Weet je ook es hoe het voeltquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:20 schreef golfer het volgende:
TT moet natuurlijk 234 zijn. Kan een blauwe dat even aanpassen?
Ha dat is even wennen he dat je dat zelf niet meer kanquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:20 schreef golfer het volgende:
TT moet natuurlijk 234 zijn. Kan een blauwe dat even aanpassen?
Raar inderdaad om dat zelf niet meer te kunnen herstellen.quote:
Eensch.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:21 schreef SoA-Holic het volgende:
Nigel was toch de ras-amsterdammer? Wat heb je als 21-jarige te zoeken op de bank van man utd?
ongekend.![]()
Maar gelukkig hebben we martin nog![]()
Die heeft 'ie.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:24 schreef mr_cucumber het volgende:
Aan de andere kant zal er erg weinig aan zijn situatie veranderen, alsof hij bij Man U of Arsenal (om maar wat te noemen) wel een basisplaats zou krijgen.
Je wou toch niet zeggen dat ze dan nog slechter gaan presteren?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:28 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben in principe voor het niet meer opstellen van vertrekkende spelers. Maar wat als we Trabelsi, de Jong, Maxwell, Pienaar en dan zal ik er nog wel een rits vergeten zijn niet meer op gaan stellen?
Ik was Galasek en Boukhari ook nog vergeten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:32 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je wou toch niet zeggen dat ze dan nog slechter gaan presteren?
Heitinga --- - Grygera-----Vermaelen----Juanfranquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:35 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik was Galasek en Boukhari ook nog vergeten.
Geef jij maar een goed elftal, zonder al deze spelers. Trabelsi ben ik voor om die er buiten te laten, maar een van de middenvelders heb je toch nog wel nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |