De alleswetende hulplijn.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:17 schreef Z het volgende:
Ik ga het even aan m'n 'sma' vragen.
Sorry ???quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:13 schreef peaceman het volgende:
*burp*
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:18 schreef Z het volgende:
Metthew Meconoughele (oid) zegt ze.
Hij misdraagt zich, Diaan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
Sorry ???
Mijn hemel, wat een naamquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:19 schreef Tokay het volgende:
Matthew McConaughey.
En ook nog strafbaar; da's wederrechtelijke vrijheidsberoving...quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:25 schreef peaceman het volgende:
Een boer inhouden is slecht hoor!
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:25 schreef peaceman het volgende:
Een boer inhouden is slecht hoor!
twee handen op één buikquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En ook nog strafbaar; da's wederrechtelijke vrijheidsberoving...
quote:
En waarschijnlijk heeft-ie een lul waarmee-ie een bongo dwars door midden slaat...quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:42 schreef pyl het volgende:
Ook hij heeft een goede tandenborstel, zoveel staat vast.
Mij laat dat helemaal koud, Treinhomo.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:44 schreef Treinhomo het volgende:
En waarschijnlijk heeft-ie een lul waarmee-ie een bongo dwars door midden slaat...
Ik wil ook zo'n tandenborstel dan... ontzettende mooie tandenquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:42 schreef pyl het volgende:
Ook hij heeft een goede tandenborstel, zoveel staat vast.
Totdat je met je PC Hooft-tractor onder dubieuze omstandigheden een paaltje schampt en, hangende het onderzoek, een nachtje mag doorbrengen met Bubba...quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:45 schreef pyl het volgende:
Mij laat dat helemaal koud, Treinhomo.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:50 schreef Treinhomo het volgende:
Totdat je met je PC Hooft-tractor onder dubieuze omstandigheden een paaltje schampt en, hangende het onderzoek, een nachtje mag doorbrengen met Bubba...![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:51 schreef peaceman het volgende:
da's die acteur uit Save the last dance
Laat maar.......quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:51 schreef peaceman het volgende:
da's die acteur uit Save the last dance
Voor jou hoeft die dans niet meer ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:56 schreef dartfanaat het volgende:
Laat maar.......
Hmmmmm........nee hoor. Je bent niet goed geïnformeerd, vrees ik. Die van mij valt niet onder de tractor-definitie.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:55 schreef Treinhomo het volgende:
Volgens mij denkt Groen links in Nijmegen daar héél anders over.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Voor jou hoeft die dans niet meer ? [afbeelding]
Volgens mijn vuinisbelt wel...quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:00 schreef pyl het volgende:
Hmmmmm........nee hoor. Je bent niet goed geïnformeerd, vrees ik. Die van mij valt niet onder de tractor-definitie.![]()
Bewijs jij dan maar 's het tegendeel en post een plaatje van de acteur die in het pak van Pino zit...quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:06 schreef pyl het volgende:
Einstein is natuurlijk goed. Maar "Pino" kan ik niet goed rekenen.
Jammerquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:06 schreef pyl het volgende:
Einstein is natuurlijk goed. Maar "Pino" kan ik niet goed rekenen.
quote:
Niet nodig, die meneer rookte al niet meer toen Pino nog in het ei zat.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:08 schreef Treinhomo het volgende:
Bewijs jij dan maar 's het tegendeel en post een plaatje van de acteur die in het pak van Pino zit...
'k zou zweren dat 't een XC 70 was...quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:11 schreef pyl het volgende:
Misschien is de lijst van die vuilnisbelt correct (dat zal uitzonderlijk zijn, maar het kan), maar ik zei dan ook dat jij niet goed was geïnformeerd. Mijn auto staat er namelijk niet op.
![]()
Een extinguished gentleman dus...quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:12 schreef pyl het volgende:
Niet nodig, die meneer rookte al niet meer toen Pino nog in het ei zat.
Hmmmmm........nee joh, da's zo'n pooierbak.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:14 schreef Treinhomo het volgende:
'k zou zweren dat 't een XC 70 was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |