abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32896429
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:42 schreef fernando_redondo het volgende:
Brands zegt dat er bij 2 miljoen een strik om heen gaat dus je moet eerder denken aan 1,5 miljoen euro of zo bij Vlaar
Waar zegt ie dat?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  woensdag 7 december 2005 @ 17:59:23 #252
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32896884
1,5 miljoen is te veel. Laat 'm dan nog maar een jaartje rijpen in AZ, gedurende 2006/2007. Komt 'ie daarna wel gratis Krijgt 'ie van Ajax alvast een mooie leasebak tot die tijd
pi_32897109
Ik weet niet of dit hier al voorbij is gekomen:
quote:
Man City om tafel met Pienaar

Manchester City heeft dinsdag een onderhoud gehad met Rob Moore, de zaakwaarnemer van Steven Pienaar. De Engelse club wil de Zuid-Afrikaan graag in de winterstop al inlijven, maar moet afwachten of Ajax daaraan wil meewerken.
Manager Stuart Pearce bekeek Pienaar al in de Champions League-confrontatie tussen Ajax en Sparta Praag. Na afloop gaf Pearce de clubleiding de opdracht de onderhandelingen met Pienaar te openen.
Zeker is dat de middenvelder na dit seizoen vertrekt bij Ajax.

De Amsterdammers twijfelen of het Pienaar reeds in de winterstop laat vertrekken. Technisch directeur Martin van Geel liet aan VI weten het sportieve belang te prevaleren boven het financiële gewin.
pi_32897149
quote:
Op woensdag 7 december 2005 18:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik weet niet of dit hier al voorbij is gekomen:
[..]
Van mij mag hij wel weg tijdens de winterstop.
pi_32897434
Wat wel riskant is van De Jong is dat als ie vanavond toevallig een dubbele beenbreuk oploopt en een jaar uit de roulatie is zich wel erg in de vingers snijdt. Er zijn weinig clubs die een speler willen die een jaar uit de roulatie zijn, je weet nooit of ze op hun oude niveau terugkeren.

Ok, het is maar een theorietje maar het zal je maar gebeuren... denk niet dat Ajax hem dan alsnog een contract aanbiedt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_32898051
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:43 schreef Jajong het volgende:

[..]

Waar zegt ie dat?
Studio Borst
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32898065
quote:
Op woensdag 7 december 2005 18:22 schreef TheVulture het volgende:
Wat wel riskant is van De Jong is dat als ie vanavond toevallig een dubbele beenbreuk oploopt en een jaar uit de roulatie is zich wel erg in de vingers snijdt. Er zijn weinig clubs die een speler willen die een jaar uit de roulatie zijn, je weet nooit of ze op hun oude niveau terugkeren.

Ok, het is maar een theorietje maar het zal je maar gebeuren... denk niet dat Ajax hem dan alsnog een contract aanbiedt
Dat deden ze ook bij Maxwell
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32898096
dat is frappant, bij FM gaat Pienaar ook altijd naar Man City bij mij
pi_32898205
iemand net die quiz op Belgie gezien met dat fragment van v Gaal? die reacties van die Belgen, onbetaalbaar.
  woensdag 7 december 2005 @ 18:56:13 #260
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32898245
quote:
Op woensdag 7 december 2005 18:49 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

ja, die fout maken ze dus hopelijk niet nog een keer .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_32898263
Tuurlijk wel want een speler van het kaliber De Jong kost meer aan aanschafwaarde dan De Jong aan salaris kost
pi_32898476
quote:
Op woensdag 7 december 2005 18:57 schreef fernando_redondo het volgende:
Tuurlijk wel want een speler van het kaliber De Jong kost meer aan aanschafwaarde dan De Jong aan salaris kost
Ja, maar dan moet je hem ook gewoon een langdurig contrac laten tekenen. Anders krijg je idd hetzelfde als bij Maxwell.
Never underestimate the predictability of stupidity
pi_32898520
quote:
Op woensdag 7 december 2005 18:49 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Maxwell is toch pas na dit seizoen transfervrij en had toch een doorlopend contract toen ie geblesseerd raakte
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_32898669
quote:
Op woensdag 7 december 2005 18:22 schreef TheVulture het volgende:

Denk het ook niet. Mocht het gebeuren dan heeft ie dikke pech...
  woensdag 7 december 2005 @ 19:28:43 #265
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32898997
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:08 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Maxwell is toch pas na dit seizoen transfervrij en had toch een doorlopend contract toen ie geblesseerd raakte
ja joh. lekker laten lullen
pi_32899221
Komt beide op het zelfde neer want Ajax wilde ook Maxwell zijn contract verlengen toen hij in het ziekenhuis lag
pi_32899487
Wanneer is de CL loting?
Houd van een lijntje.
pi_32899534
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Wanneer is de CL loting?
Volgende week vrijdag 12 uur dacht ik.
pi_32899594
Mooi, cant wait

Ben blij dat Liverpool heeft gelijkgespeeld gisteren, daar zou ik Ajax graag tegen zien spelen. Of de groepswinnaar van de groep met Lille, Villareal en Man U.

Maar aangezien we al veel geluk hebben gehad met de groepsloting zal dat er wel niet inzitten.
Houd van een lijntje.
pi_32899766
Sowieso is elke opponent enorm zwaar, dus het maakt weinig uit. Maar liever geen Italianen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32899939
Zeker geen italianen

thuis 0-1 uit 1-0
Houd van een lijntje.
pi_32899993
quote:
Ajax op volle sterkte tegen Arsenal B

7/12/2005 19:55

Ajax zal op volle oorlogssterkte het veld van Highbury betreden om de strijd aan de te gaan met een veredeld b-team van Arsenal.

Danny Blind wisselde één speler die zondag tegen RKC Waalwijk nog wel in de basis startte. De basisplaats van Thomas Vermaelen gaat opvallend genoeg ten koste van Nigel de Jong. Vermaelen neemt naast Grygera plaats in het centrum van de verdediging. Hedwiges Maduro schuift door naar het middenveld.

Naast De Jong moet ook Hatem Trabelsi plaats nemen op de bank. Blind geeft opnieuw de voorkeur aan John Heitinga voor de rechtsbackpositie. Nourdin Boukhari houdt Ryan Babel opnieuw buiten de eerste elf.

Bij Arsenal ontbreken bijna alle sterren aan de aftrap. Alleen de basisspelers Lauren, Kolo Touré, José Antonio Reyes en Thierry Henry zijn er vanaf het begin bij. Coach Arsène Wenger heeft wel een plaatsje ingeruimd voor Quincy Owusu-Abeyie. Robin van Persie begint op de bank, terwijl Dennis Bergkamp helemaal niet van de partij is.

De opstellingen:
Ajax: Stekelenburg; Heitinga, Grygera, Vermaelen, Juanfran; Galásek, Maduro, Sneijder; Pienaar, Rosenberg, Boukhari.

Arsenal: Almunia; Eboué, Senderos, Touré, Lauren; Hleb, Flamini, Larsson, Reyes; Henry, Owusu-Abeyie.
  woensdag 7 december 2005 @ 20:12:00 #273
82589 S-Two
barba macacu
pi_32900009
De Jong dus niet in de basis, kan ik me wel wat in vinden. Ik neem aan dat Blind en een aantal ploeggenoten (Sneijder bijv.) ook erg teleurgesteld in De Jong zijn.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  woensdag 7 december 2005 @ 20:12:37 #274
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32900025
Ach, die Henry, die kennetnie .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 7 december 2005 @ 20:15:48 #275
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32900101
Van Hanegem, top. "Ik zie ze wel altijd het shirt kussen, maar achteraf blijkt daar dus niks van waar".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')