Traditioneel op 2e Kerstdag, om middernacht.quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 20:53 schreef Lu_uK het volgende:
Doordat er de laatste jaren toch alleen maar covers worden gemaakt
Beslist geen covers allemaalquote:Op zondag 18 december 2005 20:53 schreef Lu_uK het volgende:
Doordat er de laatste jaren toch alleen maar covers worden gemaakt ken ik het meeste al.
en dan de 16e gaat de lijst van start toch? mooi zoquote:Op zondag 18 december 2005 20:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Morgen komt de lijst online te staan op Radio2 !
En in de meeste landelijke dagbladen!
ja dat bedoel ik, doordat er tegenwoordig alleen maar covers worden gemaakt ken ik de oude platen ook al halfquote:Op zondag 18 december 2005 21:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Beslist geen covers allemaalGelukkig zijn er veel orgineler platen.
Nee, morgen de 19équote:Op zondag 18 december 2005 21:15 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
en dan de 16e gaat de lijst van start toch? mooi zonog 6 nachtjes slapen
Na Parachutes heb ik nog weinig briljants kunnen ontdekken bij Coldplay...quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
Clocks gaat over tijgers die niet getemd kunnen worden. Werkelijk briljant. Dat je dat niet hoort peaceman.
Ach dat Katie op 23 binnenkomt is ronduit absurd natuurlijk en bevestigd mijn idee dat platen minstens 1, liefst 2 jaar oud zouden moeten zijn om uberhaupt in de lijst te mogen komen...quote:Op maandag 19 december 2005 11:27 schreef webfreak het volgende:
Zo, lijst is bekend gemaakt..
Typisch: Queen op 2, Eagles op 3, Deep Purple op 4, Zeppelin op 5... Jawel, alles schuift gewoon een plaatsje op, speciaal voor Boudewijn. Verrassend
Katie Melua staat vanuit 't niets ineens op 23, en het rampzalige 'Clocks' van Coldplay staat op 7 (!)..
Verder is 't wederom weinig boeiends
Coldplay idd ongelooflijk op de 7é plaatsquote:Op maandag 19 december 2005 11:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
De Top 5 vindt ik wederom terecht!
Coldplay op 7 is idd ongelooflijk.....die hoort niet in de Top 2000.
Morgen beginnen met downloaden en de 26ste met luisteren
Nou heel de Top 2000quote:Op maandag 19 december 2005 11:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Coldplay idd ongelooflijk op de 7é plaats![]()
Hoezo ga je downloaden![]()
En ook heel weinig nieuwe staan erin.quote:Op maandag 19 december 2005 12:22 schreef peaceman het volgende:
Al met al vind ik het toch een beetje vaag dat van al de nieuwe platen in de keuzelijst alleen de slechtste erin gekomen zijn...
![]()
Als ik zo alle nieuwe binnenkomers van na 1990 bekijk, vraag ik me af onder welke stenen de meeste mensen geleefd hebben. Als die platen het beste van de afgelopen 15 jaar moeten voorstellen.... mijn hemel... dan is het slecht gesteld met de popmuziek.quote:Op maandag 19 december 2005 12:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En ook heel weinig nieuwe staan erin.
De meeste staan genoteerd in de nacht van 26 dec. ( De nieuwe dan )![]()
En dan wel Katie Melua op 23, het is een schande!quote:Op maandag 19 december 2005 13:26 schreef Intx het volgende:
Van platen die het redelijkerwijs zouden verdienen ergens in de top 2000 te staan, maar er nooit inkwamen, zijn er dit jaar wonderwall, bittersweet symphonie & smells like teen spirit bijgekomen. De rest blijven ze ook dit jaar lekker boycotten.
Er is al jaren sprake van een rotterdamse lobby, oude maasweg op 26 (ofzo), bah bah (ok, stond al wel altijd id top 100, maar onterecht in mijn ogen). Heb ik toch liever Rowwen Heze hoog....quote:Op maandag 19 december 2005 13:11 schreef Funkytrip het volgende:
Verder is er nu ook een Limburgse lobby, getuige het zeer snel stijgen van Rowwen Heze en Ge Reinders (ook al in de top 100)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |