quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
22:30 is de uitelijke tijd dat de opdracht er moet zijn![]()
Toen stond dat er in ieder geval niet bijquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:04 schreef lovebear het volgende:
BB Servival afkickspel
Uitdaging:
• Deze volgt om 22:30
[ Bericht 0% gewijzigd door lovebear op 06-12-2005 00:40 ]
Dat heb jij toch allang!!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:41 schreef lovebear het volgende:
MEDEDELING
![]()
Er komt een nieuwe opdracht voor iedereen!!!!!
De opdracht luid:
Verzin een eigen spel concept
tsssss.... na een tijdsverschuiving, omdat je anders vanavond niet mee kon doen aan de opdracht. Nu weer een wijziging in de tijden.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:06 schreef lovebear het volgende:
BB Servival afkickspel
Uitdaging:
• Deze volgt uiterlijk om 22:30en wordt opgesteld door de persoon die die dag de minste stemmen heeft behaald. Dit kan bijv een creatieve opdracht zijn, maar ook een schriftelijk debat. Of een simpel iets als een bepaald word niet mogen gebruiken (bij het omschrijven van iets/iemand bijv), een puzzle of zoekopdracht.
Coos is er uit had de verkeerde lijstquote:Op woensdag 7 december 2005 00:13 schreef Gert het volgende:
Waarom staadt Coos nog op de lijst dan?
Die was veel te laat!
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:16 schreef lovebear het volgende:
[..]
Coos is er uit had de verkeerde lijst![]()
En wat gebeurd er met het ZEER CORRECTE protest???quote:Op woensdag 7 december 2005 00:10 schreef lovebear het volgende:
Dist is die laatse leist
Julie moet nu gaan hullie naam achter geenen zetten ven wie je vint da diegenen aan een uitzaging moed.
Lovebeaver-55------>![]()
![]()
Versabommie-40--->![]()
![]()
Demins-40 --->![]()
![]()
Jappie-50 --->
mebuurfrouw-50--->.
APK-50 --->
Pinbal-50l --->
Cuall-50--->
Snaptnix-50--->
Day-50--->
Gert -50--->
PC eend40--->
M-en-A-50--->
ChantalC-50--->
Maurisico-50--->
PH52-50 --->
KRIBBET-50 --->
Teamlead-50 --->
Ice_rulez-50--->
Coos-50 --->
Neem deze lijst over anders telt je stem niet mee
Heb t verander zodat de mensen meer kans hadden om mee te doen.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
tsssss.... na een tijdsverschuiving, omdat je anders vanavond niet mee kon doen aan de opdracht. Nu weer een wijziging in de tijden.![]()
Wat volgt..... stemmen uiterlijk om 22:00 afgelopen, zodat je de lijnen dicht kan gooien wanneer je dat wilt![]()
CUALLL kom terug ajb. Beertje is niet te vertrouwen![]()
Volgd om staat gelijk aan uiterlijk om 22:30quote:Op woensdag 7 december 2005 00:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
En wat gebeurd er met het ZEER CORRECTE protest???![]()
Was toch duidelijk en grondig onderbouwd.![]()
Naar mijn idee eigenlijk geen speld tussen te krijgen.![]()
Neequote:Op woensdag 7 december 2005 00:19 schreef APK het volgende:
Hé, zijn we weer met de Servival begonnen?![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:04 schreef Maurisico het volgende:
Waar is CUall?? Waarom wordt dit spel geleid door een beer? kan toch niet goed gaan....
Een extra opdracht!!?? Nou word ik pas echt zenuwachtig!!!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Volgd om staat gelijk aan uiterlijk om 22:30
En niet later dus.
Maar mag wel eerder als iemand al een opdracht klaar heeft!
Er is nu een extra opdracht erbij gekomen voor punten dus zo blijfd t![]()
Lees een stukje terug daar staat de opdrachtquote:Op woensdag 7 december 2005 00:24 schreef demins het volgende:
[..]
Een extra opdracht!!?? Nou word ik pas echt zenuwachtig!!!![]()
Als ik te horen krijg: "Uw volgende trein VOLGT OM 22.30 uur", dan komt die niet om 22.25 uur, maar eerder om 22.35 uurquote:Op woensdag 7 december 2005 00:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Volgd om staat gelijk aan uiterlijk om 22:30
En niet later dus.
Maar mag wel eerder als iemand al een opdracht klaar heeft!
Er is nu een extra opdracht erbij gekomen voor punten dus zo blijfd t![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:28 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Als ik te horen krijg: "Uw volgende trein VOLGT OM 22.30 uur", dan komt die niet om 22.25 uur, maar eerder om 22.35 uur![]()
![]()
Dat geld niet treinen komen nooit op tijdquote:Op woensdag 7 december 2005 00:28 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Als ik te horen krijg: "Uw volgende trein VOLGT OM 22.30 uur", dan komt die niet om 22.25 uur, maar eerder om 22.35 uur![]()
![]()
Maar jij gooit hier wel het dienstrooster door de warquote:Op woensdag 7 december 2005 00:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat geld niet treine komen nooit op tijd
Die komen altijd te laat![]()
Assertief van jequote:
Het is geen dienstroosterquote:Op woensdag 7 december 2005 00:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar jij gooit hier wel het dienstrooster door de war![]()
Dus vergelijking klopt wel
Trustequote:Op woensdag 7 december 2005 00:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Assertief van je![]()
Slaap lekker![]()
![]()
Ik ga ook maar eens, van al dat gewerk wordt een mens moe![]()
tot morgen![]()
Wat zeg je me nu? Je gaat ons niet betalenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:34 schreef lovebear het volgende:
[..]
Het is geen dienstrooster
Ik betaal jullie niet (ga ik ook niet doen)![]()
Dit is een spel rooster en die kan veranderen ook in jullie voordeel.
En als t werk zou zijn op je werk kom je ook altijd vroeger en nooi te laat![]()
Oke dan zullen we jou trein maar proberen te volgen. Er is inderdaad wel een behoorlijke overeenkomst. Treinen die te laat komen en jij die te laat wijzigingen aangeeft.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat geld niet treinen komen nooit op tijd
Die komen altijd te laat![]()
Cu L8erquote:Op woensdag 7 december 2005 00:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Assertief van je![]()
Slaap lekker![]()
![]()
Ik ga ook maar eens, van al dat gewerk wordt een mens moe![]()
tot morgen![]()
Nopequote:Op woensdag 7 december 2005 00:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat zeg je me nu? Je gaat ons niet betalen![]()
Oh, ik zal effe aanpassen.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oke dan zullen we jou trein maar proberen te volgen. Er is inderdaad wel een behoorlijke overeenkomst. Treinen die te laat komen en jij die te laat wijzigingen aangeeft.![]()
Dit is de enige geldige LOVETREIN PLANNER
Julie moet nu gaan hullie naam achter geenen zetten ven wie je vint da diegenen aan een uitzaging moed.
De enige mogenlijkheid om de LOVETREIN met een volgende uitdaging haar puntjes weer af te snoepen.![]()
LOVETREIN (inclusief vertraging)-55------>Demins, M-en-A
Versabommie-40--->
Demins-40 --->
Jappie-50 --->
mebuurfrouw-50--->.
APK-50 --->
Pinbal-50l --->
Cuall-50--->
Snaptnix-50--->
Day-50--->
Gert -50--->
PC eend40--->
M-en-A-50--->
ChantalC-50--->
Maurisico-50--->
PH52-50 --->
KRIBBET-50 --->
Teamlead-50 --->
Ice_rulez-50--->
Neem deze LOVETREIN PLANNER over anders telt je stem niet mee.
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:41 schreef APK het volgende:
Dist is die laatse leist
Julie moet nu gaan jullie naam achter geen een zetten van wie je vint da diegenen aan een uitzaging moed.
Mijn stem gaat vandaag naar Pinbaal. Ik werp hem voor de beren
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:41 schreef APK het volgende:
Dist is die laatse leist
Julie moet nu gaan jullie naam achter geen een zetten van wie je vint da diegenen aan een uitzaging moed.
Mijn stem gaat vandaag naar Pinbaal. Ik werp hem voor de beren
Lovebeaver-55------>Demins, M-en-A
Versabommie-40--->
Demins-40 --->
Jappie-50 --->
mebuurfrouw-50--->.
APK-50 ---> Pinbaal
Pinbal-50l --->
Cuall-50--->
Snaptnix-50--->
Day-50--->
Gert -50--->
PC eend40--->
M-en-A-50--->
ChantalC-50--->
Maurisico-50--->
PH52-50 --->
KRIBBET-50 --->
Teamlead-50 --->
Ice_rulez-50--->
Coos 50 -->
Toch?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:43 schreef Snaptnix het volgende:
Dist is die laatse leist
Als iemand onze beer geknipt en geschoren kan krijgen is het Bommie![]()
LOVETREIN (incl vertraging)-55------>Demins, M-en-A
Versabommie-40--->Snaptnix
Demins-40 --->
Jappie-50 --->
mebuurfrouw-50--->.
APK-50 --->
Pinbal-50l --->APK
Cuall-50--->
Snaptnix-50--->
Day-50--->
Gert -50--->
PC eend40--->
M-en-A-50--->
ChantalC-50--->
Maurisico-50--->
PH52-50 --->
KRIBBET-50 --->
Teamlead-50 --->
Ice_rulez-50--->
Coos 50 -->
Waar dan? Zie jij iets foutsquote:
Mag die wel een goeie heggen schaar meenemenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:43 schreef Snaptnix het volgende:
Dist is die laatse leist
Pinbaal 501 punten????? Hoe krijgt ie dat voor mekaarquote:
Hé, mijn stem is verdwenen!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:47 schreef cuall het volgende:
Oke dan zullen we jou trein maar proberen te volgen. Er is inderdaad wel een behoorlijke overeenkomst. Treinen die te laat komen en jij die te laat wijzigingen aangeeft.![]()
Dit is de enige geldige LOVETREIN PLANNER
Krijg ik dan eindelijk ook punten![]()
LOVETREIN (inclusief vertraging)-55------>Demins, M-en-A, Cuall
Versabommie-40--->
Demins-40 --->
Jappie-50 --->
mebuurfrouw-50--->.
APK-50 --->
Pinbal-50l --->
Cuall-50--->
Snaptnix-50--->
Day-50--->
Gert -50--->
PC eend40--->
M-en-A-50--->
ChantalC-50--->
Maurisico-50--->
PH52-50 --->
KRIBBET-50 --->
Teamlead-50 --->
Ice_rulez-50--->
Neem deze LOVETREIN PLANNER over anders telt je stem niet mee.
Ik zal het effe aanpassen.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Pinbaal 501 punten????? Hoe krijgt ie dat voor mekaar
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:43 schreef Snaptnix het volgende:
Dist is die laatse leist
LOVETREIN (incl vertraging)-55------>Demins, M-en-A
Demins-40 --->
Jappie-50 --->
mebuurfrouw-50--->.
APK-50 --->
Pinbal-50 --->APK
Cuall-50--->
Snaptnix-50--->
Day-50--->
Gert -50--->
PC eend40--->
M-en-A-50--->
ChantalC-50--->
Maurisico-50--->
PH52-50 --->
KRIBBET-50 --->
Teamlead-50 --->
Ice_rulez-50--->
Coos 50 -->
Wil je ff APK en snaptnix erin zettenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:47 schreef cuall het volgende:
Nu de stem van Cuall nog erbij en het klopt.quote:
Zo dus:quote:Op woensdag 7 december 2005 00:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nu de stem van Cuall nog erbij en het klopt.
welterustenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:52 schreef lovebear het volgende:
Ik ga mn bedje in truste allemaal morgen weer vroeg werken![]()
![]()
![]()
Trustequote:Op woensdag 7 december 2005 00:52 schreef lovebear het volgende:
Ik ga mn bedje in truste allemaal morgen weer vroeg werken![]()
![]()
![]()
Jostiflip?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:58 schreef Snaptnix het volgende:
en toen was 't stil.................
Duurt wel lang he als ze eerst de trein nog terug op de rails moeten krijgen.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:59 schreef M-en-A het volgende:
ja stond ff voor een spoorovergang te wachten![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 01:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Duurt wel lang he als ze eerst de trein nog terug op de rails moeten krijgen.
quote:
Whehehe, daar kun jij niet tegenop.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
DIT LIJKT ME WEL EEN LEUK SPEL![]()
![]()
![]()
waar blijven mijn 5 punten?
Een spelletje dat het erg goed doet op een Amerikaanse tv-forum, laten we eens kijken of het hier ook werkt. Het is een soort verkapte populariteitspoll, maar kan gekke wendingen krijgen.
De regels: alle users krijgen bij de start 17 punten. Iedere fok!ker die mee wil doen met het spel mag elke dag drie personen 2 punten erbij geven (++) of 2 punten eraf halen (--). Als een user 0 punten heeft is hij/zij geëlimineerd. Je moet per beurt op drie verschillende users stemmen, dus niet al je stemmen op één userr. En maar één keer per dag stemmen anders gaat het te snel. Kopiëer in je post even het lijstje met de puntentelling zoals die na jouw stemming is, dat maakt gelijk duidelijk hoe het ervoor staat.
Als de helft van de users weg is, kun je nog steeds twee negatieve punten geven, maar slechts één positieve punt. Anders komt er nooit een einde aan het spelletje.
De bonus: Degene die de genadeklap uitdeelt mag verzinnen hoe die persoon uit het BB forum verdwijnt (danwel jammerlijk aan zijn/haar einde komt, maak er maar iets moois van). Zou degene die bij ons overblijft ook degene zijn die uiteindelijk wint?
Aanvulling op de regels:
# Geef aan dat je gaat stemmen, daarna edit je je post om je stemmen weer te geven. zo voorkom je dat mensen tegelijkertijd stemmen
# Maximaal 1 x per dag stemmen
# Minimaal 1 x -- (2 minpunten) geven per stembeurt
Hier begonnen BB Survival game, De users! , hier verder.
quote:Op woensdag 7 december 2005 01:14 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, daar kun jij niet tegenop.
Krijg ik nu extra JOSTIFLIP!!!!! punten?![]()
Moet je wel effe de punten aanpassen!quote:Op woensdag 7 december 2005 01:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hier volgt een mededeling
![]()
Bij afwezigheid van de ontspoorde trein ken ik hierbij APK 20 extra jostiflip punten toe![]()
Einde mededeling
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
DIT LIJKT ME WEL EEN LEUK SPEL![]()
![]()
![]()
waar blijven mijn 5 punten?
Een spelletje dat het erg goed doet op een Amerikaanse tv-forum, laten we eens kijken of het hier ook werkt. Het is een soort verkapte populariteitspoll, maar kan gekke wendingen krijgen.
De regels: alle users krijgen bij de start 17 punten. Iedere fok!ker die mee wil doen met het spel mag elke dag drie personen 2 punten erbij geven (++) of 2 punten eraf halen (--). Als een user 0 punten heeft is hij/zij geëlimineerd. Je moet per beurt op drie verschillende users stemmen, dus niet al je stemmen op één userr. En maar één keer per dag stemmen anders gaat het te snel. Kopiëer in je post even het lijstje met de puntentelling zoals die na jouw stemming is, dat maakt gelijk duidelijk hoe het ervoor staat.
Als de helft van de users weg is, kun je nog steeds twee negatieve punten geven, maar slechts één positieve punt. Anders komt er nooit een einde aan het spelletje.
De bonus: Degene die de genadeklap uitdeelt mag verzinnen hoe die persoon uit het BB forum verdwijnt (danwel jammerlijk aan zijn/haar einde komt, maak er maar iets moois van). Zou degene die bij ons overblijft ook degene zijn die uiteindelijk wint?
Aanvulling op de regels:
# Geef aan dat je gaat stemmen, daarna edit je je post om je stemmen weer te geven. zo voorkom je dat mensen tegelijkertijd stemmen
# Maximaal 1 x per dag stemmen
# Minimaal 1 x -- (2 minpunten) geven per stembeurt
Hier begonnen BB Survival game, De users! , hier verder.
Dist is die laatse leistquote:Op woensdag 7 december 2005 01:18 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je wel effe de punten aanpassen!![]()
Waarom staat er een haakje voor die 70quote:Op woensdag 7 december 2005 01:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dist is die laatse leist
LOVETREIN (incl vertraging)-55------>Demins, M-en-A, Cuall
Demins-40 --->
Jappie-50 --->
mebuurfrouw-50--->.
AP (70--->
Pinbal-50 --->APK
Cuall-50--->
Snaptnix-50--->
Day-50--->
Gert -50--->
PC eend40--->
M-en-A-50--->
ChantalC-50--->
Maurisico-50--->
PH52-50 --->
KRIBBET-50 --->
Teamlead-50 --->
Ice_rulez-50--->
quote:Op woensdag 7 december 2005 01:19 schreef APK het volgende:
Hé KRIBBE, waar zat je nou
Ik zat je te beledigen in de SC, man!![]()
Kwam het ergens tegen en het leek me wel wat voor hierquote:
Heel lang nadenken (ik wilde die 5 punten verdienen) en dan komt er opeens iets boven drijvenquote:Op woensdag 7 december 2005 01:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Grandioos spel, ge-wel-dig verzonnen kribbet. Hoe kom je er toch op![]()
Jezus man. Je laat je toch niet op dit tijdstip naar boven sturen om te gaan strijken?quote:
Was het maar strijkenquote:Op woensdag 7 december 2005 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Jezus man. Je laat je toch niet op dit tijdstip naar boven sturen om te gaan strijken?![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 7 december 2005 13:33 schreef demins het volgende:
Het Schimpenspel
1.Het spel loopt dagelijks van 22.00 uur tot 21.59 uur de volgende dag.
2.Vanaf 22.00 uur mag je één persoon uit de lijst, die op die dag nog niet beschimpt is, beschimpen. Hierbij is een motivatie niet toegestaan!
3.Zodra iemand beschimpt is mag diegene de beschimping waarderen met een geheel getal tussen 1 en 10 (1 en 10 beide inbegrepen). Al naargelang de beschimpte zich gekwetst voelt door de beschimping. Hierbij is echter wel een duidelijke en overtuigende motivatie verplicht!
4.De toegekende waardering gaat als puntenaantal zowel naar de beschimper als naar de beschimpte.
5.Om te voorkomen dat er gelijktijdig twee personen uit de lijst worden beschimpt dient een beschimping voorafgegaan te worden door de mededeling “ik ga beschimpen”.
6.Wie op exit-dagen (woensdag 22.00 uur tot donderdag 20.00 uur) zijn lot verbindt aan dat van een bewoner van het BB-huis mag, als de bewoner niet wordt weggestemd, 7 dagen lang dubbel beschimpen. Als de bewoner wel moet verdwijnen uit het BB-huis mag de ongelukkige 7 dagen lang zoveel door zijn medespelers beschimpt worden als zijn medespelers believen.
7.De speler met het hoogste puntenaantal na afloop van de laatste BB2005 uitzending heeft gewonnen.
8.Over details en eventuele aanvullingen wordt ad hoc beslist door de wedstrijdleider, Demins.
Een voorbeeld (let goed op want het is niet moeilijk):
PH52 besluit ChantalC te beschimpen. Dat kan want ChantalC is die dag nog onbeschimpt.
Hij besluit haar toe te voegen: “Je bent een sufkut!”.
ChantalC neemt de zaak laconiek op.
“Ik voel me niet of nauwelijks aangesproken, vooral niet door zo’n kasthomo. Omdat er “kut” in de beschimping voorkomt wil ik er nog een schamele 2 punten voor geven, maar de volgende keer ben ik niet zo coulant!”
PH52 en ChantalC mogen beiden 2 punten aan hun totaal toevoegen.
Nou, dat viel toch 100% mee, niet dan?
Had je nog wat nieuws te melden PH52?quote:Op woensdag 7 december 2005 13:33 schreef demins het volgende:
PH52 besluit ChantalC te beschimpen. Dat kan want ChantalC is die dag nog onbeschimpt.
ok, we moeten dus wel wat aan het beschimpelen doen....quote:Op woensdag 7 december 2005 13:53 schreef KRIBBET het volgende:
Dus degene die het meest beschimt wordt, is de winnaar![]()
Jij beschimt mij en je krijgt uiteraard 10 punten van mij want dan krijg ik ze zelf ook![]()
Kom maar op mensen, beschimmel mij![]()
Dat is ook een vorm van beschimpen, ik geef je er 10 punten voorquote:Op woensdag 7 december 2005 13:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok, we moeten dus wel wat aan het beschimpelen doen....
misschien handig als de andere users ( zo groot is de groep niet) de punten toewijzen ?
Ik beschimp je graag , maar wil je daar niet mee naar de winst helpen...kom zeg!![]()
Dat zou een tactiek kunnen zijn die werkt, maar het kan evengoed tegen je werken! Dat spanningsveld maakt het nou net leuk! Tijdens het spelen ga je het vanzelf begrijpen, zoniet zal ik je daarover beschimpen tot je blauw aanloopt!quote:Op woensdag 7 december 2005 13:53 schreef KRIBBET het volgende:
Jij beschimt mij en je krijgt uiteraard 10 punten van mij want dan krijg ik ze zelf ook![]()
D'r moet natuurlijk wel een stukje SM in zitten, anders zouden alle beschimpten gaan denken dat ze achterlijke debielen zijn, snap je ?quote:Op woensdag 7 december 2005 13:53 schreef KRIBBET het volgende:
Jawel, maar dat komt als we voor de punten gquote:Op woensdag 7 december 2005 13:42 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Had je nog wat nieuws te melden PH52?![]()
Daar hou ik je aan lief klein SM-homootje van me!quote:Op woensdag 7 december 2005 14:08 schreef PH52 het volgende:
Jawel, maar dat komt als we voor de punten gaan !
Wat jij vind kun je het beste bij de politie inleveren, aan hoogmoedswaanzin lijdende neurotische pseudo-kliko met je naar vis ruftende bezem!!quote:Op woensdag 7 december 2005 13:59 schreef ChantalC het volgende:
* ChantalC vindt Versabommie een illegaal-in-nederland-verblijfende-niet-inburgeringscursus-willende-neuspeuteraar!
Mag je ook bonus-punten geven of kun je eventueel een joker inzetten ?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat jij vind kun je het beste bij de politie inleveren, aan hoogmoedswaanzin lijdende neurotische pseudo-kliko met je naar vis ruftende bezem!!![]()
Jongen, het maakt niet uit, het is gewoon briljant !quote:Op woensdag 7 december 2005 14:13 schreef demins het volgende:
Mijn gedachtengang bij het waarderen van de beschimping is de volgende:
Zelf wil je natuurlijk het liefst 10 punten, maar gun je de beschimper die 10 punten ook??? Misschien kan je deze speciale beschimper met 1 punt het bos insturen en een volgende, die voor de stand minder bedreigend is, de volle mep van 10 punten geven en ze zo zelf ook incasseren.
Iedere keer opnieuw een afweging... Het taktische element.
Maar ik geef toe, je moet zo'n spel eerst echt spelen voor je weet of het zo werkt.
SUGGESTIES BLIJVEN WELKOM
Misschien een EHBO-topic openemen met zuurstof- en hartbewakingsapparatuur voor de deelnemers.quote:
Hoe kan je dat nou briljant vinden? Dan moet je zelf wel langdurig aan de thinner hebben gezeten, wokkelhersens. Net als de bedenkers dezens overigens, die volgens mij gewoon de spelregels van 'Pim pam pet, the insult edition' heeft gekopieerd, de laaghartige afdelingscrimineel dat hij is.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:14 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jongen, het maakt niet uit, het is gewoon briljant !![]()
Het zou wel fair zijn als de beschimper en de beschimpte zichzelf niet mogen waarderen met punten. Nadeel is wel dat als iedereen Bommie gaat beschimpen dat hij dan geen punten kan geven. Als extra regel zou dan gelden dat je niet tweemaal dezelfde persoon mag beschimpen achter elkaar. Ook niet iemand tweemaal beschimpen achter elkaar door twee verschillende personen...quote:Op woensdag 7 december 2005 14:13 schreef demins het volgende:
SUGGESTIES BLIJVEN WELKOM
Als jij nou je garnalenhersens eens uit dat luciferdoosje haalt dan had je misschien dit gelezen:quote:Op woensdag 7 december 2005 14:22 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Het zou wel fair zijn als de beschimper en de beschimpte zichzelf niet mogen waarderen met punten. Nadeel is wel dat als iedereen Bommie gaat beschimpen dat hij dan geen punten kan geven. Als extra regel zou dan gelden dat je niet tweemaal dezelfde persoon mag beschimpen achter elkaar. Ook niet iemand tweemaal beschimpen achter elkaar door twee verschillende personen...
Ik stel als aanvulling voor dat een volledige bashsessie 30 punten opleverenquote:Op woensdag 7 december 2005 14:22 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Het zou wel fair zijn als de beschimper en de beschimpte zichzelf niet mogen waarderen met punten. Nadeel is wel dat als iedereen Bommie gaat beschimpen dat hij dan geen punten kan geven. Als extra regel zou dan gelden dat je niet tweemaal dezelfde persoon mag beschimpen achter elkaar. Ook niet iemand tweemaal beschimpen achter elkaar door twee verschillende personen...
Dat hangt er dan weer vanaf hoe laconiek de gebashte het opvat... Als Demins gewoon door blijft gaan met bonen tellen terwijl hij gebashed wordt, tja dat kan je niet waarderen met 30 punten...quote:Op woensdag 7 december 2005 14:26 schreef versabommie het volgende:
Ik stel als aanvulling voor dat een volledige bashsessie 30 punten opleveren![]()
Ja sorry hoor Ik kom net uit mijn kerstboom.. Ik zou maar oppassen als ik jou was, anders doe ik je kast op slot!quote:Op woensdag 7 december 2005 14:25 schreef PH52 het volgende:
Als jij nou je garnalenhersens eens uit dat luciferdoosje haalt dan had je misschien dit gelezen:
2.Vanaf 22.00 uur mag je één persoon uit de lijst, die op die dag nog niet beschimpt is, beschimpen. Hierbij is een motivatie niet toegestaan!
Hompelvoet !![]()
Nou dan kunnen we nu wel stoppen... Als Demins het eindelijk begrijpt zitten we al bij BB 17....quote:Op woensdag 7 december 2005 14:30 schreef demins het volgende:
Suggesties worden net zo lang bestudeerd tot ik ze begrijp, dan hoort u meer...
Definieer nog even "Volledige bashsessie" als je wil, lieverd!quote:Op woensdag 7 december 2005 14:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik stel als aanvulling voor dat een volledige bashsessie 30 punten opleveren![]()
Wat let je om door te gaan zonder dat je achterlijke suggesties door mij begrepen zijn, sufkut!quote:Op woensdag 7 december 2005 14:32 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nou dan kunnen we nu wel stoppen... Als Demins het eindelijk begrijpt zitten we al bij BB 17....![]()
![]()
Nou als het slachtoffer een abbo neemt bij de riagg met het dun in de broek en de tranen rijkelijk door de maskara heen ...quote:Op woensdag 7 december 2005 14:32 schreef demins het volgende:
[..]
Definieer nog even "Volledige bashsessie" als je wil, lieverd!![]()
Zie dit als een aansporing om uw suggesties kort, bondig en in goed lopend nederlands te formuleren. De kans op daadwerkelijke invoering van het gesuggereerde wordt daarmede aanmerkelijk vergroot. Complete wartaal wordt onmiddellijk terzijde geschoven. Ik ben malle eppie niet!quote:Op woensdag 7 december 2005 14:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou als het slachtoffer een abbo neemt bij de riagg met het dun in de broek en de tranen rijkelijk door de maskara heen ...
Als gedicht vind ik het nog wel aardig gelukt...!quote:Op woensdag 7 december 2005 14:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou als het slachtoffer een abbo neemt bij de riagg met het dun in de broek en de tranen rijkelijk door de maskara heen ...
Heb jij mascara op?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:56 schreef versabommie het volgende:
Niks meer aan doen!quote:Op woensdag 7 december 2005 14:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou als het slachtoffer een abbo
neemt bij de riagg met het dun
in de broek en de tranen
rijkelijk door de maskara heen ...
Neuh, jij ongetwijfeld wel, samen met nog wat middeltjes om je ware ik te verbergen Eucalypta!quote:
ik denk dat demins gewoon de regels vervangen heeft van dat suffe corrupte opdrachtenspelquote:Op woensdag 7 december 2005 17:19 schreef Jappie het volgende:
Dus als ik het goed begrijp heeft Demins in opdracht een GIGAleuk spel bedacht welke vanavond door die natte snuit wordt beoordeeld met +5 punten. En zodra die beoordeling heeft plaatsgevonden gaat iedereen behalve Jappie weer verder met het suffe spel.
Great![]()
![]()
Achterlijke gladiool, tyf ff lekker op met je kutregels. Je bent gvd net zo erg als die beerk(p)ut met d'r kwal van een vriendin !quote:Op woensdag 7 december 2005 18:19 schreef demins het volgende:
1e VERFIJNING DER REGELEN VAN HET SCHIMPENSPEL
0. Mocht het Schimpenspel vandaag (07-12-2005) tot winnaar worden uitgeroepen in het opdrachtenspel van LoveBear dan vervallen op dat moment alle andere spellen en hunne regelen. Er kan dan enkel nog het Schimpenspel gespeeld worden. Alle deelnemers, behalve Jappie, mogen opnieuw beginnen met 0 punten. Jappie wordt toegevoegd aan de wedstrijdleiding als honorair jurylid. Nadat het Schimpenspel tot winnaar is uitgeroepen is het wachten op een mededeling van de wedstrijdleiding. Eerder kan het spel niet beginnen. Warm draaien is toegestaan, sterker, dat wordt door de wedstrijdleiding aangemoedigd.
Ik vond het een goed spel, maar er wordt nu al weer met regels geschovenquote:Op woensdag 7 december 2005 18:19 schreef demins het volgende:
1e VERFIJNING DER REGELEN VAN HET SCHIMPENSPEL
0. Mocht het Schimpenspel vandaag (07-12-2005) tot winnaar worden uitgeroepen in het opdrachtenspel van LoveBear dan vervallen op dat moment alle andere spellen en hunne regelen. Er kan dan enkel nog het Schimpenspel gespeeld worden. Alle deelnemers, behalve Jappie, mogen opnieuw beginnen met 0 punten. Jappie wordt toegevoegd aan de wedstrijdleiding als honorair jurylid. Nadat het Schimpenspel tot winnaar is uitgeroepen is het wachten op een mededeling van de wedstrijdleiding. Eerder kan het spel niet beginnen. Warm draaien is toegestaan, sterker, dat wordt door de wedstrijdleiding aangemoedigd.
Tering....nog meer regelsquote:Op woensdag 7 december 2005 18:40 schreef demins het volgende:
Het Schimpenspel
3.Zodra iemand beschimpt is mag diegene de beschimping waarderen met een geheel getal tussen 1 en 10 (1 en 10 beide inbegrepen). Al naargelang de beschimpte zich gekwetst voelt door de beschimping. Hierbij is echter wel een duidelijke en overtuigende motivatie verplicht!
4.De toegekende waardering gaat als puntenaantal zowel naar de beschimper als naar de beschimpte.
5.Om te voorkomen dat er gelijktijdig twee personen uit de lijst worden beschimpt dient een beschimping voorafgegaan te worden door de mededeling “ik ga beschimpen”.
6.Wie op exit-dagen (woensdag 22.00 uur tot donderdag 20.00 uur) zijn lot verbindt aan dat van een bewoner van het BB-huis mag, als de bewoner niet wordt weggestemd, 7 dagen lang dubbel beschimpen. Als de bewoner wel moet verdwijnen uit het BB-huis mag de ongelukkige 7 dagen lang zoveel door zijn medespelers beschimpt worden als zijn medespelers believen.
7.De speler met het hoogste puntenaantal na afloop van de laatste BB2005 uitzending heeft gewonnen.
8.Over details en eventuele aanvullingen wordt ad hoc beslist door de wedstrijdleider, Demins.
“Ik voel me niet of nauwelijks aangesproken, vooral niet door zo’n kasthomo. Omdat er “kut” in de beschimping voorkomt wil ik er nog een schamele 2 punten voor geven, maar de volgende keer ben ik niet zo coulant!”
Het beschimpen van de wedstrijdleiding kan bonuspunten opleveren!!quote:Op woensdag 7 december 2005 18:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Achterlijke gladiool, tyf ff lekker op met je kutregels. Je bent gvd net zo erg als die beerk(p)ut met d'r kwal van een vriendin !![]()
Moeilijke jeugd gehad? Of heb je thuis de broek niet aan?quote:Op woensdag 7 december 2005 18:37 schreef PH52 het volgende:
Achterlijke gladiool, tyf ff lekker op met je kutregels. Je bent gvd net zo erg als die beerk(p)ut met d'r kwal van een vriendin !![]()
Ik probeer het netjes te spelen...quote:Op woensdag 7 december 2005 18:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond het een goed spel, maar er wordt nu al weer met regels geschoven
Maar wat is dat voor gezeik dat lovebeer het moet goedkeuren
Ik zeg power to the people
Demins ++
Je kan toch lezen watje! Pfffffffff mannen...quote:Op woensdag 7 december 2005 18:45 schreef PC eend het volgende:
Tering....nog meer regels
Niet overdrijven![]()
Je weet toch dat die viezerd thuis altijd in zijn blote kont loopt! Moet je hem dat nou nog eens extra inwrijven? Het Schimpenspel is nog niet begonnen, hoor!!quote:Op woensdag 7 december 2005 18:46 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Moeilijke jeugd gehad? Of heb je thuis de broek niet aan?
Naja hoe het ook zei, je bent de zwakste schakel.... Tot ziens!![]()
nee vrouwen....ze hebben godzijdank een hersencel meer dan de koe anders scheten ze alles onder, die kokende zuurgraad houdende winkelelverslaafde bonbonvretende soapdebielen met handtasje!quote:Op woensdag 7 december 2005 18:48 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Je kan toch lezen watje! Pfffffffff mannen...
Potentie! Blijven oefenen!quote:Op woensdag 7 december 2005 18:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee vrouwen....ze hebben godzijdank een hersencel meer dan de koe anders scheten ze alles onder, die kokende zuurgraad houdende winkelelverslaafde bonbonvretende soapdebielen met handtasje!
oefenen= dit kwam uit blinde woede direct uit het hart!quote:
Ja ik kan ook wel van alle software de readme's gaan lezenquote:Op woensdag 7 december 2005 18:48 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Je kan toch lezen watje! Pfffffffff mannen...
Deelnemers hoeven wat mij betreft de regels niet te hebben gelezen. Deelname aan spel is eenvoudig en kan na kennisname van het "voorbeeld" meteen gestart worden.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik kan ook wel van alle software de readme's gaan lezen
Dat is pas voor watjes![]()
Ik een autodidactische spellen spelert en moet op natuurlijke wijze met het spel assimileren, daar kan ik niet al te veel regels bij gebruiken
Het wordt alleen maar beterquote:Op woensdag 7 december 2005 19:05 schreef demins het volgende:
[..]
Deelnemers hoeven wat mij betreft de regels niet te hebben gelezen. Deelname aan spel is eenvoudig en kan na kennisname van het "voorbeeld" meteen gestart worden.
Als iemand misgaat, grijpt de wedstrijdleiding corrigerend in. De wedstrijdleiding dient de regels echter van buiten te kennen.![]()
Ach zeur niet... Als je al een hart had, had je me allang ten huwelijk gevraagd...quote:Op woensdag 7 december 2005 18:55 schreef versabommie het volgende:
oefenen= dit kwam uit blinde woede direct uit het hart!
Bedaar, bedaar! Het is alleen nog maar oefenschimpen!quote:Op woensdag 7 december 2005 19:22 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ach zeur niet... Als je al een hart had, had je me allang ten huwelijk gevraagd...![]()
Uiteraard had ik dan NEE gezegd
Heb je diequote:Op woensdag 7 december 2005 19:29 schreef demins het volgende:
Bedaar, bedaar! Het is alleen nog maar oefenschimpen!![]()
Het zou mij een eer zijn om deel uit te mogen maken als honorair beschimplidquote:Op woensdag 7 december 2005 19:29 schreef demins het volgende:
[..]
Bedaar, bedaar! Het is alleen nog maar oefenschimpen!![]()
Daar kan ik exacte cijfers over verstrekken. Een jurylid verdient euro 500,- per uur.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het zou mij een eer zijn om deel uit te mogen maken als honorair beschimplid![]()
Btw...wat precies wordt mijn honorairium schat je zo in?![]()
Goh Jappert jij bent een wakker mannetjequote:Op woensdag 7 december 2005 19:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oopppss...[afbeelding] --hits--> [afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Daar hoopte ik zelf ook al een beetje op....quote:Op woensdag 7 december 2005 19:57 schreef demins het volgende:
[..]
Daar kan ik exacte cijfers over verstrekken. Een jurylid verdient euro 500,- per uur.
Een honorair jurylid doet het voor de eer!![]()
Wat is er bear...toe aan je winterslaap ? Of liet je stiekum een klein schimpje lopen ?quote:Op woensdag 7 december 2005 19:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
Goh Jappert jij bent een wakker mannetje![]()
0 punten !quote:Op woensdag 7 december 2005 20:02 schreef lovebear het volgende:
Atentie
![]()
Jullie kunnen niet meer aan de extra opdracht meedoen
De tijd is om!!!
Nosferatu!!quote:Op woensdag 7 december 2005 20:03 schreef demins het volgende:
Wad chaan wu nau buleefu?
Bemoei je er niet meequote:Op woensdag 7 december 2005 20:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
0 punten !![]()
voldoet aan geen der spelregelen.
Ben moe en sachoquote:Op woensdag 7 december 2005 20:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat is er bear...toe aan je winterslaap ? Of liet je stiekum een klein schimpje lopen ?![]()
Je ligt hier niet echt lekker in het topic! Trek je broek eens aan!quote:Op woensdag 7 december 2005 20:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
0 punten !![]()
voldoet aan geen der spelregelen.
wat heb jij gedronkenquote:Op woensdag 7 december 2005 20:09 schreef PH52 het volgende:
[..]
Bear this in mind. This is not a love game !![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:08 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je kijk of je net door een beer bent gegrepen ?
Jaaaa sjips... Had hem net voor je uitgedaan... Maargoed ik trek hem wel weer over mijn poezelige billetjes...quote:Op woensdag 7 december 2005 20:10 schreef demins het volgende:
Je ligt hier niet echt lekker in het topic! Trek je broek eens aan!![]()
WAAROM?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:12 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jaaaa sjips... Had hem net voor je uitgedaan... Maargoed ik trek hem wel weer over mijn poezelige billetjes...![]()
...zijn de bananen krom...quote:Op woensdag 7 december 2005 20:15 schreef demins het volgende:
WAAROM?
quote:
Lieverd, hij zag mijn gespierde blote billen boven jouw puntknieën uitsteken !quote:Op woensdag 7 december 2005 20:12 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jaaaa sjips... Had hem net voor je uitgedaan... Maargoed ik trek hem wel weer over mijn poezelige billetjes...![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:27 schreef ChantalC het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Neehee.. anders passen ze niet in de bananendoos, doos!quote:Op woensdag 7 december 2005 20:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
Want als ze recht zijn vallen ze om
Hoor ik daar gespierde billen?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:25 schreef PH52 het volgende:
Lieverd, hij zag mijn gespierde blote billen...
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:29 schreef Pinball het volgende:
Neehee.. anders passen ze niet in de bananendoos, doos!
[afbeelding]
Zoals jij wel meer dingen nie weet.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:30 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hoor ik daar gespierde billen?![]()
Ik wist niet dat kast homo's gespierde billen hadden
Ze proberen wel heel lang hun poep op te houden...quote:Op woensdag 7 december 2005 20:30 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hoor ik daar gespierde billen?![]()
Ik wist niet dat kast homo's gespierde billen hadden
Kijk, beschimpelen kan ik mee levne, maar in het openbaar masturberen, gatver.quote:
Dan maak je toch een rechte bananen doos, mutsquote:Op woensdag 7 december 2005 20:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Neehee.. anders passen ze niet in de bananendoos, doos!
[afbeelding]
Vertel! Vertel! Vertel! Vertel! Vertel! Vertel! Vertel!quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:34 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Vertel! Vertel! Vertel! Vertel! Vertel! Vertel! Vertel!![]()
![]()
Zodat ze er later mee kunnen bowlen zekerquote:Op woensdag 7 december 2005 20:33 schreef demins het volgende:
[..]
Ze proberen wel heel lang hun poep op te houden...![]()
Een beetje kasthomo weet echt wel wat creatievers met z'n poep te doen hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 20:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zodat ze er later mee kunnen bowlen zeker
Ben je nu al uitgeluld? Gut gut...quote:
Wat dan een eigen bruine privee kamer makenquote:Op woensdag 7 december 2005 20:38 schreef PH52 het volgende:
[..]
Een beetje kasthomo weet echt wel wat creatievers met z'n poep te doen hoor![]()
Rustig ben alles aan t doorlezenquote:Op woensdag 7 december 2005 20:39 schreef demins het volgende:
Als niemand meer mee mag doen, LoveBear, is het dan geen tijd om met de uitslag te komen?
Zeg, uitgedroogde surrogaat sufkut, kijk ff je laaste 10 post terug, jij kent nog geen 10 woorden achter elkaar plakken, het enigste wat jij kent is van die gele smoeltjes plakke, kunst. Ga met je lompe hompelpoten uit mijn aars, in ben die klefbeer nie.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:38 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ben je nu al uitgeluld? Gut gut...![]()
Laat mij er lekker buiten.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:41 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zeg, uitgedroogde surrogaat sufkut, kijk ff je laaste 10 post terug, jij kent nog geen 10 woorden achter elkaar plakken, het enigste wat jij kent is van die gele smoeltjes plakke, kunst. Ga met je lompe hompelpoten uit mijn aars, in ben die klefbeer nie.![]()
De kasthomo is een dienstbaar wezen dat eens per maand het grote dierenbos doorkruist op zoek naar .. jawel, beren. En dan met name de grijze beren. Waarom grijs ? Omdat de kasthomo als opdracht heeft allle grouwe grijze beren om te toveren tot mooie bruine knuffelberen. Hoe ? Dat vertel ik jullie later nog wel een keer. Voor nu welterusten en droom lekker. En morgen met de pest in je lijf weer je nest uit.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wat dan een eigen bruine privee kamer maken
Tjonge jonge... Het zit je wel hoog he, dat ik je nomineerde als kast-homo. En ik kan best wel 10 woordjes en meer typen en dat zelfs zonder plat taalgebruik! Hulde hulde! Dus de volgende keer als je wat besluit te typen, laat dan eerst die hersencelletjes (als je die hebt) even werken, lees alles nog eens aandachtig door en klik dan pas op Invoeren.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:41 schreef PH52 het volgende:
Zeg, uitgedroogde surrogaat sufkut, kijk ff je laaste 10 post terug, jij kent nog geen 10 woorden achter elkaar plakken, het enigste wat jij kent is van die gele smoeltjes plakke, kunst. Ga met je lompe hompelpoten uit mijn aars, in ben die klefbeer nie.![]()
Wees gerust!quote:Op woensdag 7 december 2005 20:45 schreef Jappie het volgende:
ATENTIE!
![]()
Ben ff pleite..........................................zeg maar..................![]()
Aspirientje misschientje?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:46 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Tjonge jonge... Het zit je wel hoog he, dat ik je nomineerde als kast-homo. En ik kan best wel 10 woordjes en meer typen en dat zelfs zonder plat taalgebruik! Hulde hulde! Dus de volgende keer als je wat besluit te typen, laat dan eerst die hersencelletjes (als je die hebt) even werken, lees alles nog eens aandachtig door en klik dan pas op Invoeren.
Was getekend...
Liever een rosétje...quote:Op woensdag 7 december 2005 20:53 schreef demins het volgende:
Aspirientje misschientje?
Als ik dat wil!quote:Op woensdag 7 december 2005 20:52 schreef PH52 het volgende:
Ik denk dat ik nu wel genoeg geoefend heb met beschimpscheten, wanneer begint officieel het spel Deminsteniet ?![]()
Nietquote:Op woensdag 7 december 2005 20:52 schreef PH52 het volgende:
Ik denk dat ik nu wel genoeg geoefend heb met beschimpscheten, wanneer begint officieel het spel Deminsteniet ?![]()
Jaaaaaa hallo! Hebben we de hele dag lopen oefenen voor noppes...quote:
Was er wat getekend ? Heb ik zeker gemist, of moet die tekening nog komen ? Leuk, wat had je getekend ? Ik ben wel benieuwd hoor.quote:
stoofbeertje heeft blijkbaar niet alles helemaal doorgelezen, dus maar even op herhaling.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:40 schreef demins het volgende:
Het Schimpenspel
Misschien wel misschien niet.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:58 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jaaaaaa hallo! Hebben we de hele dag lopen oefenen voor noppes...![]()
Zeg, lijkepikker, ga jij 's ff as de donder die beer omlullen om je nieuwe spel d'r spelonk in te rammen !quote:Op woensdag 7 december 2005 20:55 schreef demins het volgende:
Maar niet eerder dan 22.00 uur. Tot die tijd heeft mijn Beertje de kans om zich bij mij neer te leggen!![]()
Misschien heeft ze was getekend?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:59 schreef PH52 het volgende:
Was er wat getekend ? Heb ik zeker gemist, of moet die tekening nog komen ? Leuk, wat had je getekend ? Ik ben wel benieuwd hoor.![]()
Dat was een grapje van m want heb niet gezegt dat een dan t spel werd.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
stoofbeertje heeft blijkbaar niet alles helemaal doorgelezen, dus maar even op herhaling.
En ook voor al die andere sloompies die zometeen inschakelen en te beroerd zijn om even terug te lezen.
quote:Op woensdag 7 december 2005 13:33 schreef demins het volgende:
Het Schimpenspel
Op die fiets ja.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:01 schreef demins het volgende:
Heel jammer, maar LoveBear heeft het niet begrepen!
HET SCHIMPENSPEL BEGINT OM 22.00 UUR
De laatst gepubliceerde regels zijn geldig tot de wedstrijdleiding de regels verandert.
Demins en Jappie houden het goed in de gaten!
VEEL SPELPLEZIER!
Tot 22.00 uur mag voorzichtig geoefend worden!
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:01 schreef demins het volgende:
Heel jammer, maar LoveBear heeft het niet begrepen!
HET SCHIMPENSPEL BEGINT OM 22.00 UUR
De laatst gepubliceerde regels zijn geldig tot de wedstrijdleiding de regels verandert.
Demins en Jappie houden het goed in de gaten!
VEEL SPELPLEZIER!
Tot 22.00 uur mag voorzichtig geoefend worden!
Was dat het waarschijnlijk. Wasgoed. Was goed. Was handje. Was vrouw. Ja, dat was het !quote:Op woensdag 7 december 2005 21:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien heeft ze was getekend?
[afbeelding]
You are too smart cutie!quote:Op woensdag 7 december 2005 21:03 schreef Pinball het volgende:
Misschien heeft ze was getekend?
Jaa, ik dAGT TUT wel...quote:Op woensdag 7 december 2005 21:07 schreef flugeltje het volgende:
Betekend dat dat dít topic dicht kan?
Niet uitleggen, schimpen!!quote:Op woensdag 7 december 2005 21:03 schreef lovebear het volgende:
Dat was een grapje van m want heb niet gezegt dat een dan t spel werd.
heb duidelijk gezegt dat t een opdracht word om punten te krijgen.
En dit spel heb ik genomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |