Heb ik zeer zeker opgemerkt,en vlak daarna weer toen Ing vroeg wat Dido er van vond.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waarom moest Dido zo schijnheilig lachen toen ze de datum hoorde,hebben jullie dat ook opgemerkt.
geheim voor de live uitzendingquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:04 schreef BONG4002 het volgende:
Wat ik erg vreemd vond is dat we in de uitzending vanavond niets meekregen over Dido en wat er in de DBK was besproken, zou BB ons voor de gek houden of bewaren ze het voor de live? Ik denk zelf zomaar het laatste
Joh......................... zou je denken?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:04 schreef BONG4002 het volgende:
Wat ik erg vreemd vond is dat we in de uitzending vanavond niets meekregen over Dido en wat er in de DBK was besproken, zou BB ons voor de gek houden of bewaren ze het voor de live? Ik denk zelf zomaar het laatste
twee uur per dag is veel te weinigquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:06 schreef Sjet het volgende:
Belachelijk.................... moet Nattelie nou nog meer tutten van BigSister?![]()
En vliegtuig?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:07 schreef BONG4002 het volgende:
gate25 is ook erg spannend, zag net iets raars door het beeld flitsen![]()
De geest van Joost BOE!quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:08 schreef Sjet het volgende:
[..]
En vliegtuig?![]()
vertel 's............................
Ze mag zo weer,dus denk toch dat het wat anders is.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:06 schreef Bocaj het volgende:
Nu iedereen naar de dbk is geroepen denk ik dat het gesprek van dido gister iets soortgelijks is... Dido was volgens mij alleen overstuur ivm de realtie met roel en de stemmen die het kan kosten.... (Die muziekjes die wij hoorden zijn alleen maar een geheugensteun voor dido dat ze de boot een beetje af moet houden wat roel betreft...)
zeg nou gewoon 1 2 3 of 4 want nu zit ik altijd te rekenenquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:07 schreef BONG4002 het volgende:
gate25 is ook erg spannend, zag net iets raars door het beeld flitsen![]()
Hebben ze wel gezegt,maar joost wil gel en vind dat hij gelijk heeft.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:07 schreef Sjet het volgende:
En trouwens, als ze NatteLie aanspreekt op haar uiterlijk.......... waarom zeggen ze dan niks tegen Joost met zijn domme muts?
Over +- 10min is het weer voorbij en mag de gitaar terugquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:10 schreef redhair het volgende:
OMG moeten we dat getokkel van de gitaar de hele avond aanhoren??![]()
?Heeft Roeltje weer iets extra"s van BB gekregen het verwende jochie
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |