abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 december 2005 @ 15:38:18 #226
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32893061
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:36 schreef aldostuta het volgende:
Urby kan took een linie naar voren schuiven als Juanfran voldoet.
Waarom zou je een prima voldoenende linksback op linksmidden neerzetten, een positie waar toch veel meer spelers voor te krijgen zijn?

Juanfran is een erg dure speler, wanneer hij niet beter is dan Urby kun je van zijn jaarsalaris ongetwijfeld twee tot drie andere goede spelers een prima verbeterd contract aanbieden zodat je geen De Jong-tafarelen krijgt.
pi_32893082
Nou, daar speelt wel meer natuurlijk. Zoals elke trainer zijn eigen vrienden en vijanden heeft.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32893135
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:38 schreef twi het volgende:

[..]

Waarom zou je een prima voldoenende linksback op linksmidden neerzetten, een positie waar toch veel meer spelers voor te krijgen zijn?

Juanfran is een erg dure speler, wanneer hij niet beter is dan Urby kun je van zijn jaarsalaris ongetwijfeld twee tot drie andere goede spelers een prima verbeterd contract aanbieden zodat je geen De Jong-tafarelen krijgt.
Maar misschien is Urby wel beter op linkshalf. Verdedigen is nog steeds niet zijn sterkste punt....
Dan is het toch mooi als je al een back hebt die voldoet?
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  woensdag 7 december 2005 @ 15:41:11 #229
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32893137
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:39 schreef methodmich het volgende:
Nou, daar speelt wel meer natuurlijk. Zoals elke trainer zijn eigen vrienden en vijanden heeft.
Het spijt me, maar ik vind dat zoeken. Net als De Jong, die blijkbaar heel wat wrok vanuit de Koeman-periode koestert en mee heeft genomen naar de huidige trainer. En dat terwijl Danny vrijwel wekelijks de loftrompet over 'm toetert.
pi_32893185
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:41 schreef twi het volgende:

[..]

Het spijt me, maar ik vind dat zoeken. Net als De Jong, die blijkbaar heel wat wrok vanuit de Koeman-periode koestert en mee heeft genomen naar de huidige trainer. En dat terwijl Danny vrijwel wekelijks de loftrompet over 'm toetert.
Maar Danny maakt misbruik van hem door hem op verschillende posities te laten spelen of zelfs niet in de basis te zetten om tactische redenen. Kan je wel een blij verhaal ophangen maar die jongen wil gewoon ballen. En terecht !
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
  woensdag 7 december 2005 @ 15:43:11 #231
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_32893196
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand een linkje naar de coefficienten lijst?
op team

landen
wordt aan gewerkt....ben net terug
  woensdag 7 december 2005 @ 15:43:48 #232
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32893215
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:41 schreef aldostuta het volgende:
Maar misschien is Urby wel beter op linkshalf. Verdedigen is nog steeds niet zijn sterkste punt....
Dan is het toch mooi als je al een back hebt die voldoet?
Ik zie ze beiden als dezelfde spelers: linkshalven die tot linksback zijn omgeturnd. Creatief aanvallend ingestelde verdedigers.

Als Emanuelson graag op het middenveld speelt, dan zie ik liever Vermaelen of een andere verdedigende linksback op die positie staan. Zeker wanneer Danny die ouderwetse 4 terug wil en Heitinga op rechtsback gaat posteren.
pi_32893260
Je moet geen linksbenige centrumverdedigers linksback zetten twi, dat gaat bijna nooit goed.
pi_32893293
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:41 schreef twi het volgende:

[..]

Toch speelt zoiets wel een rol hoor. Waarom rendeert dezelfde speler dan anders onder verschillende coaches?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32893294
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:43 schreef twi het volgende:

Als Emanuelson graag op het middenveld speelt, dan zie ik liever Vermaelen of een andere verdedigende linksback op die positie staan. Zeker wanneer Danny die ouderwetse 4 terug wil en Heitinga op rechtsback gaat posteren.
Dat is weer een hele andere discussie. Drie posts geleden vergeleek je alleen Urby met Juanfran, en dat vond ik raar. Nu ga je weer de geode kant op
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_32893321
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:42 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

Maar Danny maakt misbruik van hem door hem op verschillende posities te laten spelen of zelfs niet in de basis te zetten om tactische redenen. Kan je wel een blij verhaal ophangen maar die jongen wil gewoon ballen. En terecht !
Pardon? Hij heeft heeeel veel gespeeld, en nog eens op rechtshalf ook. Misschien 1 keer uit nood rechtsback.
pi_32893357
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:47 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Pardon? Hij heeft heeeel veel gespeeld, en nog eens op rechtshalf ook. Misschien 1 keer uit nood rechtsback.
Precies. Eén keertje rechtsback toen Hatem die hersenschudding had...
  woensdag 7 december 2005 @ 15:50:21 #238
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_32893403
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:45 schreef Radegast het volgende:
Je moet geen linksbenige centrumverdedigers linksback zetten twi, dat gaat bijna nooit goed.
Volgens mij is Frank de Boer een goed voorbeeld van het feit dat het ook zeker wel goed kan gaan.....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_32893458
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:50 schreef BoNi het volgende:

[..]

Volgens mij is Frank de Boer een goed voorbeeld van het feit dat het ook zeker wel goed kan gaan.....
Frank de Boer werd van linksback omgeturnd tot centrumverdediger, precies andersom dus.
  woensdag 7 december 2005 @ 15:53:51 #240
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32893504
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:42 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

De Jong heeft dit jaar 11 van de 14 competitiewedstrijden gespeeld, waarvan 8 als basisspeler die hij op 1 na allemaal heeft volbracht. De 3 keer dat hij inviel maakte hij zo'n 70 minuten vol. Het is me even ontschoten of hij een blessuretje heeft gehad, of geschorst is geweest. Dat eerste zal best wel bij 1 a 2 wedstrijden, dat laatste lijkt me onwaarschijnlijk. In de CL had hij 3 keer een basisplaats en is 'ie 1 keer ingevallen.

Hij is dit seizoen nog op geen andere plek gebruikt dan zijn ideale rechtshalf-positie. Tegen Feyenoord en PSV startte hij in de basis.

Het spijt me verschrikkelijk, maar het laatste wat mij bij deze gegevens in gedachten schiet is "misbruikt", "verschillende posities" of "te weinig basisplaatsen".
  woensdag 7 december 2005 @ 15:55:39 #241
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32893564
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:52 schreef Radegast het volgende:

[..]

Frank de Boer werd van linksback omgeturnd tot centrumverdediger, precies andersom dus.
Volgens mij voelde Frank zich regelmatig gepikeerd dat hij linksback stond terwijl hij centraal wilde spelen.
pi_32893968
Het ligt natuurlijk aan de transfersom, maar ik wil Juanfran ook volgend jaar nog wel bij Ajax zien.
  woensdag 7 december 2005 @ 16:11:28 #243
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_32894016
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:55 schreef twi het volgende:

[..]

Volgens mij voelde Frank zich regelmatig gepikeerd dat hij linksback stond terwijl hij centraal wilde spelen.
Dat kwam omdat hij vond dat de linksback positie op een gegeven moment voor hem een gepasserd station was.
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_32894172
quote:
Juanfran: "Het is voor mij een eer om bij Ajax te spelen en het shirt te mogen dragen. Ik zie de verhuur als een eerste stap en hoop hier te mogen blijven.'

[..]

'Ik hoop ook nu weer voor Spanje uit te kunnen komen. In mijn ogen was dat alleen mogelijk als ik bij een grote club als Ajax zou gaan spelen.'
  woensdag 7 december 2005 @ 16:22:14 #245
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32894355
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:09 schreef ThomasBerge het volgende:
Het ligt natuurlijk aan de transfersom, maar ik wil Juanfran ook volgend jaar nog wel bij Ajax zien.
Ja, ik ook wel. HIj maakt wel een goeie indruk .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 7 december 2005 @ 16:27:38 #246
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_32894519
quote:

quote:
Juanfran: "Het is voor mij een eer om bij Ajax te spelen en het shirt te mogen dragen. Ik zie de verhuur als een eerste stap en hoop hier te mogen blijven.'

[..]

'Ik hoop ook nu weer voor Spanje uit te kunnen komen. In mijn ogen was dat alleen mogelijk als ik bij een grote club als Ajax zou gaan spelen.'

Kijk....das vast 1 die weet hoe het vroeger ook alweer was...
Ik zeg contracteren die man...laat hem lekker ballen als linksback (Urby een lijn naar voren) of als linkshalf (Urby erachter)...zijn we meteen van onze knuffel-marokkaan ook af....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_32895138
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:16 schreef Radegast het volgende:

[..]

Vind ik echt top van die gast. Zijn er niet veel. Ja Michael Laudrup vond het destijds ook een hele eer om voor Ajax te mogen spelen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 7 december 2005 @ 17:12:11 #248
82589 S-Two
barba macacu
pi_32895675
Gadverdamme die De Jong

Ik ben er nog steeds boos om. Kijk bijv. naar Ooijer, die speelde tijden (maanden) op verschillende posities terwijl hij centraal wilde spelen.

Gadverdamme
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  woensdag 7 december 2005 @ 17:14:02 #249
82589 S-Two
barba macacu
pi_32895720
Ik ben het trouwens voor bijna 100% met twi eens.

Dat Vlaar niet komt vind ik niet zo erg, was leuk als hij was gekomen maar 5 mln of iets dergelijks is veels te veel. Net als 10 mln voor Huntelaar veels te veel is.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_32896411
Brands zegt dat er bij 2 miljoen een strik om heen gaat dus je moet eerder denken aan 1,5 miljoen euro of zo bij Vlaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')