Waarom zou je een prima voldoenende linksback op linksmidden neerzetten, een positie waar toch veel meer spelers voor te krijgen zijn?quote:Op woensdag 7 december 2005 15:36 schreef aldostuta het volgende:
Urby kan took een linie naar voren schuiven als Juanfran voldoet.
Maar misschien is Urby wel beter op linkshalf. Verdedigen is nog steeds niet zijn sterkste punt....quote:Op woensdag 7 december 2005 15:38 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom zou je een prima voldoenende linksback op linksmidden neerzetten, een positie waar toch veel meer spelers voor te krijgen zijn?
Juanfran is een erg dure speler, wanneer hij niet beter is dan Urby kun je van zijn jaarsalaris ongetwijfeld twee tot drie andere goede spelers een prima verbeterd contract aanbieden zodat je geen De Jong-tafarelen krijgt.
Het spijt me, maar ik vind dat zoeken. Net als De Jong, die blijkbaar heel wat wrok vanuit de Koeman-periode koestert en mee heeft genomen naar de huidige trainer. En dat terwijl Danny vrijwel wekelijks de loftrompet over 'm toetert.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:39 schreef methodmich het volgende:
Nou, daar speelt wel meer natuurlijk. Zoals elke trainer zijn eigen vrienden en vijanden heeft.
Maar Danny maakt misbruik van hem door hem op verschillende posities te laten spelen of zelfs niet in de basis te zetten om tactische redenen. Kan je wel een blij verhaal ophangen maar die jongen wil gewoon ballen. En terecht !quote:Op woensdag 7 december 2005 15:41 schreef twi het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik vind dat zoeken. Net als De Jong, die blijkbaar heel wat wrok vanuit de Koeman-periode koestert en mee heeft genomen naar de huidige trainer. En dat terwijl Danny vrijwel wekelijks de loftrompet over 'm toetert.
op teamquote:Op woensdag 7 december 2005 15:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand een linkje naar de coefficienten lijst?
Ik zie ze beiden als dezelfde spelers: linkshalven die tot linksback zijn omgeturnd. Creatief aanvallend ingestelde verdedigers.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:41 schreef aldostuta het volgende:
Maar misschien is Urby wel beter op linkshalf. Verdedigen is nog steeds niet zijn sterkste punt....
Dan is het toch mooi als je al een back hebt die voldoet?
Toch speelt zoiets wel een rol hoor. Waarom rendeert dezelfde speler dan anders onder verschillende coaches?quote:Op woensdag 7 december 2005 15:41 schreef twi het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik vind dat zoeken. Net als De Jong, die blijkbaar heel wat wrok vanuit de Koeman-periode koestert en mee heeft genomen naar de huidige trainer. En dat terwijl Danny vrijwel wekelijks de loftrompet over 'm toetert.
Dat is weer een hele andere discussie. Drie posts geleden vergeleek je alleen Urby met Juanfran, en dat vond ik raar. Nu ga je weer de geode kant opquote:Op woensdag 7 december 2005 15:43 schreef twi het volgende:
Als Emanuelson graag op het middenveld speelt, dan zie ik liever Vermaelen of een andere verdedigende linksback op die positie staan. Zeker wanneer Danny die ouderwetse 4 terug wil en Heitinga op rechtsback gaat posteren.
Pardon? Hij heeft heeeel veel gespeeld, en nog eens op rechtshalf ook. Misschien 1 keer uit nood rechtsback.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:42 schreef sqlsmurft het volgende:
[..]
Maar Danny maakt misbruik van hem door hem op verschillende posities te laten spelen of zelfs niet in de basis te zetten om tactische redenen. Kan je wel een blij verhaal ophangen maar die jongen wil gewoon ballen. En terecht !
Precies. Eén keertje rechtsback toen Hatem die hersenschudding had...quote:Op woensdag 7 december 2005 15:47 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Pardon? Hij heeft heeeel veel gespeeld, en nog eens op rechtshalf ook. Misschien 1 keer uit nood rechtsback.
Volgens mij is Frank de Boer een goed voorbeeld van het feit dat het ook zeker wel goed kan gaan.....quote:Op woensdag 7 december 2005 15:45 schreef Radegast het volgende:
Je moet geen linksbenige centrumverdedigers linksback zetten twi, dat gaat bijna nooit goed.
Frank de Boer werd van linksback omgeturnd tot centrumverdediger, precies andersom dus.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:50 schreef BoNi het volgende:
[..]
Volgens mij is Frank de Boer een goed voorbeeld van het feit dat het ook zeker wel goed kan gaan.....
De Jong heeft dit jaar 11 van de 14 competitiewedstrijden gespeeld, waarvan 8 als basisspeler die hij op 1 na allemaal heeft volbracht. De 3 keer dat hij inviel maakte hij zo'n 70 minuten vol. Het is me even ontschoten of hij een blessuretje heeft gehad, of geschorst is geweest. Dat eerste zal best wel bij 1 a 2 wedstrijden, dat laatste lijkt me onwaarschijnlijk. In de CL had hij 3 keer een basisplaats en is 'ie 1 keer ingevallen.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:42 schreef sqlsmurft het volgende:
[..]
Maar Danny maakt misbruik van hem door hem op verschillende posities te laten spelen of zelfs niet in de basis te zetten om tactische redenen. Kan je wel een blij verhaal ophangen maar die jongen wil gewoon ballen. En terecht !
Volgens mij voelde Frank zich regelmatig gepikeerd dat hij linksback stond terwijl hij centraal wilde spelen.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Frank de Boer werd van linksback omgeturnd tot centrumverdediger, precies andersom dus.
Dat kwam omdat hij vond dat de linksback positie op een gegeven moment voor hem een gepasserd station was.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:55 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij voelde Frank zich regelmatig gepikeerd dat hij linksback stond terwijl hij centraal wilde spelen.
quote:Juanfran: "Het is voor mij een eer om bij Ajax te spelen en het shirt te mogen dragen. Ik zie de verhuur als een eerste stap en hoop hier te mogen blijven.'
[..]
'Ik hoop ook nu weer voor Spanje uit te kunnen komen. In mijn ogen was dat alleen mogelijk als ik bij een grote club als Ajax zou gaan spelen.'
Ja, ik ook wel. HIj maakt wel een goeie indrukquote:Op woensdag 7 december 2005 16:09 schreef ThomasBerge het volgende:
Het ligt natuurlijk aan de transfersom, maar ik wil Juanfran ook volgend jaar nog wel bij Ajax zien.
Kijk....das vast 1 die weet hoe het vroeger ook alweer was...quote:
quote:
Juanfran: "Het is voor mij een eer om bij Ajax te spelen en het shirt te mogen dragen. Ik zie de verhuur als een eerste stap en hoop hier te mogen blijven.'
[..]
'Ik hoop ook nu weer voor Spanje uit te kunnen komen. In mijn ogen was dat alleen mogelijk als ik bij een grote club als Ajax zou gaan spelen.'
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |