Weet iemand toevallig wat zwarte kampfpropaganda is?quote:De propaganda aan Duitse zijde is een stuk interessanter. Zeker als je wat leest over de zogenaamde zwarte kampfpropaganda,
Ik heb hem (en nee, ik ben geen neo-nazi of ander extreem rechts tuig). Als TS hem wil hebben is er wel wat te regelen, msn in profiel.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:05 schreef Tafkahs het volgende:
Misschien dat 'der ewige jude' nu is vrijgegeven? Op het IDFA werd dat wel geprogrammeerd. Helaas heb ik dat gemist. Jammer, want goede propaganda is niet bedoeld om de achterban te behagen, maar om een documentaire te laten zien op een manier alsof je de waarheid ziet.
Een beetje eigen moeite zou wel gewaardeerd worden, zeg....quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:03 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Weet iemand toevallig wat zwarte kampfpropaganda is?
Bedankt voor het aanbodquote:Op woensdag 7 december 2005 00:36 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb hem (en nee, ik ben geen neo-nazi of ander extreem rechts tuig). Als TS hem wil hebben is er wel wat te regelen, msn in profiel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |