quote:Ajax wil uitsluitsel van Grygera en Mitea
7/12/2005 20:35
Ajax wil in de toekomst voorkomen dat basisspelers het seizoen ingaan met een contract voor één jaar. Aan het eind van dit seizoen zien de Amsterdammers De Jong, Maxwell, Pienaar en Trabelsi vertrekken zonder dat het daar een cent voor kan incasseren.
In de toekomst moet dat anders, zei Martin van Geel voor de camera van Studio Sport. 'Een jongen als Nigel de Jong heeft hier acht, negen jaar rondgelopen en gaat op 21-jarige leeftijd transfervrij weg. Wij moeten vervolgens investeren in nieuwe spelers.'
Spelers die nog slechts een contract voor een jaar hebben, moeten vertrekken om nog een transfersom te kunnen vangen, maakte Van Geel duidelijk. Voor 1 februari wil Ajax daarom weten wat de toekomstplannen zijn van Zdenek Grygera en Nicolae Mitea wiens contracten in 2007 aflopen. Verlengen zij hun contracten niet, dan dienen zij komende zomer al te vertrekken.
Mocht het zover komen dan is Grygera de zesde basisspeler die Ajax komende zomer gaat verlaten. Ajax heeft de Tjechische verdediger wel al een aanbieding gedaan om zijn contract te verlengen. Mitea is al maanden uitgeschakeld met een blessure. De 20-jarige Roemeen speelde dit seizoen nog geen minuut.
Dat was dus ronduit belachelijk, maar goed, een kakkerlak knielt natuurlijk voor de woorden van de opperkakkerlak.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Van Hanegem laat ff merken waar het op slaat
Dat valt ook natuurlijk weer mee. Niemand hier zou in het Feyenoord-topic vragen hoe erg het is met de blessure van een Feyenoord speler TIJDENS een wedstrijd van Feyenoordquote:Op woensdag 7 december 2005 22:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat was dus ronduit belachelijk, maar goed, een kakkerlak knielt natuurlijk voor de woorden van de opperkakkerlak.
Verder prima resultaat bij Arsenal uit.
Gister ook al. Het is vast z'n bedoelingquote:Op woensdag 7 december 2005 22:50 schreef -Wolf- het volgende:
Nigel flipte z'n middelvinger net in de camera op NL2
Sorry hoor, maar als ik jeuk aan m'n harses heb, dan krab ik echt niet op zo'n manier.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:52 schreef jna het volgende:
[..]
Gister ook al. Het is vast z'n bedoeling![]()
Ik hoop het, want ik heb 'm altijd beschouwd als 1 van mijn favorieten bij AJAX.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Heitinga komt trouwens langzaam uit zijn dip
Hij dacht een tijdje dat ie alles moest doen. verdedigen, spel verdelen, leiding geven. Daardoor liet ie flink wat steken vallen. Als ie gewoon zijn kop er bijhoudt en doet wat ie moet doen, sober spelen, mannetje uitschakelen dan is het gewoon een van de beteren!quote:Op woensdag 7 december 2005 22:54 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik hoop het, want ik heb 'm altijd beschouwd als 1 van mijn favorieten bij AJAX.
volgens mij heeft ie ook een lichte vorm van gilles de la tourette of een andere tic.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:53 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als ik jeuk aan m'n harses heb, dan krab ik echt niet op zo'n manier.
Ik heb liever Boukhari dan Quincy hoor. Die hoort in de goudengids divisie thuis ipv in de premier league. En Pienaar mag morgen nog vertrekken, anders haalt Blind het mischien nog in zijn hoofd om hem een keer op te stellenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat valt ook natuurlijk weer mee. Niemand hier zou in het Feyenoord-topic vragen hoe erg het is met de blessure van een Feyenoord speler TIJDENS een wedstrijd van Feyenoord
BoukhariMeer zeg ik niet. Vond de verdediging wel okay staan. Heitinga was weer okay, JuanFran deed het ook leuk.
Hij schopte in ieder geval die duikelaar van een Reyes mooi uit de wedstrijd.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Heitinga komt trouwens langzaam uit zijn dip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |