klap tegen je kop.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:55 schreef space-kees het volgende:
laptob
Eigenlijk wel ja, maar de aanbieding van de Belgische Lidl heeft een korter statiefquote:Op woensdag 7 december 2005 00:08 schreef Byte_Me het volgende:
computer en refractor zijn volgens mij dezelfde. en die zou ik kiezen.
Ok, waarom spaar je dan niet door en koop je een fatsoenlijke telescoop.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:45 schreef Kered het volgende:
Dat verhaal had ik al een keer gelezen op een andere site. Een 7x50 verrekijker heb ik al...
Dat goedkope telescopen geen goed beeld geven is waar, maar in dit geval is de klassieke telescoop beter dan de computertelescoop. Die laatste is namelijk wazig en heeft kleurfouten.
Ik denk dat ik het klassieke model maar een kans ga geven.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:50 schreef Quarks het volgende:
[..]
Ok, waarom spaar je dan niet door en koop je een fatsoenlijke telescoop.
Weggegooit geld als je het mij vraagt.
Ik zou eerst kijken wat voor merk telescoop en lens het is.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:52 schreef Kered het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het klassieke model maar een kans ga geven.
In Duitsland was de Lidl scope best wel een hit!
Dit topic gaat over nieuwe ETX 70 telescopen bij de lidl in Nederland en België.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:26 schreef -CRASH- het volgende:
Ben je een beginner ?
Als je een telescope wilt, kijk eens op marktplaats.nl....
Daar kun je een merk scope krijgen voor dat geld.
Een 2dehandse ETX70 ofzo.
Ja nu zie ik pas dat het van meade is.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:56 schreef Kered het volgende:
[..]
Dit topic gaat over nieuwe ETX 70 telescopen bij de lidl in Nederland en België.![]()
En wat vind je van de Skylux 890? De klassieke telescoop. Toch best degelijk?quote:Op woensdag 7 december 2005 03:11 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ja nu zie ik pas dat het van meade is.
Wel wat slecht te zien(op de autostar)
Tis wel een goed merk.
Dan zou ik zeggen .... ja
Sterker nog, Skylux 890 is identiek aan de Meade Bresser Mars Explorer (70/700).quote:Op woensdag 7 december 2005 03:26 schreef Kered het volgende:
De Skylux 890 is een kloon van de 'Meade Bresser Mars Explorer' beide 70/700.
Of zou de Luxon Astro toch beter zijn?
Bij CloudyNights.com vinden ze de Skylux beter dan de ETX 70!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |