quote:Zou het niet weten maar hij is volgens mij te lelijk om het programa zo te presenteren anders had ie wel gewoon geen pakje aan gehad en niet zo'n dom kenijn wat er debiuel uit ziet
Op donderdag 15 november 2001 11:41 schreef DazzL het volgende:
Is er eigenlijk iemand die weet wie de stem doet van dat konijn Ab Normaal?
quote:rofl
Op donderdag 15 november 2001 11:42 schreef insaniac_2oo1 het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.De stem? is ab normaal niet écht dan?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vraag niet wat jullie van het konijn of het programma vinden....
quote:De hele wereld van insaniac_2oo1 stort in!
Op donderdag 15 november 2001 11:42 schreef insaniac_2oo1 het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.De stem? is ab normaal niet écht dan?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sinterklaas bestaat wel hoor!!! Ondanks wat iedereen zegt!!
quote:* Smike gokt de Hoop Scheffer.
Op donderdag 15 november 2001 12:16 schreef SunChaser het volgende:
* SunChaser stemt Balkenende
quote:Nooit Edwin Evers met zichzelf horen praten?
Op donderdag 15 november 2001 12:31 schreef DazzL het volgende:
Denk niet dat het Jan Paparazzi is, aangezien ze bij Jensen in de ochtend altijd door elkaar heen lullen
Na het zien van 'De leugen regeert' bij de Vara dacht ik even dat het Jochem Meyer is (cabaretier), want die doet daar de rubriek 'deleugenregeert.nl' Zijn stem lijkt best wel op die van Ab namelijk. Ik heb een keer de hele uitzending van dat konijn zitten kijken om de aftiteling te zien, maar die scrolde nogal snel voorbij en ik zag er niet zo gauw een naam tussen.
Anyone? Ik word nu steeds nieuwsgieriger
quote:Lijkt me sterk; da's Aad Peeters, en die is nogal geliëerd aan de EO (m.a.w. zo gristelijk als de hel)
Op donderdag 15 november 2001 21:16 schreef Parel het volgende:
Is het niet dat mannetje dat ook de stier in de Miniplaybackshow deed?
quote:Hoe noemt men dat ook alweer? Een paradox ofzo?
Op donderdag 15 november 2001 21:20 schreef Treinhomo het volgende:(m.a.w. zo gristelijk als de hel)
Nee, ik zou gewoon de aftiteling eens bekijken, en dan gokken op een van de mensen die onder "Met dank aan" staan, of bij "poppenspelers", of iets dergelijks...
quote:Volgens mij heeft hij jaren geleden al ruzie met de EO gekregen. Toen ging 'ie maar Bulletje spelen voor de Mini Playbackshow.
Op donderdag 15 november 2001 21:20 schreef Treinhomo het volgende:[..]
Lijkt me sterk; da's Aad Peeters, en die is nogal geliëerd aan de EO
quote:Maar hij kan waarschijnlijk WEL Nederlands
(m.a.w. zo gristelijk als de hel)
quote:Ik ook, maar zo spreken die lui dat nou eenmaal uit...
Op donderdag 15 november 2001 23:20 schreef lzandman het volgende:
Maar hij kan waarschijnlijk WEL Nederlandsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Tss... kijk nou wat daar ronddwaasd in dat programma, nuf said denk ik..
Op donderdag 15 november 2001 14:12 schreef Zanderrr het volgende:
Als ik het was, dan zou'k niet eens willen dat mijn echte naam op de aftiteling komt. Vraag me trouwens af hoe ze aan die bizar slechte "moppen" komen, zeker een enquete gehouden onder de gemiddelde Actueel-lezer ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop