abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 december 2005 @ 23:45:47 #51
7889 tong80
Spleenheup
pi_32878240
Nigel de Jong ik kots op je, je mag blij zijn datr je bij Ajax mag spelen. En nu op TV verkondigen dat Ajax je te min is en naar het buitenland wil flikker op man. Je bent geen Ajacied. Hopen dat je mislukt bij een midenmotor in het buitenland of denk je serieus dat Manchester op je zit te wachten. Walgelijk

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 6 december 2005 @ 23:46:50 #52
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_32878288
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 22:37 schreef Jajong het volgende:
Bah, moge hij een been breken die Nigel samen met Maxwell.

Doe ff normaal man. Je weet toch niet wat er speelt waarom ie wegwil. En misschien is ie wel gewoon uitgekeken op Ajax. Kan me best voorstellen.
  dinsdag 6 december 2005 @ 23:47:15 #53
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32878307
Helemaal mee eens. En die knurft is de supporters gewoon uitleg verschuldigd.
pi_32878380
Bah.

Bah Bah Bah.

Ik had van veel spelers van Ajax dit verwacht, maar van hem niet.

Absoluut niet.

Bah.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_32878394
Gewoon weg laten gaan in de winterstop, aan dit soort spelers hebben we niks met deze poep verhaaltjes.
pi_32878435
Volgens mij had hij bij Ajax-Groningen vorig jaar al besloten dat hij weg zou gaan, nog 1 jaar en dan gratis weg..
  dinsdag 6 december 2005 @ 23:51:02 #57
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_32878438
Wat nou uitdaging, je bent gvd 21 man, je mag blij zijn dat je bij een club als Ajax speelt en dat je ook nog een contract aangeboden krijgt tot 2009 (tegen die tijd kan ik me voorstellen dat je een uitdaging wilt)
Jawel, je keek.
  dinsdag 6 december 2005 @ 23:53:08 #58
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_32878496
En Vlaar komt ook al niet... Ajax zal Marciano Vink en John Veldman alvast maar moeten polsen...
pi_32878512
Hij zegt respect te hebben voor de club Ajax, maar loopt straks wel gratis de deur uit Hopelijk komt er in de winterstop al een leuke aanbieding voor hem uit het buitenland, meteen een strik er om heen
pi_32878585
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:53 schreef Zwansen het volgende:
En Vlaar komt ook al niet... Ajax zal Marciano Vink en John Veldman alvast maar moeten polsen...
Dat is heel iets anders, Vlaar wil zelf wel naar Ajax. Alleen AZ vraagt teveel geld, heel normaal dat Ajax dan weigert.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_32878588
Ach wat een ramp Vlaar komt niet (not)
Houd van een lijntje.
pi_32878634
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach wat een ramp Vlaar komt niet (not)
Misschien wel of niet. Vlaar wil tenminste wel naar Ajax omdat hij het de mooiste club van Nederland vindt.
pi_32878666
Overigens moet wel gesteld worden dat ik hem ongelijk kan geven. Ik wil als speler van GPC Vlissingen 3 al altijd spelen, en dan kan ik het me voorstellen dat je als talentvolle Ajacied ook altijd wil spelen. "Zijn tijd komt nog wel" is voor Nigel niet meer van toepassing. Er is niet goed met deze jongen omgesprongen. Ik had wel verwacht dat hij zich open had opgesteld, en dat stelt mij teleur. Voor de rest wens ik Nigel een prachtige carriere toe en tot over een jaar of 10....
In Southern Sun
  woensdag 7 december 2005 @ 00:01:03 #64
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32878793
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Als het hem om speeltijd op zijn favoriete positie gaat en dat 'ie daarom het liever ergens anders probeert, dan ben ik blij dat 'ie weg is. Ik hoef niet iemand met een psychische aandoening vol onrealistische waan-ideeen in m'n team, die eist dat 'ie 100% speelt in plaats van 85%.
pi_32878832
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:56 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Misschien wel of niet. Vlaar wil tenminste wel naar Ajax omdat hij het de mooiste club van Nederland vindt.
Ja voor Vlaar is het wel lullig natuurlijk. En dat alleen maar omdat dirk de leningboer een hekel heeft aan Ajax.

Mischien kan Ajax het wel op een rechtzaak aansturen.
Houd van een lijntje.
pi_32879025
Zie hier alle reacties over het weggaan van Nigel. Zou het een beetje Ajax mentaliteit zijn?
Vandaar dat er geen enkele oud speler zijn loopbaan wil afsluiten bij Ajax.
En ja, ik ben ook supporter van Ajax.
Maar je weet niet wat er tussen Ajax en Nigel gespeeld heeft. Keurig van hem om zich daar niet over uit te laten.
S6 Nigel!!
pi_32879030
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:01 schreef twi het volgende:

[..]

Als het hem om speeltijd op zijn favoriete positie gaat en dat 'ie daarom het liever ergens anders probeert, dan ben ik blij dat 'ie weg is. Ik hoef niet iemand met een psychische aandoening vol onrealistische waan-ideeen in m'n team, die eist dat 'ie 100% speelt in plaats van 85%.
Ik eis van elke Ajacied dat hij WIL spelen, dat hij dat eist en als hij niet speelt dat hij ontevreden is. Zo niet, dan ben je niet Ajax waardig. Ik geloof niet dat Nigel OOIT voor 85% heeft gespeeld voor Ajax.
In Southern Sun
pi_32879037
MOET JE EM HOREN VIEZE VUILE PAUPER
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32879082
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:07 schreef Jajong het volgende:
edit/
ik ga maar ophouden voor ik vervelende opmerkingen ga maken
In Southern Sun
pi_32879106
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 22:37 schreef Jajong het volgende:
Bah, moge hij een been breken die Nigel samen met Maxwell.

Wat een rattenactie, niet zo erg als Kalou maar toch erg laag
  woensdag 7 december 2005 @ 00:10:02 #71
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32879119
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:07 schreef Jajong het volgende:
Ben jij wel een echte Ajacied?

Ik vraag het me steeds meer af, bij het zien van jouw reakties.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32879240
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:07 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik eis van elke Ajacied dat hij WIL spelen, dat hij dat eist en als hij niet speelt dat hij ontevreden is. Zo niet, dan ben je niet Ajax waardig. Ik geloof niet dat Nigel OOIT voor 85% heeft gespeeld voor Ajax.
Denk dat de kans bij een club in bijvoorbeeld Engeland nog een stuk kleiner is.
  woensdag 7 december 2005 @ 00:14:29 #73
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32879283
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:07 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het spijt me echt verschrikkelijk, maar gezien z'n aantallen basisplaatsen en speelminuten, sinds 'ie er destijds om vroeg na door het elftal geslingerd te zijn, en de concurrentie op het middenveld heeft hij echt geen enkele maar dan ook NUL KOMMA NUL recht van spreken. Als hij maar mondjesmaat zou invallen, en Marco op het punt staat om 'm uit Oranje te knallen vanwege z'n geringe speeltijd, oke.

Hij is geen Emanuelson, maar de speeltijd van Urby is uniek in deze Ajax-selectie. Na hem komt een lange tijd niets, en dan nog een handvol spelers die ommenabij dezelfde aantal speelminuten hebben gespeeld, allen rond de 1100. Als je dan reden tot klagen heb, dan ben ik je liever kwijt dan rijk, opgerot staat netjes.

Of hij moet met een verklaring komen die te billijken is, in plaats van de slappe drekkerige hap die 'ie nu loopt te verkondigen.
pi_32879307
Bah nigel, en dan ook nog een verhaal over clubliefde ophangen..nee we merken het. Als hij echt clubliefde had had hij met ajax een afspraak gemaakt over een nieuw contract met een afspraak dat hij bij een goed bod weg mocht.

Maar helaas, ik zit nu wel in dubio, een deel van me zegt geef die jongen een goed half jaar met een mooi afscheidt dan komt hij ooit misschien nog een terug maar eigenlijk overheerst het gevoel van rot maar op en kom maar nooit meer terug als je zo weggaat.
No hard feelings tegen spelers die weggaan, ik snap dat ze hoger willen zoals Zlatan of Chivu, maar die lieten Ajax tenminste nog een mooi bedrag achter.

Er wordt wel altijd gezeken over hoe ajax vertrekkende spelers behandeld, maar misschien kunnen we het ook een keer hebben over hoe vertrekkende spelers Ajax behandelen, 21 jaar, alles bij ajax geleerd en aan ajax te danken (ajax natuurlijk ook veel aan hem) en em dan transfervrij smeren, heel lief hoor....

Wesley, das pas een ajacied!
AFC Ajax
pi_32879572
Waar de fuck is mijn post...
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: