Sorry, maar:quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:36 schreef BloodRayne het volgende:
Ja, da's het totale bedrag per jaar.
Je wordt dus grof bestolen door de verzekeringsmaatschappijen, die vervolgens met jou geld lekker gaan beleggen.
maar je verzekering duurt toch maar 1 jaar en word telkens stilzwijgend verlengt?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:25 schreef Natalie het volgende:
De meeste verzekeringsmaatschappijen die ik gezien heb lijken de vergoedingen per jaar te noemen. Specifieke dingen worden apart vermeld.
Bij de vergoedingen van Menzis zie ik staan "¤ 1500,-- Voor de gehele duur van de verzekering".
Zoals ik het lees houdt dat in dat je, zolang je verzekerd ben voor orthodontie, je maximaal ¤ 1500,-- vergoed kunt krijgen.
Dit is dus niet per jaar.
idd,CZ .....goed geraden trouwensquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Laat me raden, CZ zeker? Bij mij is ook zo'n boekwerk in de bus gevallen.
Ik ga gewoon van 62,= naar 112,=
Ga er maar vanuit dat ik zorgtoeslag krijg (hoewel ik daar ook nog stééds niks van heb gehoord) maar dan ga ik er dus gewoon nog 30 euro per maand op achteruit
.
True (m.u. v. sommige zeer uitgebreide (tandarts)verzekeringen die je voor bijv. 3 jaar afsluit en daarná per jaar stilzwijgend verlengd worden).quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:37 schreef the_contract_killer het volgende:
[..]
maar je verzekering duurt toch maar 1 jaar en word telkens stilzwijgend verlengt?
maximale zorgtoeslag is ongeveer ¤ 400,-quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Laat me raden, CZ zeker? Bij mij is ook zo'n boekwerk in de bus gevallen.
Ik ga gewoon van 62,= naar 112,=
Ga er maar vanuit dat ik zorgtoeslag krijg (hoewel ik daar ook nog stééds niks van heb gehoord) maar dan ga ik er dus gewoon nog 30 euro per maand op achteruit
.
Ik heb geen recht meer op geld van de IBGquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:24 schreef Serinde het volgende:
[..]
maximale zorgtoeslag is ongeveer ¤ 400,-
Zeg maar ¤ 33,- per maand
Van de IBG krijg je in ieder geval ¤ 150,- per jaar extra in verband met het nieuwe zorgstelsel.
Dan valt het al met al toch wel mee![]()
Geen studiefinanciering.. dan waarschijnlijk een (bij)baan waarop minder premie ingehouden zal worden?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb geen recht meer op geld van de IBG
Dus nee, het valt niet mee... 112 - 33 = 79 en dat is altijd nog weer meer dan dat ik nu betaal.
Ik heb een bijbaantje hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:55 schreef Serinde het volgende:
[..]
Geen studiefinanciering.. dan waarschijnlijk een (bij)baan waarop minder premie ingehouden zal worden?
En anders een bijbaan zoeken![]()
Wees blij dat je geen 3 vriendinnen hebt, anders was ¤ 200 p/m meer kwijtquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik ga van ¤ 62 naar ¤ 111
en mijn vriendin net zo, dus dat is mooi bijna ¤ 100 wat we p/m meer kwijt zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |