Of november rain...quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:34 schreef methodmich het volgende:
Hij komt meestal in het AD, vandaag nog niet. Maar beginnen ze niet dinsdag pas?
Wel een goed artikel, over al die radiostations die elkaar nadoen en het kuddegedrag van veel stemmers, die allemaal Bohemian Rhapsody noemen omdat ze denken dat het zo hoort.
Top2000 stond vandaag wel in de Telegraaf.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:34 schreef methodmich het volgende:
Hij komt meestal in het AD, vandaag nog niet. Maar beginnen ze niet dinsdag pas?
Wel een goed artikel, over al die radiostations die elkaar nadoen en het kuddegedrag van veel stemmers, die allemaal Bohemian Rhapsody noemen omdat ze denken dat het zo hoort.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:53 schreef bart83 het volgende:
Nog ff kotsen op die extreem gemanipuleerde neplijst voor bejaarden
Ah iemand met bewijzen voor zijn zeer wel geformuleerde beschuldiging?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:53 schreef bart83 het volgende:
Kutventje. Op deze lijst staat tenminste nog echt muziek.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:53 schreef bart83 het volgende:
Ja verdomme, Emminem, Britney, 50 cent en Madonna horen in de top 10quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:53 schreef bart83 het volgende:
pas op dat je er niet in stiktquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:53 schreef bart83 het volgende:
Ik snap niet zoveel van die Coldplay-hype eigenlijk. Altijd van die domme standaardplaatjes bij de eerste 10 en daar schijnt Coldplay ook ineens bij te horen.quote:
Even voor de goede orde, ik hou ook van jaren 80 muziek. New Order, Pixies, Sonic Youth, Dinosaur Jr., Talking Heads, The Cure, Cocteau Twins, Jesus and mary chain.. etc. Je kan het echter ook overdrijven...quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:48 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Wat de rest betreft in ieder geval niet
Misschien zou ie nog wat moois ontdekken als hij zich over zijn vooroordelen tov. andere users of tijdvakken zou heen zetten en gewoon eens wat probeert op te zoeken van wat er toen allemaal gemaakt werd
De laatste 10 jaar werd er misschien best wel aardige muziek gemaakt, maar mijn inziens nauwelijks of niet in de top40 regionen
omdat ze al die jaren in de top 10 verblijven zijn het nog geen domme standaardplaatjes....als je ze vaak gehoord hebt slijt het originele en het goede er wel enigszins af maar standaard wordt het zeker niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik snap niet zoveel van die Coldplay-hype eigenlijk. Altijd van die domme standaardplaatjes bij de eerste 10 en daar schijnt Coldplay ook ineens bij te horen.
Dat heeft de lijst niet gehaaldquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:54 schreef Raphaelo29 het volgende:
welk nummer ontroert jou of boeit jou het meest en waarom?
3x bij een live-optreden gezien en 3x kreeg ik overal kippevel... dat zegt voldoende denk ikquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:59 schreef Raphaelo29 het volgende:
wat maakt nummer 2027 voor jou zo speciaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |