Awww... wat liev.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:29 schreef Timmah het volgende:
Mn Nino-Pinpas is vandaag binnen gekomen!
[afbeelding]
Hai.
Het creeert een welstandsgevoel.. daarbij geven veel ouders hun kinderen alles waardoor ze niet weten wat het is om zelf eens voor iets te sparen en eens iets duurs te kopen..quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Awww... wat liev..
Zullen we een keer een crème brûlée-meet doen?.
Wellicht nog een paar, maar ja die moeten dan nog door de theater ronde en workshop ronde en dan blijven er 10 finalisten overquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Blijft er na die selectie-ronde iemand over, behalve jezelf?.
Bij sommige games moet je ook dingetjes sparen, waarmee je dan iets Groots kunt kopen. En dat geeft dan veel meer voldoening dan "motherlode" of "kaching" intypen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het creeert een welstandsgevoel.. daarbij geven veel ouders hun kinderen alles waardoor ze niet weten wat het is om zelf eens voor iets te sparen en eens iets duurs te kopen..
We vinden 'm later wel in de gootquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Bij sommige games moet je ook dingetjes sparen, waarmee je dan iets Groots kunt kopen. En dat geeft dan veel meer voldoening dan "motherlode" of "kaching" intypen..
Maar laat die TRS toch lekker voor galg & rad opgroeien joh, wat kan jou het schelen..
Ja, de eerste aflevering dit weekend en toevallig is net een uurtje geleden of zo aflevering 2 tot en met 22 of zo binnenquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Andyvie, Veronica Mars al gezien?
Laat je je wel elk jaar testen dan?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:43 schreef TehRockstar het volgende:
Contant graag.. En voor 5 euro extra mag je me een beetje rondmeppen.
Editen ..jij vieze hoer..quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:43 schreef TehRockstar het volgende:
Contant graag.. En voor 5 euro doe ik het zonder condoom.
Wonderderder!quote:
Een pinpas door je gleuf halen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:43 schreef TehRockstar het volgende:
Contant graag.. En voor 5 euro extra mag je me een beetje rondmeppen.
Weer een verslaafdequote:Op dinsdag 6 december 2005 21:44 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ja, de eerste aflevering dit weekend en toevallig is net een uurtje geleden of zo aflevering 2 tot en met 22 of zo binnenDus ik heb voorlopig wat te kijken
t staat lekker in mn quotequote:Op dinsdag 6 december 2005 21:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je zag het hé?!Absoluut-hoertje!
![]()
Ik post eigenlijk nooit in dat soort topics, maar ik ga eerst wel kijken en dan bijlezen, dan hoef ik ook geen spoilers te lezenquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Weer een verslaafde![]()
En post ook eens hier
Veronica Mars
Kijk uit..we zitten wel al in seizoen 2 qua spoilers
Hij's wel lekker.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
t staat lekker in mn quote
En boo-fucking-hoo!
Wel als je wondjes etc. in je mond hebt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:50 schreef DennisMoore het volgende:
Pijpen hoeft toch niet met condoom?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |