abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32900153
Ook een goed verhaal van Van Geel hoor.
  woensdag 7 december 2005 @ 20:32:02 #277
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32900505
Ja, maar eigenlijk is Van Geel zo'n beetje de reden dat ik wel geloof dat Ajax gewoon tot op het uiterste moment echt heeft geprobeerd De Jong te behouden. Als het nou van Eijden ofzo was geweest, dan had De Jong er een stuk beter vanaf gekomen bij veel supporters.
pi_32900541
Van Hanegem laat ff merken waar het op slaat
pi_32900668
Afscheidswedstrijd van Bergkamp dus tegen Ajax
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_32900827
Je vraagt je toch af waarom ze dit niet jaren eerder hebben ingesteld:
quote:
Ajax wil uitsluitsel van Grygera en Mitea

7/12/2005 20:35

Ajax wil in de toekomst voorkomen dat basisspelers het seizoen ingaan met een contract voor één jaar. Aan het eind van dit seizoen zien de Amsterdammers De Jong, Maxwell, Pienaar en Trabelsi vertrekken zonder dat het daar een cent voor kan incasseren.

In de toekomst moet dat anders, zei Martin van Geel voor de camera van Studio Sport. 'Een jongen als Nigel de Jong heeft hier acht, negen jaar rondgelopen en gaat op 21-jarige leeftijd transfervrij weg. Wij moeten vervolgens investeren in nieuwe spelers.'

Spelers die nog slechts een contract voor een jaar hebben, moeten vertrekken om nog een transfersom te kunnen vangen, maakte Van Geel duidelijk. Voor 1 februari wil Ajax daarom weten wat de toekomstplannen zijn van Zdenek Grygera en Nicolae Mitea wiens contracten in 2007 aflopen. Verlengen zij hun contracten niet, dan dienen zij komende zomer al te vertrekken.

Mocht het zover komen dan is Grygera de zesde basisspeler die Ajax komende zomer gaat verlaten. Ajax heeft de Tjechische verdediger wel al een aanbieding gedaan om zijn contract te verlengen. Mitea is al maanden uitgeschakeld met een blessure. De 20-jarige Roemeen speelde dit seizoen nog geen minuut.
pi_32902479
Is er al wat over de ernst van de blesseure van Maduro bekent?
pi_32902963
wat zei Van Geel dan eigenlijk?
pi_32904712
Quincy en Pienaar speelden weer een wereldpartij zeg!

Blind stel hem de volgende wedstrijd astublieft niet op, zo krijgen we hem nooit verkocht...
Houd van een lijntje.
pi_32904743
quote:
Op woensdag 7 december 2005 20:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Van Hanegem laat ff merken waar het op slaat
Dat was dus ronduit belachelijk, maar goed, een kakkerlak knielt natuurlijk voor de woorden van de opperkakkerlak.

Verder prima resultaat bij Arsenal uit.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_32904851
Haha van persil werd toegezongen door de Ajax supporters

Ja toegezongen werd hij wel ja....maar ik zou toch maar beter luisteren de volgende keer jack
Houd van een lijntje.
  woensdag 7 december 2005 @ 22:48:49 #286
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_32904867
van Persie toegezongen door de Ajax supporters?? sinds wanneer is het woord kakkerlak positief?
Jawel, je keek.
pi_32904893
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:45 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat was dus ronduit belachelijk, maar goed, een kakkerlak knielt natuurlijk voor de woorden van de opperkakkerlak.

Verder prima resultaat bij Arsenal uit.
Dat valt ook natuurlijk weer mee. Niemand hier zou in het Feyenoord-topic vragen hoe erg het is met de blessure van een Feyenoord speler TIJDENS een wedstrijd van Feyenoord

Boukhari Meer zeg ik niet. Vond de verdediging wel okay staan. Heitinga was weer okay, JuanFran deed het ook leuk.
pi_32904931
Nigel flipte z'n middelvinger net in de camera op NL2
  woensdag 7 december 2005 @ 22:52:19 #289
131729 jna
pi_32904989
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:50 schreef -Wolf- het volgende:
Nigel flipte z'n middelvinger net in de camera op NL2
Gister ook al. Het is vast z'n bedoeling
Jawel, je keek.
pi_32904990
De Jong komt weer een beetje geïritteerd over voor de camera net...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_32905021
Heitinga komt trouwens langzaam uit zijn dip
pi_32905027
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:52 schreef jna het volgende:

[..]

Gister ook al. Het is vast z'n bedoeling
Sorry hoor, maar als ik jeuk aan m'n harses heb, dan krab ik echt niet op zo'n manier.
pi_32905060
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop het, want ik heb 'm altijd beschouwd als 1 van mijn favorieten bij AJAX.
pi_32905157
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:54 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Ik hoop het, want ik heb 'm altijd beschouwd als 1 van mijn favorieten bij AJAX.
Hij dacht een tijdje dat ie alles moest doen. verdedigen, spel verdelen, leiding geven. Daardoor liet ie flink wat steken vallen. Als ie gewoon zijn kop er bijhoudt en doet wat ie moet doen, sober spelen, mannetje uitschakelen dan is het gewoon een van de beteren!
  woensdag 7 december 2005 @ 23:00:11 #295
131729 jna
pi_32905234
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:53 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar als ik jeuk aan m'n harses heb, dan krab ik echt niet op zo'n manier.
volgens mij heeft ie ook een lichte vorm van gilles de la tourette of een andere tic.
Jawel, je keek.
pi_32905237
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:49 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat valt ook natuurlijk weer mee. Niemand hier zou in het Feyenoord-topic vragen hoe erg het is met de blessure van een Feyenoord speler TIJDENS een wedstrijd van Feyenoord

Boukhari Meer zeg ik niet. Vond de verdediging wel okay staan. Heitinga was weer okay, JuanFran deed het ook leuk.
Ik heb liever Boukhari dan Quincy hoor. Die hoort in de goudengids divisie thuis ipv in de premier league. En Pienaar mag morgen nog vertrekken, anders haalt Blind het mischien nog in zijn hoofd om hem een keer op te stellen
Houd van een lijntje.
  woensdag 7 december 2005 @ 23:00:35 #297
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32905247
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Hij schopte in ieder geval die duikelaar van een Reyes mooi uit de wedstrijd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32905404
Tegenstanders die Ajax kan loten: Lyon, AC Milan, Barcelona, Villarreal, Liverpool, Internazionale en Juventus.

Ik hoop zelf op Lyon, AC Milan, Barcelona of Juventus.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32905447
maar dan vliegen ze eruit.. ik hoop op Villarreal
pi_32905452
Ik heb de wedstrijd van vanavond helaas moeten missen? hoe speelde ajax?

Nog uitblinkers aan ajax kant?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')