtig, haast een fotomodel.
Soms een boerse lompe kop.
Nou sorry hoor,maar wie zeurde er hier.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft niks afgepakt.
Het ging helemaal nergens over.
Maar Jut&Jul hebben zó'n gebrek aan gespreksstof in dat huis, dat elk incidentje wordt aangegrepen om er weer ik weet niet hoe lang over door te zagen.
Vind ik ook. Vond hem echt een botte boer. Alsof hij bepaald wat anderen gaan roken?! Ga weg zeg. Zal wel weer een heel drama worden als hij zijn versie aan Dido gaat vertellen.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor,maar wie zeurde er hier.
Was gewoon kinderachtig gedrag van Roel.
Lieske is met en zonder Make-up lelijkquote:Op woensdag 7 december 2005 10:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske is inderdaad een meid met vele gezichten.
Maar het is niet zo dat ze zonder make-up ineens heel erg lelijk is.
Zij hebben er meer recht op. Tenslotte heeft Roel al 2 keer een opdracht gehad met niet roken en zo 50.000 euro voor de rest verdient. Nu mag Ingrid die naar haar eigen zeggen best zonder roken kan ook wel eens afzien.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:26 schreef melke het volgende:
[..]
Vind ik ook. Vond hem echt een botte boer. Alsof hij bepaald wat anderen gaan roken?! Ga weg zeg. Zal wel weer een heel drama worden als hij zijn versie aan Dido gaat vertellen.
egoistisch gedragquote:Op woensdag 7 december 2005 10:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daar kan zelfs dr Schumacher niets aan veranderen.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lieske is met en zonder Make-up lelijk
Slaat dat nou op,Dido en Roel hebben ook mooi geld verdient voor hun eigen.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:27 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Zij hebben er meer recht op. Tenslotte heeft Roel al 2 keer een opdracht gehad met niet roken en zo 50.000 euro voor de rest verdient. Nu mag Ingrid die naar haar eigen zeggen best zonder roken kan ook wel eens afzien.
Als je met elkaar overlegt dan krijg je niet soort problemen niet.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:27 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Zij hebben er meer recht op. Tenslotte heeft Roel al 2 keer een opdracht gehad met niet roken en zo 50.000 euro voor de rest verdient. Nu mag Ingrid die naar haar eigen zeggen best zonder roken kan ook wel eens afzien.
Ben blij dat Lieske zo volwassen reageerde. Weer stoer doen achter iemands rug om. Gisteren werdt ze nonstop afgezeken en durfde toen niets terug te zeggen. Maar achteraf natuurlijk wel weer klagen bij Ingrid. Snap niet dat Roel nog zij dat hij wat liever zou zijn tegen Lieske.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ga weg joh, eerlijk delen, zware roker of niet. Ze zijn allemaal gelijk. De opdrachten staan daar los van.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:27 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
en hij probeerde Dido iets te subtiel erop te wijzen dat ze echt teveel rookte nu.. maar ja, dan durft ie er niet voor te staan. woede daarover opgespaard en nu over ing heengegooid??quote:Op woensdag 7 december 2005 10:18 schreef riri het volgende:
gisteren zei Roel al dat Ingrid veel meer rookt als normaal net nu er zo weinig shag is,hij vond dat raar
is het natuurlijk ook
Ach als ze geen koeien mogen melken moeten ze toch wat doenquote:Op woensdag 7 december 2005 10:29 schreef riri het volgende:
Zitten de boerentrientjes er nog over te zeuren
![]()
niet met de 50.000 euro opdrachtquote:Op woensdag 7 december 2005 10:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Slaat dat nou op,Dido en Roel hebben ook mooi geld verdient voor hun eigen.
Dido moest alle drank weggooien dus dupeerde ze de groep ook.
Nee hoor,doen Dido en Roel straks wel verder en dan is dat natuurlijk logisch.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:29 schreef riri het volgende:
Zitten de boerentrientjes er nog over te zeuren
![]()
En 10.000 voor zichzelf én 20 sigaretten die hij helemaal alleen mocht oproken.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:27 schreef rickfcdb1 het volgende:
Zij hebben er meer recht op. Tenslotte heeft Roel al 2 keer een opdracht gehad met niet roken en zo 50.000 euro voor de rest verdient.
Ik snap niet dat ze bang zijn voor een klap. Zou Roel volgens mij (in het huis) nooit doen. en als ze het dan ook nog wil uitlokken..............quote:Op woensdag 7 december 2005 10:29 schreef Mabelle het volgende:
Pfff .... Lieske heeft inderdaad verschillende gezichten.
Meldt nu, niet bang te zijn voor een klap en het eigenlijk door pesten daar een beetje op aan tewillen sturen.
"het zou hem een exit kosten"
Ik vind het nu wel irritant kinderachtig hoor.
dit is echt superirritantquote:Op woensdag 7 december 2005 10:29 schreef Mabelle het volgende:
Pfff .... Lieske heeft inderdaad verschillende gezichten.
Meldt nu, niet bang te zijn voor een klap en het eigenlijk door pesten daar een beetje op aan tewillen sturen.
"het zou hem een exit kosten"
Ik vind het nu wel irritant kinderachtig hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |