oke, is dat getal dus voor elke school anders? Zo ja, kan iemand mij het nr van de HU vertellen? Tnxquote:
ik geloof het eigenlijk van niet. toen ik mezelf verzekerde moest ik dus het collectiviteitsnummer opgeven en toen zeiden ze dat ik bij het collectief HBO studenten zat, en niet HBO studenten HvA.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:37 schreef boeiuh het volgende:
[..]
oke, is dat getal dus voor elke school anders? Zo ja, kan iemand mij het nr van de HU vertellen? Tnx
hmm.. ik heb ff het emailtje opgezocht. nu weet ik niet zeker of het voor alle hbo-studenten geldtquote:Op zondag 5 februari 2006 01:16 schreef releaze het volgende:
[..]
ik geloof het eigenlijk van niet. toen ik mezelf verzekerde moest ik dus het collectiviteitsnummer opgeven en toen zeiden ze dat ik bij het collectief HBO studenten zat, en niet HBO studenten HvA.
misschien moet je anders ff het zilveren kruis bellen, of gewoon de HU. Bij het zilveren kruis hebben ze het wel extra druk tegenwoordig, ik had een terugbel-afspraak.quote:Kan de HvA iets regelen voor haar studenten?
De HBO-raad en de gezamenlijke onderwijsbonden hebben met Zilveren Kruis Achmea een collectieve zorgverzekering afgesloten voor studenten aan hogescholen. Het voordeel is dat de premie beduidend lager uitvalt terwijl de mogelijkheden gelijk of zelfs beter zijn dan bij de maatschappijen die geen collectieve zorgverzekering voor studenten aanbieden. Zelfs de studentenvakbond LSVB is erg blij met deze collectieve zorgverzekering en beveelt de Zilveren Kruis Achmea polis dan ook van harte aan.
Komt iedere student van de HvA voor deze collectieve zorgverzekering in aanmerking?
Ja, als je student bent van de HvA zijn er geen toelatingsvoorwaarden.
Waar kan ik meer informatie vinden?
Op de website van Zilveren Kruis Achmea kun je alle benodigde informatie vinden. Je kunt daar ook je verzekering online afsluiten. www.hbostudenten.zilverenkruis.nl
Hoe weten ze bij Zilveren Kruis Achmea dat ik HBO-student ben?
Op de website van Zilveren Kruis wordt om een zogeheten collectiviteitsnummer gevraagd. Aan de hand van dat nummer maak je kenbaar dat je HBO-student bent.
Wat is het collectiviteitsnummer?
Voor de HvA is het collectiviteitsnummer 207000892
Tns voor de info!quote:Op zondag 5 februari 2006 01:20 schreef releaze het volgende:
[..]
hmm.. ik heb ff het emailtje opgezocht. nu weet ik niet zeker of het voor alle hbo-studenten geldt
[..]
misschien moet je anders ff het zilveren kruis bellen, of gewoon de HU. Bij het zilveren kruis hebben ze het wel extra druk tegenwoordig, ik had een terugbel-afspraak.
Wees wel snel, want ik geloof dat je tot 1 maart van verzekeraar kan veranderen...
Eind maart?!?! Dat pasje moet je toch laten zien als je naar het ziekenhuis oid gaat? Lekker goed geregeld weer allemaal :/quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:13 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Polisbladen worden in februari verstuurd, het pasje versturen ze eind maart.
je krijgt binnen twee weken een bewijs van verzekering, met je klantnummer erop. als je naar het ziekenhuis oid gaat, dan moet je dat blad meenemen.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:37 schreef Kremers het volgende:
[..]
Eind maart?!?! Dat pasje moet je toch laten zien als je naar het ziekenhuis oid gaat? Lekker goed geregeld weer allemaal :/
inderdaad, ik schrok me lam toen dat bedrag ineens van mijn rekening af was geschreven. Ik heb wel zo'n opzegformulier gestuurd naar mijn vorige verzekeraar. Zal ze eens bellen over de premie die ik graag terug wil. Ik kan als student dit soort grapjes niet echt gebruikenquote:Op zondag 5 februari 2006 12:45 schreef releaze het volgende:
[..]
je krijgt binnen twee weken een bewijs van verzekering, met je klantnummer erop. als je naar het ziekenhuis oid gaat, dan moet je dat blad meenemen.
maar goed, zorg ervoor dat je je verzekerd vanaf, 1 februari of 1 maart ofzo. ik heb me vanaf januari verzekerd en een paar dagen geleden hebben ze in een keer 182 euro van mn rekening getrokken, terwijl AGIS ook al twee maanden lang premie aan het innen is.
Het wordt NIET gecompenseerd, wanneer je opzegt bij je huidige verzekeraar ben je dr zelf verantwoordelijk voor dat ze het teveel verzekerde bedrag terugboeken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |