quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:37 schreef Jajong het volgende:
Bah, moge hij een been breken die Nigel samen met Maxwell.
Dat is heel iets anders, Vlaar wil zelf wel naar Ajax. Alleen AZ vraagt teveel geld, heel normaal dat Ajax dan weigert.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:53 schreef Zwansen het volgende:
En Vlaar komt ook al niet... Ajax zal Marciano Vink en John Veldman alvast maar moeten polsen...
Misschien wel of niet. Vlaar wil tenminste wel naar Ajax omdat hij het de mooiste club van Nederland vindt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach wat een ramp Vlaar komt niet (not)
Als het hem om speeltijd op zijn favoriete positie gaat en dat 'ie daarom het liever ergens anders probeert, dan ben ik blij dat 'ie weg is. Ik hoef niet iemand met een psychische aandoening vol onrealistische waan-ideeen in m'n team, die eist dat 'ie 100% speelt in plaats van 85%.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja voor Vlaar is het wel lullig natuurlijk. En dat alleen maar omdat dirk de leningboer een hekel heeft aan Ajax.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Misschien wel of niet. Vlaar wil tenminste wel naar Ajax omdat hij het de mooiste club van Nederland vindt.
Ik eis van elke Ajacied dat hij WIL spelen, dat hij dat eist en als hij niet speelt dat hij ontevreden is. Zo niet, dan ben je niet Ajax waardig. Ik geloof niet dat Nigel OOIT voor 85% heeft gespeeld voor Ajax.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:01 schreef twi het volgende:
[..]
Als het hem om speeltijd op zijn favoriete positie gaat en dat 'ie daarom het liever ergens anders probeert, dan ben ik blij dat 'ie weg is. Ik hoef niet iemand met een psychische aandoening vol onrealistische waan-ideeen in m'n team, die eist dat 'ie 100% speelt in plaats van 85%.
edit/quote:Op woensdag 7 december 2005 00:07 schreef Jajong het volgende:
MOET JE EM HOREN VIEZE VUILE PAUPER
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:37 schreef Jajong het volgende:
Bah, moge hij een been breken die Nigel samen met Maxwell.
Ben jij wel een echte Ajacied?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:07 schreef Jajong het volgende:
MOET JE EM HOREN VIEZE VUILE PAUPER
Denk dat de kans bij een club in bijvoorbeeld Engeland nog een stuk kleiner is.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik eis van elke Ajacied dat hij WIL spelen, dat hij dat eist en als hij niet speelt dat hij ontevreden is. Zo niet, dan ben je niet Ajax waardig. Ik geloof niet dat Nigel OOIT voor 85% heeft gespeeld voor Ajax.
Het spijt me echt verschrikkelijk, maar gezien z'n aantallen basisplaatsen en speelminuten, sinds 'ie er destijds om vroeg na door het elftal geslingerd te zijn, en de concurrentie op het middenveld heeft hij echt geen enkele maar dan ook NUL KOMMA NUL recht van spreken. Als hij maar mondjesmaat zou invallen, en Marco op het punt staat om 'm uit Oranje te knallen vanwege z'n geringe speeltijd, oke.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik eis van elke Ajacied dat hij WIL spelen, dat hij dat eist en als hij niet speelt dat hij ontevreden is. Zo niet, dan ben je niet Ajax waardig. Ik geloof niet dat Nigel OOIT voor 85% heeft gespeeld voor Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |