Was je fiets maar een 18 tonner oplegtruck en die neger een Maikuuul.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:04 schreef Camplo het volgende:
Spijkerbroek volgens mij en zo'n donkere jas met een bontkraag.
Ja ik vond het ook al zo gek.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Een zwarte neger?
Die zie je idd niet veel!
Hahaquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:05 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Was je fiets maar een 18 tonner oplegtruck en die neger een Maikuuul.
Nou hij stond erbij en keek ernaquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:08 schreef Bean. het volgende:
Ik zie een fout in het systeem!
Een neger die iemand helpt met werken?![]()
Dan zou die 18 tonner wel een hendig sjieke slipvlek van die triangeljosti makenquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:05 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:08 schreef Bean. het volgende:
Ik zie een fout in het systeem!
Een neger die iemand helpt met werken?![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:05 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat moet toch wel een kapotte auto waard zijn als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:33 schreef Sportguy het volgende:
Heel herkenbaar, bijna een keer zo'n ding op me auto gehad. Blij dat ik kon voorkomen dat me auto schade opliep.
Dan kun je nooiit winnenquote:Op woensdag 7 december 2005 09:40 schreef Ulreazj het volgende:
Was die neger weer verstoppertje aan het spelen in het donker.
Een neger met een bontkraagjas... die zijn zeldzaam...quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:04 schreef Camplo het volgende:
Spijkerbroek volgens mij en zo'n donkere jas met een bontkraag.
Oh ja:quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:02 schreef Camplo het volgende:
Vanochtend dus in me krantenwijk. Moest nog 10 huizen ofzo, rijd ik van nummer 114 weg, langs zo'n boom tegen een neger aan![]()
Dus hij wel uitkijken hè, ik zo jah ik had je niet gezien (ook niet gehoord), wassie dus met ze vriendin mee ofzo, in ieder geval een meisje dat andere kranten liep, en stond ie langs zo'n soort conifeer verdekt opgesteld.
Tering man koop zo'n licht op je hoofd ofzo, anders rijd ik je eerdaags echt plat![]()
Zie je ineens zo'n rij tanden zwevenquote:Op woensdag 7 december 2005 09:54 schreef JAMsper het volgende:
Als ze lachen zie je ze beter, als ze hun tanden poetsen dan
Geintjuh
quote:Op woensdag 7 december 2005 10:43 schreef twisteddlogic het volgende:
AZC's moeten gewoon verplicht dichtblijven als het donker is.
quote:Op woensdag 7 december 2005 10:53 schreef t0y het volgende:
Wat een racistisch topic zeg. Jullie mochten willen dat jullie negers waren.
En zo is hetquote:Op woensdag 7 december 2005 10:53 schreef t0y het volgende:
nietquote:
Wel.quote:
Ok, jij wint, ik wens niet langer aan zo'n machtstrijd deel te nemen.quote:
geven alle negers zo makkelijk op????quote:Op woensdag 7 december 2005 10:58 schreef t0y het volgende:
[..]
Ok, jij wint, ik wens niet langer aan zo'n machtstrijd deel te nemen.
Om hun negervriendjes te halen.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:01 schreef twisteddlogic het volgende:
Ja, alle negers rennen weg
rennen????? haha ik geloof je niet.... zal wel bellen zijnquote:
Heb je mij iets over rennen horen zeg danquote:Op woensdag 7 december 2005 11:03 schreef DrugTherapy het volgende:
[..]
rennen????? haha ik geloof je niet.... zal wel bellen zijn
degene die jij geqoute heb zei rennenquote:Op woensdag 7 december 2005 11:04 schreef t0y het volgende:
[..]
Heb je mij iets over rennen horen zeg dan![]()
Ja, dat zag ik ook pas nadat ik het gepost hadquote:Op woensdag 7 december 2005 11:05 schreef DrugTherapy het volgende:
[..]
degene die jij geqoute heb zei rennen
ik moest et ook nog effe nakijkenquote:Op woensdag 7 december 2005 11:06 schreef t0y het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook pas nadat ik het gepost had![]()
Waar blijft Thijs Bosmaquote:Op woensdag 7 december 2005 10:53 schreef t0y het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |