De VSNU vind de zorgverzekering voor Uni-studenten geen taak voor de universiteiten. Dus helaas.quote:
Daarvoor zou je Zilveren Kruis moeten bellen. Deze hogescholen kunnen er in ieder geval gebruik van maken. Je moet van je school een collectiviteitsnummer krijgen, of je vraagt die op bij je hogeschool. Hebben ze die niet, dan is er dus ook geen mogelijkheid want zonder dit nummer kun je geen premie berekenen en geen verzekering aanvragen. Ik heb het nummer van mijn hogeschool toegemaild gekregen.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:08 schreef Etcetera het volgende:
dit geldt toch niet voor álle hogescholen?
quote:Op woensdag 7 december 2005 12:13 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
De VSNU vind de zorgverzekering voor Uni-studenten geen taak voor de universiteiten. Dus helaas.
Ik begreep dat de RUG er voor z'n medewerkers en studenten wel mee bezig was.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:13 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
De VSNU vind de zorgverzekering voor Uni-studenten geen taak voor de universiteiten. Dus helaas.
Dat kan inderdaad. Verschil is dat voor de HBO-studenten de HBO-raad heeft onderhandeld met Zilvere n Kruis, dat zijn in totaal 35.000 medewerkers en 350.000 studenten. Zulke aantalen kan je een goede onderhandelingspositie opleveren. Als elke universiteit apart gaat onderhandelen, dat gaat niet echt voordeel opleveren ben ik bang.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik begreep dat de RUG er voor z'n medewerkers en studenten wel mee bezig was.
Blackboard, staat een mededeling op de voorpagina.quote:Op zondag 11 december 2005 13:52 schreef mirrie1986 het volgende:
hoe kan je eigenlijk achter het collectiviteitsnummer komen van de hanze? Stond het nummer in het mailtje? Want daar zag ik hem niet in staan? Of heb ik zo verkeerd gekeken?
je snapt er gewoon helemaal niks van. als je je nou eens ergens in zou verdiepen heb je recht van spreken, maar je bent gewoon te dom om erover na te denken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 03:22 schreef Clashback het volgende:
-lulverhaal-
In principe niet nee.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:05 schreef Dr_Evil het volgende:
Is het nummer per hogeschool verschillend?
Als je het hebt aangevraagd moet je even bellen naar 0900-899 82 02 in plaats van 0900-8435. Het eerste nummer is voor mensen die aanvragen voor een collectief en zitten in het pand van Achmea, het twee nummer is een call-center.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:59 schreef Dr_Evil het volgende:
Same here. Verder ben ik erachter gekomen dat de mensen die de telefoon opnemen daar tamelijk clueless zijn.
Tot wanneer is dat nummer te bereiken? Ben je dankbaar voor dit topic trouwens...quote:Op woensdag 21 december 2005 17:00 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Als je het hebt aangevraagd moet je even bellen naar 0900-899 82 02 in plaats van 0900-8435. Het eerste nummer is voor mensen die aanvragen voor een collectief en zitten in het pand van Achmea, het twee nummer is een call-center.
Bij het eerste nummer kunnen ze ook je gegevens bekijken, mijn aanvraag was nog in behandeling.
Eerste nummer tot 18:00 (kantooruren), tweede nummer tot 21:00.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:04 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Tot wanneer is dat nummer te bereiken? Ben je dankbaar voor dit topic trouwens...
Unive is ook goedkoop, maar heeft maar tandartsdekking tot ¤100 per jaar, en dat is niet veel......quote:Op woensdag 21 december 2005 17:18 schreef Etcetera het volgende:
vandaag was er een infomarkt op de hanze, heb een offerte meegenomen
ga ws toch naar univé, maar alles is nog mogelijk
Uitgebreid tandarts pakket kost je een tientje...quote:Op woensdag 21 december 2005 17:25 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Unive is ook goedkoop, maar heeft maar tandartsdekking tot ¤100 per jaar, en dat is niet veel......
maar heb nog nooit iets gehad met m'n gebitquote:Op woensdag 21 december 2005 17:25 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Unive is ook goedkoop, maar heeft maar tandartsdekking tot ¤100 per jaar, en dat is niet veel......
Zo zie je maar weer dat de goedkoopste nooit de goedkoopste hoeft te zijn. Het vullen van een gaatje met een normaal vulmiddel zit rond de ¤50, consult is wettelijk vastgesteld op ¤19,50 dacht ik.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:38 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Uitgebreid tandarts pakket kost je een tientje...
5 werkdagen staat ervoor volgens een mevrouw van Zilverenkruis.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:16 schreef vw_caddy het volgende:
Pompiedom, nog steeds geen polis van Zilveren Kruis. We wachten geduldig af.
En mij werd 14 dagen vertelt. Haal je een offerte en een polis niet door elkaar? Hoelang geleden heb je het aangevraagd?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:41 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
5 werkdagen staat ervoor volgens een mevrouw van Zilverenkruis.
Ik had bij het aanvragen van de polis (afgelopen vrijdag) nog een vraag die ze niet konden beantwoorden. Daarvoor werd ik vandaag teruggebeld, dus ff gevraagd naar wanneer ik de polis kon verwachten => 5 werkdagen.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:04 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
En mij werd 14 dagen vertelt. Haal je een offerte en een polis niet door elkaar? Hoelang geleden heb je het aangevraagd?
En die polis heb je via internet aangevraagd neem ik aan? Ik zelf en iemand anders wachten al zo'n 10 werkdagen.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:16 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Ik had bij het aanvragen van de polis (afgelopen vrijdag) nog een vraag die ze niet konden beantwoorden. Daarvoor werd ik vandaag teruggebeld, dus ff gevraagd naar wanneer ik de polis kon verwachten => 5 werkdagen.
Ik ben ook op zoek naar het collectiviteitsnummer van de HvA, heeft iemand het misschien voor me?quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:43 schreef Jvvianen het volgende:
Weet iemand het collectiviteitsnummer van de HvA dan? Ben wel geinteresseerd
Neem niet aan dat ik vandaag nog antwoord op mn mail ga krijgen vandaar.
heb em al >> Merci @ TS
Je kan kiezen welke tandarts je maar wil in nederland, er zijn daar geen contracten voor afgesloten (ik werk bij zilverenkruis >.< )quote:Op donderdag 22 december 2005 21:08 schreef Kremers het volgende:
Hoe zit het met de tandarts bij ZilverenKruis? Kan je er zelf één kiezen of krijg je te maken met gecontracteerde zorg?
Dan is er iets mis, bij mij is de premie voor de 1e maand al afgeschreven. Ze hebben alleen een achterstand met het afdrukken van polissen kreeg ik te horen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:46 schreef Dr_Evil het volgende:
Ik heb nog steeds geen enkel bericht ontvangen.. Polis de 16e december aangevraagd
Dat nummer kan je wel op Google vinden
Ah, een medewerker. Mooi.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:04 schreef DoMi-KuN het volgende:
[..]
Je kan kiezen welke tandarts je maar wil in nederland, er zijn daar geen contracten voor afgesloten (ik werk bij zilverenkruis >.< )
Moest 111 euro betalen bij de IZA, tegen de 92,10 bij Zilveren Kruis. Is dat een goeie deal!quote:Op zondag 22 januari 2006 00:09 schreef octopussy het volgende:
Ik ook, en ik heb gisteren een pakketje gehad met de polisvoorwaarden enzo. Ik ben dus per 1 januari nu verzekerd bij Achmea zilveren kruis voor basis en * aanvullend en tandarts voor 93 euro pm. Scheelt best veel met de 130 euro die Geove Menzis me wilde laten betalen.
Polisbladen worden in februari verstuurd, het pasje versturen ze eind maart.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:17 schreef Kremers het volgende:
Ze hebben de premie vandaag van mijn rekening gehaald. Nu het polisblad + pas nogHeb ze dinsdag gebeld, die mevrouw zei dat mensen die via de post een aanvraag hebben gedaan (moest een formulier voor de aanvullende tandarts opsturen) zo rond half feb daar bericht over krijgen.
Volgens mij hebben ze het een beetje druk daar bij ZK door al die collectieven
207000892quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:20 schreef Roellio het volgende:
Kan iemand me helpen aan het collectiviteitsnr. van de HVA? Ik delete die zooi altijd uit m'n mailbox.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |