Sneijder heeft bijgetekend hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:38 schreef xboxps2 het volgende:
hehe
daar gaat de beste speler van ajax
Manu is 4/5 geblesseerd. Maar dan misschien maar iemand uit de jeugd een kans geven, wie weet. Verder ziet het er niet heel slecht uit.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:38 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Heitinga --- - Grygera-----Vermaelen----Juanfran
Manucharyan------ Maduro-------- Urby
-------------------Sneijder-------------------
---------------Babel ---------------Rosenberg----------
Doe eens normaal.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:37 schreef Jajong het volgende:
Bah, moge hij een been breken die Nigel samen met Maxwell.
Ja het is wel jammer dat hij geblesseerd is. Maar volgend jaar kan hij wel weer spelen (mag ik toch hopen)quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:43 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Manu is 4/5 geblesseerd. Maar dan misschien maar iemand uit de jeugd een kans geven, wie weet. Verder ziet het er niet heel slecht uit.
Ach, Sneijder heeft bijgetekend, Grygera staat op het punt bij te tekenen. Komt wel goed.
echte supportersquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:45 schreef twi het volgende:
Inderdaad, belachelijke reactie...
Kan ik helaas niet op reageren. Wanneer je supporter bent van een club die de afgelopen 30 jaar nauwelijks beter presteert dan Ajax dit seizoen, dan ben ik de laatste die hierop commentaar kan geven natuurlijkquote:
Echte supporters van een club bemoeien zich niet voortdurend met hun rivaal, maar met hun eigen kluppie.quote:
Ten eerste is dat beeldspraak, dat zou je toen moeten begrijpen, en ten tweede hij is gewoon een stakker, klaar.quote:
Feyenoord kent ook geen echte supporters. Eén groep zijn meelopers van de mensen met een dwarsliggend karakter. Mensen die altijd tegendraads zijn. Oftewel, ze zijn voor Feyenoord om zo maar niet (zoals de meeste) voor Ajax te zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:52 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Echte supporters van een club bemoeien zich niet voortdurend met hun rivaal, maar met hun eigen kluppie.
Stomme redenering. Hun contract loopt tot einde van het seizoen, dus zijn ze tot dan nog gewoon Ajax-spelers, ze behoren gewoon tot de selectie en trainen gewoon mee. Geen reden dus om ze niet op te stellen, zeker niet als je ze vroegtijdig wilt verkopen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:10 schreef erikh het volgende:
Nigel dus toch weg, Vind ik best jammer eigenlijk.
Toch ben ik ook wel voor om de spelers die weggaan niet meer op te stellen, als het kan verkoop ze dan in de winterstop en trek andere goede spelers aan.
Als je al vervangers binnen hebt dan kan je die alvast inpassen. Anders word je simpelweg gebruikt door die spelers.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Stomme redenering. Hun contract loopt tot einde van het seizoen, dus zijn ze tot dan nog gewoon Ajax-spelers, ze behoren gewoon tot de selectie en trainen gewoon mee. Geen reden dus om ze niet op te stellen, zeker niet als je ze vroegtijdig wilt verkopen.
Ja, wat een kakverhaal inderdaadquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:41 schreef twi het volgende:
Nu op NED2, hij wil 't dus niet uitleggen. Het gaat erom hoe sterk 'ie als een persoon is, of 'ie slaagt in het buitenland. Sterk persoontje hoor, die De Jong.
Nooit meer opstellen, alsjeblieft. Opkrassen, wegwezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |