Als je wil studeren, en niet wil werken, en je hebt geen ouders die willen dokken (ze zouden gek zijn ook als ze alles voor je dokken) dan zul je maar moeten lenen, En IBG is echt niet de beroerdste met lenen dus. Daarnaast heb je als je HBO/uni enzo gaat doen zowieso een prestatiebeurs die in principe een lening is, maar als je je opleiding netjes af maakt wordt je dat kwijtgescholden...quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:54 schreef kebabkever het volgende:
dat is idd, waar ...maar dan heb je wel een lening. Ken veel die daar niet aan vast willen zitten!! Is het verstandig denk je?
Die lening stelt echt niks voor. Nauwelijks rente, zeer soepele aflossing, en kan je het na 15 nog niet betalen hoeft het niet eens.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:54 schreef kebabkever het volgende:
dat is idd, waar ...maar dan heb je wel een lening. Ken veel die daar niet aan vast willen zitten!! Is het verstandig denk je?
't is vast ouderlijke liefde... en je vind het natuurlijk best....maar dat je ouders dat doen, zeg... gezien je inkomsten...quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:28 schreef LaZZ het volgende:
Ik heb 1700 euro p/maand te besteden. Volle lening plus 1000 euro p/maand van baantje. Me ouders betalen studie.
Dus ik heb zat.
Ze zouden net zo goed alles kunnen betalen. Maar dat is een afspraak die we gemaakt hebben. Zij betalen mijn opleiding, voor de rest ga ik mijn eigen boontjes doppen.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:28 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
't is vast ouderlijke liefde... en je vind het natuurlijk best....maar dat je ouders dat doen, zeg... gezien je inkomsten...
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |