Feyenoord kent ook geen echte supporters. Eén groep zijn meelopers van de mensen met een dwarsliggend karakter. Mensen die altijd tegendraads zijn. Oftewel, ze zijn voor Feyenoord om zo maar niet (zoals de meeste) voor Ajax te zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:52 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Echte supporters van een club bemoeien zich niet voortdurend met hun rivaal, maar met hun eigen kluppie.
Stomme redenering. Hun contract loopt tot einde van het seizoen, dus zijn ze tot dan nog gewoon Ajax-spelers, ze behoren gewoon tot de selectie en trainen gewoon mee. Geen reden dus om ze niet op te stellen, zeker niet als je ze vroegtijdig wilt verkopen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:10 schreef erikh het volgende:
Nigel dus toch weg, Vind ik best jammer eigenlijk.
Toch ben ik ook wel voor om de spelers die weggaan niet meer op te stellen, als het kan verkoop ze dan in de winterstop en trek andere goede spelers aan.
Als je al vervangers binnen hebt dan kan je die alvast inpassen. Anders word je simpelweg gebruikt door die spelers.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Stomme redenering. Hun contract loopt tot einde van het seizoen, dus zijn ze tot dan nog gewoon Ajax-spelers, ze behoren gewoon tot de selectie en trainen gewoon mee. Geen reden dus om ze niet op te stellen, zeker niet als je ze vroegtijdig wilt verkopen.
Ja, wat een kakverhaal inderdaadquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:41 schreef twi het volgende:
Nu op NED2, hij wil 't dus niet uitleggen. Het gaat erom hoe sterk 'ie als een persoon is, of 'ie slaagt in het buitenland. Sterk persoontje hoor, die De Jong.
Nooit meer opstellen, alsjeblieft. Opkrassen, wegwezen.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:37 schreef Jajong het volgende:
Bah, moge hij een been breken die Nigel samen met Maxwell.
Dat is heel iets anders, Vlaar wil zelf wel naar Ajax. Alleen AZ vraagt teveel geld, heel normaal dat Ajax dan weigert.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:53 schreef Zwansen het volgende:
En Vlaar komt ook al niet... Ajax zal Marciano Vink en John Veldman alvast maar moeten polsen...
Misschien wel of niet. Vlaar wil tenminste wel naar Ajax omdat hij het de mooiste club van Nederland vindt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach wat een ramp Vlaar komt niet (not)
Als het hem om speeltijd op zijn favoriete positie gaat en dat 'ie daarom het liever ergens anders probeert, dan ben ik blij dat 'ie weg is. Ik hoef niet iemand met een psychische aandoening vol onrealistische waan-ideeen in m'n team, die eist dat 'ie 100% speelt in plaats van 85%.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja voor Vlaar is het wel lullig natuurlijk. En dat alleen maar omdat dirk de leningboer een hekel heeft aan Ajax.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Misschien wel of niet. Vlaar wil tenminste wel naar Ajax omdat hij het de mooiste club van Nederland vindt.
Ik eis van elke Ajacied dat hij WIL spelen, dat hij dat eist en als hij niet speelt dat hij ontevreden is. Zo niet, dan ben je niet Ajax waardig. Ik geloof niet dat Nigel OOIT voor 85% heeft gespeeld voor Ajax.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:01 schreef twi het volgende:
[..]
Als het hem om speeltijd op zijn favoriete positie gaat en dat 'ie daarom het liever ergens anders probeert, dan ben ik blij dat 'ie weg is. Ik hoef niet iemand met een psychische aandoening vol onrealistische waan-ideeen in m'n team, die eist dat 'ie 100% speelt in plaats van 85%.
edit/quote:Op woensdag 7 december 2005 00:07 schreef Jajong het volgende:
MOET JE EM HOREN VIEZE VUILE PAUPER
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:37 schreef Jajong het volgende:
Bah, moge hij een been breken die Nigel samen met Maxwell.
Ben jij wel een echte Ajacied?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:07 schreef Jajong het volgende:
MOET JE EM HOREN VIEZE VUILE PAUPER
Denk dat de kans bij een club in bijvoorbeeld Engeland nog een stuk kleiner is.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik eis van elke Ajacied dat hij WIL spelen, dat hij dat eist en als hij niet speelt dat hij ontevreden is. Zo niet, dan ben je niet Ajax waardig. Ik geloof niet dat Nigel OOIT voor 85% heeft gespeeld voor Ajax.
Het spijt me echt verschrikkelijk, maar gezien z'n aantallen basisplaatsen en speelminuten, sinds 'ie er destijds om vroeg na door het elftal geslingerd te zijn, en de concurrentie op het middenveld heeft hij echt geen enkele maar dan ook NUL KOMMA NUL recht van spreken. Als hij maar mondjesmaat zou invallen, en Marco op het punt staat om 'm uit Oranje te knallen vanwege z'n geringe speeltijd, oke.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik eis van elke Ajacied dat hij WIL spelen, dat hij dat eist en als hij niet speelt dat hij ontevreden is. Zo niet, dan ben je niet Ajax waardig. Ik geloof niet dat Nigel OOIT voor 85% heeft gespeeld voor Ajax.
haha, laat me niet lachen man, moet je die kerel nou zien praten.. Dat is toch diep triest, dat jij als zogenaamde 'echte Ajacied' ( die WANNEER voor t laatst in een stadion kwam?? ) zomaar normaal lijkt te vinden, vind ik ook frapant. Hij is gewoon een stakker, mensen die dingen zeggen en later gewoon t tegengestelde beweren zijn in mijn ogen stakkers, Ajax of geen Ajax. Hij is gewoon een sukkeltje met dollartekens in zijn ogen, en t deert em niet dat ie op de bank komt bij ManU ofzo/.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben jij wel een echte Ajacied?
Ik vraag het me steeds meer af, bij het zien van jouw reakties.
Ik vind het in het huidige voetbal normaal dat dit soort dingen gebeuren.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:28 schreef Jajong het volgende:
Hij is gewoon een sukkeltje met dollartekens in zijn ogen, en t deert em niet dat ie op de bank komt bij ManU ofzo/.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |