Tomasso.. jij Apple heiden!quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:32 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb zojuist windoos xp op m'n iBook geinstalleerd
Is soms makkelijker voor school
Vergeef me
Ik zal het amper gebruiken
Bier en hoeren.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:32 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb zojuist windoos xp op m'n iBook geinstalleerd
Is soms makkelijker voor school
Vergeef me
Ik zal het amper gebruiken
kom je op msn?quote:
Alleen als jij mij helpt met het bedenken van een inbreng voor Supervisie van mijn stage.. ik ben gedachtenloos en heb geen dilemma's meegemaakt op stagequote:
Je bent jaloers he?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:13 schreef mordradead het volgende:
stelletje msn breezer, optyfen gewoon chatten en bier drinken en anders opgerot gofterdomme![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:n :n BIER
Yeah, kom maar online.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Alleen als jij mij helpt met het bedenken van een inbreng voor Supervisie van mijn stage.. ik ben gedachtenloos en heb geen dilemma's meegemaakt op stage![]()
dilemma's zin er om te verzinnen, waar loop je stage?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Alleen als jij mij helpt met het bedenken van een inbreng voor Supervisie van mijn stage.. ik ben gedachtenloos en heb geen dilemma's meegemaakt op stage![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:21 schreef Laniboekje het volgende:
Nee, inderdaad mordra; niemand wilt met je msnen.. En je moet Duits leren.
Oh, en ik loop stage bij een instelling voor ouderen met pscyhosociale problemen. Maar gelukkig is Sharkdoggie er nu om mij te helpen![]()
Ik weet je msn nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:21 schreef Laniboekje het volgende:
Oh, en ik loop stage bij een instelling voor ouderen met pscyhosociale problemen. Maar gelukkig is Sharkdoggie er nu om mij te helpen![]()
ik moet zo leren maar ik ben druk met m'n zus aan het msn'en om af te spreken dat ik haar eind Januari ophaal, anyways... wist je nog die keer op je stage dat je door die vent werd aangesproken of jij z'n broek wilde verschonen omdat hij zijn tv aan had laten staan terwijl jij eigenlijk naar die vrouw moest om haar bier te geven omdat de radio uit was gegaan terwijl zij de krant las toen ze op het balkon stond te genieten van glaasje jenever?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:21 schreef Laniboekje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |